Dank je wel koekie! Ik snap heel goed dat je daar blij mee bent. Ik moet zeggen daar zou ik ook blij mee zijn hihihi. Lijkt me niks over de 40 te moeten zeg. Tel nu al de dagen af. We zitten braaf te wachten nu in de wachtkamer 🙈 het is echt mega druk vandaag hier gaven ze al aan.
Koekie, deze maand worden je babies sowieso geboren, dat is wel leuk zeg Verloskundige is hier op huisbezoek geweest. Bevalling doorgesproken. Geeft me wel een rustgevend gevoel dat ik nu een beetje weet van hoe en wat. Kleintje is al wel ingedaald maar ligt nog niet vast. Ook kon ze voelen dat de baby niet mager is, dat vond ik wel grappig. Had ik ook wel verwacht .
Marcella, de zh wachttijden zijn altijd vrij lang... maar gelukkig zijn jullie weer goed gekeurd Ciprilla, ja tis echt een heel gek idee dat er deze maand weer 2 baby's bij ons zullen zijn. Ik vind het steeds spannender worden.. pff
Spannend hè, had van de week ook een moeder zijn kan ik dat wel dipje... Maar dat gaat vast goedkomen, is vast de spanning. Hier al sinds gistermiddag continue harde buiken. Ze lijken ook iets pijnlijker te worden. Het blijft zo spannend...
@koekie yesssss november heb je gehaald!! K heb voor as donderdag een afspraak in het zh om te kijken of de Versie nog steeds geslaagd is. Ben benieuwd!
koekie: joehoe je hebt november gehaald! nu afwachten tot welke dag je het in november red met de kleintjes! hihi! zaterdag is wel vlot! benieuwt of je dochter gelijk heeft! hihi! theeleut.. oe zoveel harde buiken.. hopelijk blijft het nog even rustig! spannend! zoveel verschillende zwangerschappen.. de een telt de dagen dat het er nog zit af, de ander hoopt voor de 40 weken te bevallen en de volgende is het nu al bv spuugzat.. en ik ren nog vrolijk rond bijvoorbeeld! vind het wel mooi en bijzonder hoe verschillend dat kan zijn! toch duim ik dat alle baby's nog even blijven zitten! Hier vandaag wezen shoppen.. manlief heeft een gevulde kledingkast, ik zelf even wat nieuwe dingetjes voor na de bevalling, extra beddengoed, zoogkompressen en vitaminetjes voor ons kleintje etc. fijn om dat allemaal in huis te hebben! o en een lege bankrekening! hihi! morgen controle. daar ben ik wel heel benieuwt naar!
__________________________________________ 1 t/m 15 december 2016 __________________________________________ Bevallingslijst : 12/07 : Linatje, 18.1 weken, zoontje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ __________________________________________ Uitgerekende datums: 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. Krakeling, 31 jaar, 1e kindje♥ 3. Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9. Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 10. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ 11. MissRedDragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ Kayleighh, 21 jaar, 1e kindje ♥ 13. 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 25 Jongens : 9 Meisjes : 10 Verrassing : 6 Afspraken : 14 Nov - Lieke86 - Controle gyn MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Hier gisteravond een uur lang een pijnlijke harde buik ik kon gewoon niet lopen, zo'n pijn! Volgens mij heeft ze nog maar weinig ruimte.. weer nieuwe striae er bij zag ik vanmorgen, dus er wordt meer ruimte gemaakt Ook de halve nacht weer rechtop gezeten van het brandende maagzuur, verschrikkelijk! Na zo'n avond en nacht hoop ik echt dat ze volgende week al komt ook al zou 38weken wel beter zijn voor haar denk ik
In het ziekenhuis zei een zuster dat veel vrouwen zweerden bij vanille vla voor het slapen ivm maagzuur. Dat hielp in ziekenhuis goed en nu thuis ook. Gewoon een hap of 5 voor het slapen. Wellicht werkt dit ook voor jou? Die harde buiken zijn irritant hè. Hebben jullie ook borsten die steeds gevoeliger worden?
Ik ken je gevoel dogs ik heb dit ook met m'n tweede heel erg gehad vanaf 25 weken no stop harde buiken weeen bloedverlies ik kon niet eens naar de wc lopen. Maar geloof me je bevalt liever en dat je lekker naar huis mag als dat je kleintje in zkh moet blijven!
Theeleut hier idd ook borsten die steeds pijnlijker worden! Maar ze groeien ook weer want ik pas me bh's niet meer
Nee m'n borsten zijn nog rustig, komt wel beetje colostrum uit als ik knijp Snap ik MamavanD maar ik denk dat als ze net zo groot is als d'r zus (volgens de laatste meting zelfs groter ), dat we dan gewoon naar huis mogen als ze met 37weken wordt geboren. Als ze met 40w komt dmv inleiden moeten we waarschijnlijk langer blijven, denk ik Er is ook een grote kans dat ze rond de 40w al ruim 4kg is Vanille vla helpt 5min net als melk ik heb alleen geen koelkast op m'n slaapkamer en als ik naar beneden ga, lig ik daarna ook weer een uur wakker nog ff bij m'n dochter sliep ik iedere nacht van week 20 tot 34 zittend, daarna daalde ze in, dus eigenlijk mag ik daar nu niet over klagen het heeft me nu pas 6 of 7 nachten wakker gehouden.
