Wie komt er meeschrijven? Ik ben uitgerekend op 17 december. Vind het wel nog erg spannend, aangezien het 2x vroeg misging, maar het voelt nu anders, komt vast goed
Jaaaa gezellig!! Moet m'n banner nog aanpassen maar verwacht 19-12 als uitgerekende datum. Ben wel erg onzeker nog. Gister nog een cb digitaal test gedaan en daar stond zwanger 1-2 weken, terwijl het 2-3 zou moeten zijn. Ben dus bang dat hormonen aan het zakken zijn en er een miskraam aankomt. Ook al een week buikpijn maar kan erbij horen. Pfff laat die weken maar voorbij vliegen!!
Leuk!! Ik vind het ook heel erg spannend, het is mijn eerste. 8 mei de eerste afspraak bij de verloskundige. Merk dat ik nu heel erg bezig ben met wat ik wel of juist niet voel. Dus leuk maar ook spannend Vooralsnog houd ik20 december even aan als uitgerekende datum.
En ik geloof dat alle onzekerheden er gewoon bijhoren dames! Gewoon proberen te genieten van het mooie nieuws 😊
Gezellig ik schrijf graag mee. Vandaag weer positieve test. Hoop zo dat het bij iedereen goed blijft zitten.
Leuk, meteen allemaal reacties, Roosje000, ja ik je die angst, heb je eerder miskramen gehad? Succes deze spannende dagen. 82fie, klopt die spanning hoort erbij. Al moet ik zeggen dat ik het nu na 2 mk toch wat anders beleef dan bij m'n eerste 2 waar alles zonder slag of stoot ging Hummeltje, ja zou fijn zijn! Gelukkig had je vandaag weer positieve test Kan iemand een lijst maken? Ik ben daar niet zo goed in.
Ik heb nog niet eerder een lijst gemaakt dus ik laat het ook even aan een ander over. Lijkt me overigens ook niet zo makkelijk op mn telefoon. Welke info komt er op de lijst? Nou voor mij iig tweede kindje en uitgerekend ongeveer 18 december.
@ Amore: nee niet eerder een miskraam gehad. Dit is m derde zwangerschap, laatste is bijna zeven jaar geleden dus weer erg spannend nu! Maar ben iets gerustgesteld. Heb dagboeken van vorige zwangerschappen gelezen en lees dat ik toen ook erg buikpijn enzo had. Bijzonder om te lezen, je vergeet zoveel! En die indicator van CB probeer ik maar te vergeten, ti's immers maar een indicatie!
Hallo allemaal, Als ik het goed berekend heb dan is 23 december mijn uitgerekende datum. Ik ben benieuwd of dat het allemaal goed gaat. Ik mag 5 mei naar de verloskundige. Ben benieuwd.
17 - Amore1, .. jaar, 3e kindje 18 - Hummeltje2015, .. jaar, 2e kindje 19 - Roosje000, 33 jaar, 3e kindje 20 - 82Fie, .. jaar, 1e kindje 23 - Mayo89, .. jaar, .. kindje Even een aanzet gemaakt Vullen jullie even aan? Fijne avond meiden!
17 - Amore1, .. jaar, 3e kindje 18 - Hummeltje2015, .. jaar, 2e kindje 19 - Roosje000, 33 jaar, 3e kindje 20 - 82Fie, .. jaar, 1e kindje 23 - Mayo89, 26 jaar, 1e kindje Even een aanzet gemaakt Vullen jullie even aan? Fijne avond meiden![/QUOTE]
17 - Amore1, .. jaar, 3e kindje 18 - Hummeltje2015, .. jaar, 2e kindje 19 - Roosje000, 33 jaar, 3e kindje 20 - 82Fie, 32 jaar, 1e kindje 23 - Mayo89, 26 jaar, 1e kindje Aangevuld!
