Wauw dat klinkt goed zeg! Geniet lekker van jullie vakantie! Had bij mijn dochter vanaf 8 weken het gevoel dat het een meisje was, was ook zo overtuigd dat ik bang was dat als het een jongen bleek bij de bevalling dat ik dan "teleurgesteld" zou zijn. Maar m'n voorgevoel klopte. Dit keer ben ik veel anders zwanger dus ik neig te zeggen dat we een jongen krijgen maar ik denk dat dat vooral een grote wens is aangezien we al een meid hebben. Heb voor dat we kinderen kregen altijd gezegd ik zie mezelf met twee jongens op het voetbalveld. Eerste bleek een meisje en toen zei ik al zul je zien krijgen we twee meiden. Haha Het maakt me echt niet uit hoor, ben met beide blij uiteraard. Maar hoop nu wel stiekem op een jongen, lijkt me mooi om beide te mogen ervaren!
Wij gaan met 16 weken een geslachtsbepaling doen, nu al zin in . Het maakt me niks uit maar zo benieuwd!
Wij gaan ook met 16 weken een pretecho doen We hebben een jongen en een meisje en deze keer totaal geen voorkeur (de vorige keer stiekem wel), omdat het me zo leuk leek om beide te hebben. Nu is onze grootse wens dat dit een gezond kindje is. Omdat ik gedroomd heb over mijn bevalling en het een jongen was, zegt mijn voorgevoel nu een jongen. Het lijkt me vooral leuk om te weten zodat ik kan gaan shoppen!
Leuk om te lezen! Ik zal tegen die tijd wel een extra kolom geslachten aan de lijst toevoegen Mijn voorgevoel zegt dat we weer een meisje krijgen. Mijn moeder kreeg 2 meiden (zus en ik), mijn zus heeft een meisje en wij hebben alleen meiden. Een voorkeur heb ik totaal niet. Een jongen is leuk omdat we die nog niet hebben en een meisje is leuk omdat de leeftijden van de meiden dan dicht bij elkaar zitten. Mijn man zou een zoon toch wel heel leuk vinden.
Heey meiden, Ik denk dat het een meisje word en mijn vriend is er van overtuigd dat het een jongen word hahah, ik was er vorige keer gelijk van overtuigd dat we een zoon kregen en dat klopte, ik heb wel altijd gedacht dat ik een jongens mama zou worden en alleen zonen zou krijgen, alleen op een of andere manier heb ik toch echt het idd dat dit een meid is haha Wij gaan met 16 weken ook weer een geslachtsbepaling laten doen @ roos: ow wat heerlijk, geniet lekker van de vast fantastisch mooie reis!! @ werken: ik vind het werken echt enorm pittig, ik werk 32 tot 40 uur in de week met ook nog eens afwisselende dagen en tijden( ook met nachtdiensten er tussen) en dan nog een kleintje thuis van 22 maanden...gelukkig heb ik een schat van een vriend die echt heel erg veel helpt met alles er om heen....in augustus loopt mijn contract af van 24 uur, en ik denk dus dat die niet verlengd word, maar dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet erg, want ik hou dan 8 uur in de week over en dat vind ik eigenlijk wel best tot de kleine een jaar is ongeveer Vinden jullie het ook zo zwaar? Xx
Jeetje ik werk maar 16 uur en ik vind het al zwaar! Ik doe wel schoonmaakwerk en dag vergt veel van mijn lichaam en ik moet helaas voor die 16 uur wel elke dag de deur uit. En dan idd nog een huishouden met een kleintje. Af en toe ga ik met de kippen op stok hoor
Hai dames, Leuk om te lezen allemaal! Wij willen ook het geslacht weten en ik denk ook met 16 weken een geslachtsbepaling. Lijkt mij erg leuk een pretecho en ik denk dat ik niet tot 20 weken kan wachten. En een extra echo lijkt me sowieso leuk!
Bijna, bijna vakantie! Pff ben eraan toe zeg, echt aan het aftellen. Ben moe! En zin in daaggies vrij!
Zo september klinkt nog ver weg. Maar wel lekker op dat moment als meeste zijn geweest en jij nog gaat. Wel nu ook die korte weken door de feestdagen?
O vakantie... ik tel ook hard af. gaan tweede week van juni weekje weg en dan eerste twee weken van september nog 2 weken. En dan is het niet lang meer tot verlof Ik heb een angelsound, en mijn vingers jeukten zo om m eens te gebruiken. Heb mezelf niet kunnen bedwingen en heel even geprobeerd of ik het kon vinden. Ik was weer zo onzeker, heb ineens geen pijnlijke tepels meer. Maar ik heb dus voor het eerst het hartje kunnen horen heel eventjes en ga m nu voorlopig niet weer gebruiken. Maar de geruststelling heeft me heel erg goed gedaan. nog 1,5 week tot de echo
Wij gaan in juni op vakantie. 2 weken stacaravan in Frankrijk. En een week later 2 dagen naar drayton manor (pretpark in Engeland). Dat heeft dochterlief gewonnen met een prijsvraag op Jimjam (tvzender voor jonge kinderen) Ik werk ook 32 uur per week. Gelukkig wel vaste dagen, ook al werk ik in de zorg. Vandaag ben ik van mijn roze of blauwe wolk afgedonderd. Manlief is zwaar slechthorend en heeft add. in het verleden is hij heel vaak van baan, werkgebied, opleiding gewisseld. twee jaar terug had hij het (met hulp van een jobcoach) gevonden! Hij ging de zorg in. Hij ging werken bij een speciaal verzorgingshuis voor doven en slechthorenden en zou zich daar laten omscholen. Eerst vig'er. In de toekomst waren er misschien zelfs doorgroeimogelijkheden. De opleiding heeft hem (door de add) heel veel pijn en moeite gekost (en heel veel steun van mij). over 3 weken is hij klaar. van de 5 leerlingen, zouden er 3 een baan krijgen. vorige week zei hij ineens dat er waarschijnlijk geen leerlingen een vaste baan krijgen en dat de teamleider hem niet mag en wil wegpesten. vandaag heeft hij een sollicitatiegesprek gehad. Ze willen hem niet omdat hij niet kan telefoneren. (Best handig als je een arts moet bellen, in nood). Over drie weken zit ik hier dus (alweer) met een Koos Werkeloos die niet weet wat hij wil en dus eigenlijk maar weinig kan (is het zijn slechthorendheid niet, waardoor hij een baan niet volhoudt, dan is het zijn ADD wel.) Vandaag schoot door mijn hoofd dat we het op mijn salaris (activiteitenbegeleider in de zorg) gaan we het nooit redden met twee kinderen. Moet ik dan niet??. Ik kan dat toch geen kind aandoen, leven in armoede?
Lionne, dat zijn vervelende situaties. Maar ik denk dat jullie daar wel uit gaan komen. Zolang het de basis voorzieningen maar krijgt en een heleboel liefde! WVW, op marktplaats worden ze aangeboden en ook nieuw via internet. Het blijft leuk om te horen, ook als we wat verder zijn. Dan hoor je ook de bewegingen