Goedemiddag dames, Ik kom mij hier ook alvast aanmelden. Ik heb positief getest en hoop dat het allemaal goed gaat en dat de testen mooi zullen gaan oplopen. Gisteravond had ik een raar gevoel in me onderbuik dus deed maar een testje.. Zag al gauw een licht streepje staan. Aangezien de test van gister met avondurine was wou ik kijken hoe hij met ochtendurine was en deze was al donkerder. Ik ben 24 jaar, 1e kindje en volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 7 dec
Ja maar niet iedereen maakt direct dezelfde hoeveelheid hcg aan Welkom melis, we lopen gelijk en komen uit het zelfde nod forum! Erg leuk!!
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 29 november Rosalincke ? jaar 2e kindje 1 december KleineFee 27 jaar 3e kindje Fryslangirl 30 jaar 1e kindje IS88 26 jaar 2e kindje Freubel40 40 jaar 1e kindje Mavane 29 jaar 2e kindje 2 december Noa2 30 jaar 2e kindje 3 december Plmp89 25 jaar 1e kindje 4 december Fortunae 26 jaar 2e kindje 6 december NathalieD 24 jaar 3e kindje Sim88 26 jaar 2e kindje 7 december Bodien 27 jaar 2e kindje xMeliisz 24 jaar 1e kindje 8 december Cdvg ? jaar 1e kindje Afspraken Maart ♥ 30: fryslangirl, intake mvm 31: mavane, intake mvm Afspraken April ♥ 3: KleineFee, intake mvm 17: IS88, eerste echo 17: NathalieD, eerste echo 21: mavane, intake vk & eerste echo 22: fryslangirl, eerste echo 23: KleineFee, intake vk & eerste echo 23: IS88, intake gesprek Afspraken Mei ♥ 8: fryslangirl, intake gesprek Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Bedankt voor het anpassen kleinefee! Hier steeds weer onzekerheid. Zodra kwaaltjes weg zijn slaat de twijfel toe. Hoop dat het snel 21 april is en we goed bericht krijgen
Lunap, wij hebben onlangs ons huis verkocht. Gaan volgende week een tijdje bij mijn ouders wonen om de periode tussen de 2 overdrachten te overbruggen. Dus volgende week hier weg en dan in juli naar ons nieuwe huisje ik vind jouw test overigens erg mooi hoor, zo duidelijk heb ik hem bij de oudste niet gehad. welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!
Grappig al die verhuisplannen. Hier net gisteren getekend voor ons nieuwe huis ! Ik zei al...we hebben er met zijn allen voor getekend hihi. Ik heb nog 1 cb digital met indicator....wanneer zouden jullie die doen? Anderhalve week na de positieve test?
@] leuk hoor! Wij zijn vorig jaar verhuisd, nog steeds wel klusjes die gedaan moeten worden. Lunap, 32, 5 december
Wij zijn ook vorig jaar verhuisd, van een bovenwoning naar een eensgezinswoning. En nu dus ook een extra kamer vrij @ Lunap: jou test is ook mooi duidelijk Nieuwe meiden: gefeliciteerd!
Haha wij hebben ook net een huis gekocht. Morgen de housewarming Toevallig. Morgenochtend ook een test maar ben soms zo bang! Bah!!!
Jah dat snap ik....hier is het streepje lang nog geen knaller. Hoe was die van jullie op nod? Een knaller? Hier maandag nod...tenmindste dat is 15 dagen na je eisprong toch?
Ik hoop dat mijn morgenochtend iig donkerder is. Duimen!! 14 a 15 dagen ja maar dat licht aan je lutale fase, die is bij iedereen anders. Weet je die??
Oh herkenbaar met testen. Vandaag nod en wil laatste test opmaken maar durf mijn bed niet uit om te testen maar moet wel nodig plassen hahaha.
Hoi! ik meld me hier ook maar even omdat ik op het randje van november (29/30) uitgerekend ben . @Lunap, ik denk dat je vandaag gewoon weer een streepje hebt hoor! Bij de ene is het duidelijker dan bij de ander, maar zodra je een streepje ziet ben je zwanger
Nee die weet ik jammergenoeg niet. Het is dat ik dit x mijn eisprong goed had gevoeld. Maar anders wist ik niet wanneer die was. Kreeg geen fm meting en ovu testen en tempen werken niet bij mij. Ovu test niet door pcos. En tempen niet omdat als ik wakker word door mijn zoontje vaak slaperig het bed al uitstap terwijl ik eerst had moeten testen