Super al die goede berichten! Ik smul van de echos Buikjes zullen zo her en der wel beginnen te komen.
Voor de lijst: 20/5 termijnecho gyn en intake vk Vandaag voor avondeten overgegeven, na avondeten en net nog eens... 😢 lig kotsmisselijk op bed bah! Sorry ff klaagmomentje
Dan denk idd toch dat het het kindje is. Ik voel ook veel kriebels van binnenuit en zo begon het bij de eerste ook Mooi buikje trouwens! Hoe gaat het met de misselijkheid? Gaat het al wat beter?
Het zit jou ook niet mee hè meid. Hopelijk is dit alleen het eerste trimester en gaat het nu gauw verdwijnen!
Ik had t geweldige idee om one bien every 24 ours te kijken via youtube mijn hemel bij iedere geboorte zit ik mee te janken
Gisteren Eerste keer bij de vk geweest. Leuk gesprek gehad. Ik krijg een extra groei echo ivm dat m'n dochter bij de geboorte groot was en ik iets boven t gemiddelde zit qua gewicht. Ik krijg ook extra bloed onderzoek op m'n suiker. Hartje niet maar geluisterd.. Kans dat ze niks kon horen was groot, dan zou ik echt in de stress zitten tot vrijdag
Wat een goede verhalen hier allemaal! Ik maak me een beetje zorgen.. Vanaf maandag heb ik ineens geen last meer van kwaaltjes, misselijkheid is weg, ik voel me fitter en mijn buik is weer normaal, (maar die was ook enorm opgezwollen) En nu droom ik iedere nacht dat ik een miskraam heb.. Ik weet dat dat een zwangerschapssymptoom is maar ik wordt er zo onzeker van! Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en weet dat het bij dl op zn ergst was rond deze tijd met de misselijkheid.. Ik weet t, ik stel me aan maar die dromen maken dat ik zo onrustig wakker wordt en die onrust blijft in mn lichaam zitten de hele dag.. En dan gewoon een beetje stress op het moment, ik moet over 3 weken mijn afstudeerscriptie afhebben, ben op zoek naar werk maar dat wil niet echt lukken, gister weer een sollicitatie voor een super toffe baan maar ik betwijfel of ik wordt uitgenodigd voor een 2e gesprek.. Gewoon stressvol op het moment.. Sorry voor mijn EGO berichtje!
Thanks voor het vragen. Ik heb sinds het weekend dat ik me in de middag wat beter voel. Dus daar ga ik dan maar van genieten. De rest van de dag lig ik nog misselijk op bed. De medicijnen doen goed hun werk, eten gaat steeds beter. Ik kan ook niet wachten tot ik de baby ga voelen
Ik begrijp dat je je zorgen maakt. Probeer deze zwangerschap niet te vergelijken met je vorige. Elke zwangerschap is weer anders. Ik heb precies hetzelfde. De hevige misselijkheid is voor mij een bevestiging dat het goed zit, maar zelfs dat hoeft niet het geval te zijn. Je bent 9 weken en de kans op een miskraam is nog maar heel klein. De meeste miskramen zijn voor de 8 weken. Wanneer heb je een echo?
Suzanneke bij mijn oudste kinderen had ik HG en was ik tot week 20 vrijwel uitgeschakeld. Nu bij deze heb ik sinds een kleine week - voor mijn doen - vrijwel nergens last van. Net als jij. Maar toch zit het hier allemaal ook prima. Probeer beetje vertrouwen te hebben. En zelfs te genieten van het feit dat het beter gaat. Succes met solliciteren!
Oh dat klinkt al stuk beter. Hopelijk knap je gauw volledig op zodat je weer lekker kunt genieten met je gezinnetje nu met het mooie weer!
Suzanneke hier ook geen/nauwelijks kwaaltjes. Heb me de ook veel zorgen om gemaakt maar na paar goede echo's toch meer gaan geloven en vertrouwen gekregen. Wanneer mag je voor echo?? NathalieD gelukkig zit er verbetering in. Hoop dat je deze stijgende lijn vasthoudt en gauw misselijk-vrij en fitter voelt
Ik was ook 2 dagen niet meer misselijk en begon ook ineens te twijfelen! Maar vanochtend was het mega back! Dus probeer er niet onzeker er door te worden maar juist van te genieten!! Want misselijk zijn is gewoon niks! Xxx
Hoi Meiden Gisteravond had ik de intake bij de verloskundige. Was een super aardige mevrouw en had ook super veel vertrouwen in deze praktijk.. Maar nu moet ik waarschijnlijk over naar de gynacoloog en bevallen in het ziekenhuis Ben er best verdrietig over. Daar gaat de droom van een rustige thuisbevalling.. Ploef. Ze zei dat ik misschien de eerste helft nog bij een verloskundige van het ziekenhuis kan doen. Maarja, dat is toch niet het zelfde als fijn naar je vertrouwd verloskundige in de buurt. Al met al, ik baal. Sorry ik moest het even kwijt :'(