Hier nog steeds de hele dag op bed ivm de HG. Wel verwend op moederdag met een mooie bos bloemen, ontbijt op bed en m'n zoontje die knutselwerkjes op school heeft gemaakt♡En vandaag 10 weken, de dubbele cijfers! Fijne moederdag!
Vreselijk Mywish ... Zo lang wachten, even mogen proeven en dan word het je weer afgenomen 😢! Heel oneerlijk 😠.
Mywish heel veel sterkte! Hopelijk is het ook voor jullie snel weer raak en heb je na 9 maanden een gezond baby'tje in je armen. Xx
Mywish sterkte met het verdriet Fijne moederdag allemaal! Ik heb zulke leuke knutsels gekregen van de kinderen, vind moederdagcadeaus de allerbeste cadeaus van het jaar want die zijn echt met liefde gemaakt. Gelukkig is het bloeden gestopt dus ik ga er maar vanuit dat het allemaal nog goed zit hier binnen. De misselijkheid neemt af - dat kan natuurlijk ook een slecht teken zijn maar het past ook wel bij de termijn, maar ik ben wel heel blij dat ik al twee dagen niet heb hoeven overgeven
Vandaag de knoop doorgehakt dat we dit keer toch het geslacht willen weten Morgen de termijnecho, ben benieuwd wat de "officiële" datum gaat worden.
Op hoeveel weken laten jullie een geslachtsbepaling doen? Wil eigenlijk niet wachten op de 20weken echo 😊