Ik voel niks. Vkzei dat het darmen zouden zijn. Bij elise voelde ik tussen 13/14 weken een kriebel. Week later werden dat plopjes. En daarna getik tegen mn schaambot. Weet zeker dat het mijn dochter was. Ik voel alles wat daar gebeurd. Ik wist ook bij alle 4 de zwangerschappen al ver voor nod dat ik zwanger was. Kan niet wachten tot ik het weer mag voelen! Kindje was druk zat iig
Hier wordt het 12 weken dansje gedaan! Wat gaat de tijd snel. positiekleding heb ik nog niet nodig, het enige wat ik aan moet schaffen zijn wat BH's aangezien de mijne erg strak gaan zitten. Ik denk dat ik wat basics ga kopen icm met 2e hands.
Yeahhh gefeliciteerd Nu hoef je ook niet meer geheimzinnig te doen! Of wacht je nog even met wereldkundig maken?
Mooie echo mavane, en 2 daagjes vooruit... scheelt ook weer!! Joos gefeliciteerd... 12 weken wat gaat het snel he!! Grappig dat jullie zo moeilijk aan kleding kunnen komen. Ik woon zo'n 20 minuten van Heerenveen. Daar hebben ze een winkel met alleen maar zwangerschapkleding. Niet een grote keten oid, maar gewoon een vrouw die dat allemaal zelf uitzoekt. En daarnaast zit er ook nog de Prenatal. Dat verwachte ik toch ook wel in de rest van Nederland. Wel vind ik de kleding duur, gelukkig heb ik een hele tas vol van mn schoonzus gekregen met shirts etc en wat broeken van marktplaats. Merk alleen sinds een paar dagen dat mn onderbroek ook te strak zit. Dus dat moet ik nog wel ff veranderen. Heb sinds 4 dgn echt savonds geen behoeft meer aan eten. Eten koken... moet er niet aan denken... ben ook echt ineens een moeilijke eter geworden. Lust alles ma nu ineens gaat t lastig...nnou goed dan maar n soeppie en wat makkelijkere gerechten. Samen met de multivitamines zal t wel niet erg zijn.
Voelen baby: Bij de 1e met 16 weken, bij de 2e met 12 weken Dus ik verwacht dat ik deze ook met 12 weken ga voelen, misschien een paar dagen eerder. Kleding: Ik koop nooit 2e hands. Ik koop alles nieuw en na deze laatste zwangerschap zet ik alles op marktplaats. En uiteindelijk gaan ook alle babyspullen op marktplaats op een paar kleine dingen na die ik bewaar.
Hooi Meiden, Ik kook ipv zwangerschaps kleding ook wel gewoon is een of 2 maatjes groter, met hemdje, shirts en jurken dan, ik Let er dan wel altijd op dat de hemdjes en shirts extra lang zijn, maar dan kun je bijna overal wel vinden! Ik draag nog geen zwangerschaps kleding, ben zoveel afgevallen, sinds gister kan ik weer wat beter eten, hoop dat het zo blijft want me gelijk wat beter, ook komt er gelijk weer een buikje te voorschijn Wat een super mooie echo's zijn er voorbij gekomen! En wat fijn als je boven die 10 weken zit!! Ik moet nog even wachten, maar heb geduld! Gaat wel snel he!!!nog een klein maandje en dan komen de eerste geslachtsbepaling voorbij hihi kan niet wachten, vind het zo leuk! Xx
Vanmorgen een hele mooie 9.1 weken echo gehad. Kleintje is 2,4 cm en het hartje klopte erg goed. Helemaal happy!! Zo leuk dat het ook flink aan het bewegen was 😍. We hebben de beelden op usb meegekregen. Over twee weken mogen we weer een keer kijken.