@Borsten: Die beginnen weer te lekken. Laatst gewoon vlekken in het beddengoed O_O. @Harde buiken: Door de nierstuwing constant harde buiken. Kleine beweegt wel goed dus maak me daar geen zorgen om. @Nierstuwing: Vannacht 2 uur met nierstuwing gelegen en zelfs op handen en voeten zitten hielp niet. Buscopan werkt gedeeltelijk maar heb weer een voorraadje. Vrijdag maar even een gesprek in het ziekenhuis over het inleiden met 38 weken. ( al ben ik geen voorstander maar deze pijn is ook niet prettig) @bevalling: Kan mij niet snel genoeg gaan dat de kleine komt. Krijgt steeds minder ruimte en ik merk dat mijn lichaam het ook zat is. Heb de persles gehad gisteravond met de yoga dus ik ben er klaar voor ( dinsdag is mijn partner dat ook)
Mijn maagzuur wordt geloof ik minder (afkloppen!) Laatste dagen ook veel menstruatiekrampen. Vanmiddag controle vk maar ik gok dat hij aan het indalen is!.☺ Mijn borsten zijn nu ook weer aan het groeien Eerste trimester een cupmaat gegroeid en nu dus weer. Af en toe een natte plek in mn bh en als ik er in knijp komt er doorzichtige vloeistof uit (nog niet echt colostrum dus) heb er wel vetrouwen in dat de bv weer gaat lopen! 👍 Maakte me de laatste dagen wat onzeker omdat ik de baby wat meer op de achtergrond voelde bewegen, geen duidelijke schop praktijken meer. Daarom vandaag op mn telefoon bij gehouden wanneer ik hem allemaal voelde bewegen en dat is vanaf vanmorgen 8u toch al 7 verschillende 'sessies' niks om me druk te maken denk ik dus... ga mn ongerustheid wel bespreken met de vk straks. Vind het zo'n grote verantwoordelijkheid dat ik nu de enige ben die op tijd aan de bel kan/moet trekken... Wel gek, zoon was er al op dit termijn. Natuurlijk is dit veel beter voor de baby en ik vind het prima om nog even lekker zwanger te zijn. Hij moet nog maar lekker een paar weekjes blijven zitten 💙 Maar het voelt nu wel alsof het elk moment kan gebeuren. Zoon was er ook met 4.5u. Met de lunch nog niet het kleinste idee dat hij er die avond zou zijn haha.
Hoi allemaal Ik ben heel lang weggeweest veel mee gelezen Ik ben nu 36 en 4 dagen zwanger.. van mij derde kindje Sinds gisteren beetje rose rood slijmverlies gehad toch even gebeld ik moest komen kindje ging allemaal goed Een inwendig onderzoek gehad nou dacht ze dat ik slijmptop was verloren en heb een halve centimeter ontsluiting nou is dat natuurlijk nog niks en kan het nog weken duren maar vind het wel extra spannend nu.. Morgen weer gewoon voor controle bij de gynecoloog!!
mijn jongste was met 37 weken ook 3730 gram dus nier licht. En ondanks dat waren zijn longetjes echt nog nier helemaal klaar. Oh en ik gebruik nu antagel en perermuntjes voor her slapen gaan en dat werkt echt perfect tegen de maagzuur
Hier zojuist controle gehad en ik ben zo dankbaar!! Ik mag door tot 39 weken. Ik heb met 38,2 een afspraak staan en dan beslissen we van hoe of wat ik hoop dat hij voordien zichzelf aandient. Maar ik ben zo blij dat ik me kleine mannetje nog even in m'n buik mag houden!!!! Uitgerekend verwachten we rond de 4100 gram
@mamavand wat fijn zeg dat je nog even door mag! @krakeling jeetje zeg dit is toch ook geen doen die nierstuwing..hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen qua inleiden. Hier morgenmiddag controle om te kijken hoe onze kleine meid ligt. En of ze indd ingedaald is. Moet haast wel met die klachten die k had
Wat fijn mamavand! Krakeling ik zou het inderdaad duidelijk aangeven als je het niet meer trekt. Nou ik hoop het voor je Lieke, bij mij zijn al mn menstruatiekrampen voor niks geweest. Baby ligt nog niet vast. Als mn vliezen breken moet ik zsm gaan liggen. Verder mn spanning rondom bewegingen besproken. Fijn, geruststellend gesprek gehad. Vanaf nu elke week op controle.
@strandbal & Lieke. Heb vrijdag de afspraak staan en hopelijk genoeg pijnstilling in huis. @Snoop222: spannend. Succes De gyn. belde zojuist en die gaat overleggen of we de virusinfectie (heb een nieuwe , lang leve de lage weerstand) thuis gaan behandelen of in het ziekenhuis. Hij is nog aan t overleggen dus belt straks nog terug. Over de nierstuwing was hij duidelijk. Mocht er na vannacht geen verbetering zijn dan mogen we morgen heen.