17 - Amore1, .. jaar, 3e kindje 18 - Hummeltje2015, .. jaar, 2e kindje 19 - Roosje000, 33 jaar, 3e kindje 20 - 82Fie, 32 jaar, 1e kindje 23 - Mayo89, 26 jaar, 1e kindje 25- Bridgett, 35 jaar,4e kindje
@Roosje, leuk hier ook een 3e! Ik heb sinds gisteren ook veel buikpijn, volgens mij hoort het erbij er wordt natuurlijk hard gewerkt daar binnen
Hoi, Net het lijstje aangevuld. Als ik dan invul , 4e kindje, moet ik toch even slikken . 4 !! Ik weet dus sinds dinsdag dat ik zwanger ben, vroeg getest, want morgen is mijn nod pas. Ik ben nog een beetje beduusd ervan, maa langzaam begint het door te dringen. Ben erg blij, maar zie als een berg op tegen deze eerste weken. Ik heb in totaal 5 miskramen gehad (laatste vorig jaar februari) en bij mij gaat het dus vaak mis rond de 6 weken, dus voordat het hartje gaat kloppen, zeg maar. De eerste weken zijn dan ook vaak spannend, andere keren kreeg ik dan al vroeg echo's, maar omdat het te klein voor het aantal weken was, moest je weer een week later terug komen, weer maar eens bloed prikken enz enz. Bij mij komen de miskramen nooit vanzelf los, dus daneen curettage. Al met al, ben je dan een paar weken lang tussen hoop en vrees. Maar goed, zo is het nu eenmaal, en wil toch proberen om ook een beetje te genieten deze eerste weken. Het blijft toch zo bijzonder. En ik ben uitgerekend op 1e kerstdag!
17 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje 18 - Hummeltje2015, .. jaar, 2e kindje 19 - Roosje000, 33 jaar, 3e kindje 20 - 82Fie, 32 jaar, 1e kindje 23 - Mayo89, 26 jaar, 1e kindje 25- Bridgett, 35 jaar, 4e kindje Afspraken 30 april Amore1 VK+echo
Oja genieten, dat was ook mijn goede voornemen deze keer Kan me voorstellen dat het dan voor jou zo spannend is, ik heb dat nu rond deze tijd, omdat het twee keer misging rond de 5 wkn. Gelukkig lijkt het nu allemaal anders, mn testen lopen niet af, dat was de vorige keren wel. Succes!!
17 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje 18 - Hummeltje2015, .. jaar, 2e kindje 19 - Roosje000, 33 jaar, 3e kindje 20 - 82Fie, 32 jaar, 1e kindje 23 - Mayo89, 26 jaar, 1e kindje 25- Bridgett, 35 jaar, 4e kindje 26 - Roos1978, 36 jaar, 2e kindje Hoi meiden, ik sluit graag bij jullie aan en heb mezelf op de lijst gezet. Ik besef het nog even niet dat het gewoon echt raak is!! Zoals jullie kunnen lezen in mijn handtekening is zwanger worden bij ons niet vanzelfsprekend en hebben we heel veel geduld nodig gehad, maar nu dus gewoon raak!! Wauw! Bij onze dochter zijn we na een HSG (doorspuiten van de eileiders, die beetje dicht zaten toen) zwanger geraakt wat helaas met 12 weken mis is gegaan (met wel met 8 weken nog een kloppend hartje...). De angst voor een miskraam is hier ook behoorlijk! En ik heb eerst wat bruin bloedverlies gehad dus ik dacht nu toch ongesteld te worden, maar ineens stopte het Jemig Bridgett, jij hebt ook veel miskramen gehad zeg.... pittig hoor! En nu gewoon met poging 1 IUI is het raak! Nu is het ook nog eens spannend, als het goed blijft gaan, of het er 1 of 2 zijn, ik had namelijk 2 goede rijpe eitjes heel spannend allemaal!
amore, ik lees dat jij ook al 2 mk hebt gehad... pff lastig die onzekerheid he?! roos, ik weet niet of jij de dag van de eisprong weet, want die kan zomaar later geweest zijn, zodat de cb 1-2 weken aangeeft, of je maakt iets minder snel HCG aan. Zolang je geen heftig bloedverlies hebt met stolsels en buikpijn, moet je ervan uit gaan dat het goed zit hoor!!