Wat een mooi nieuws allemaal 😊 leuk!!! Ook ik denk ukkie vandaag 2x!! Voor t eerst gevoeld te hebben soort propje boven m'n schaambeen 😍 Zou dat kunnen bij net 10weken? 😁
Ik vind erg vroeg hoor, maar ben geen expert Vorige keer voelde ik pas rond 21 wkn doordqt de placenta er voorlag en later t idee gehad dat ze veel met gekruiste benen heeft gelegen, dat deed ze buiten de buik ook,
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 25 november Joos1 35 jaar 1e kindje 29 november Mavane 29 jaar 2e kindje 30 november Fortunae 26 jaar 2e kindje 1 december KleineFee 27 jaar 3e kindje Fryslangirl 30 jaar 1e kindje IS88 26 jaar 2e kindje Eleo 30 jaar 1e kindje Sim88 26 jaar 2e kindje 2 december Noa2 30 jaar 2e kindje IH5 35 jaar 3e kindje 3 december Plmp89 25 jaar 1e kindje 4 december Miekiej88 26 jaar 1e kindje Wvw 28 jaar 1e kindje 5 december Nonie ? jaar 1e kindje 6 december NathalieD 24 jaar 3e kindje Corina1989 26 jaar 2e kindje 7 december xMeliisz 24 jaar 1e kindje Sneeuwbloempje 27 jaar 1e kindje Lunap 32 jaar 2e kindje 8 december Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje 9 december Anoniempje25 28 jaar 2e kindje 10 december Lionne 34 jaar 2e kindje Suzanneke 23 jaar 2e kindje Blijevrouw21 ? jaar 2e kindje Dieene 31 jaar 1e kindje Suzanne1977 ? jaar 2e kindje 11 december Kwiebeltje ? jaar 2e kindje Roozs 31 jaar 2e kindje Mik2sept 33 jaar 3e kindje Menneke1990 ? jaar ?e kindje 12 december Woerdie 35 jaar 2e kindje Dide ? jaar 1e kindje 13 december Mik81 ? jaar 2e kindje Meisje1234 27 jaar 1e kindje Fidel2010 30 jaar 2e kindje 14 december Princesa ? jaar 1e kindje 15 december Elisabeth80 34 jaar 1e kindje Koekje2015 33 jaar 1e kindje Afspraken Mei ♥ 13: Mik2sept, termijnecho 13: Roozs, intake vk 15: NathalieD, intake gesprek & termijnecho 15: Plmp89, echo 15: KleineFee, termijnecho 15: Roozs, echo gyn 15: mik81, termijnecho 18: IS88, termijnecho 18: Vrouwtje1983, termijnecho 19: Sim88, nekplooimeting 20: fryslangirl, termijnecho 20: Dieene, termijnecho 21: Miekiej88, extra echo vk 22: Lionne, intake vk & echo 26: Meisje1234, termijnecho 27: Dide, termijnecho 28: Fortunae, controle & echo 28: fidel2010, termijnecho Afspraken Juni ♥ 1: mik81, echo combinatietest 2: wvw, nekplooimeting 5: Miekiej88, controle vk 20: mavane, pretecho geslachtsbepaling 23: Sim88, controle vk 23: NathalieD, pretecho geslachtsbepaling 29: lunap, geslachtsbepaling ★ Sterretjes ★ Cdvg, Bodien, DisneyMama, Freubel40, Belony, Mywish2014 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur/dikgedrukt/onderstreept aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Voor op de lijst: 22 mei intake vk en termijnecho. Vandaag de vk even gesproken omdat ik zo verschrikkelijk moe ben. Ik moet rustiger aan doen. Deze week en over 2 weken heb ik 5 werkdagen achter elkaar. Met teamleider geregeld dat ik as zaterdag en vrijdag ovef 2 weken vrij ben. (ze wilde me niet ziek melden...) en ik ga even niet de zorg in, maar blijf op de huiskamer. Daar werk ik normaal en daar iS het rustiger. En dan waar het kan nog wel wat opdrachten voor school doen. En meer pauze nemen. En dan over 3 weken vakantie 😀
voor de lijst, mijn nekplooimeting is verzet van 26 mei naar 19 mei Dus als de uitslag goed is, kunnen we het eindelijk wereldkundig maken 😁 Ik voelde gisteren ook ineens plopjes bij m'n schaambeen maar dan wel meer richting m'n lies. Het voelt echt hetzelfde als bij dl maar omdat het zo vroeg is twijfel ik weer. Maar aan de andere kant de ik weer van ja ik weet hoe het voelt dus het kan bijna niet anders. 😇
hoi hier ook weer een goede echo alleen kindje lag er niet goed voor ze kon geen goede meting doen dus ik moet maandag weer terug komen Voor defintieve meting... ik zit natuurlijk ook net nog niet op de 10 weken. kindje was heel beweegelijk met zijn armpjes en beentjes zo mooi om te zien. we wachtennu dan ook nog even tot maandag totdat we het de kids vertellen... wordt wel ongeduldig wil ze heg heel graag vertellen namelijk... Maar ik ben opgelucht dat het nog goed was alhoewel met die vermoeidheid van mij weinig twijfels nodig pffff En o ja het was in aanleg waarschijnlijk een 2ling zwangerschap er zit een extra 'zwarte' plek in de baarmoeder onder dit kindje dit verdwijnt verder vanzelf.
Leuk hè! Het kan best zo zijn. Mij is verteld dat je het op z'n vroegst kan voelen met 11 weken. En je bent 11 weken