1 t/m 15 december 2016 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieke86, 19 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend dus nog even krakeling ben benieuwd wat daar nog uit gaat komen.

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Spannend krakeling!!! Ben erg benieuwd!
    Wat fijn mamavand dat je nog de kleine nog lekker bij je mag houden!

Hier was de kleine ook heerlijk actief. Nu gebruikt hij mijn blaas als kussen heb ik hetbidee zit elk uur op de wc 🙈
    Hier was de kleine ook goed ingedaald alleen nog niet vast. Vanavond wel veel menstruatiepijn gehad dus volgens mij ligt hij weer lekker dieper erin nu.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Yesssss 36 weken dansje!!🎉🎉

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik dans met je mee :D 👯

Ben te druk om overal op te reageren, 3 bergen strijk/vouwwerk roepen me, maar ik wil niiiet!! :cool: vluchttassen gister ingepakt, dat is iig klaar!

5. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerste nacht sinds n week zonder nierstuwing (wat een verademing).
    Nu wel t telefoontje van de gyn afwachten of ik opgenomen moet worden voor medicatie. En anders morgen 36 weken dansje en controle in het ziekenhuis.
    Baby was erg rustig vanmorgen maar gelukkig na mijn workout (elke dag 20 min bootcamp) weer lekker druk.
    Heb alleen veel nachtmerries over de kleine (welkom in de wereld van de moeder 😓) dus wordt niet lekker wakker.
    Zo op plantjes jacht en voor de half jaarlijkse controle van de verenbol naar de vogelarts.

6. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gyn heeft gebeld.. moet er rekening mee houden dat het toch een keizersnee wordt. Infectie is te gevaarlijk voor mij en de baby. We blijven beide een paar dagen in t ziekenhuis voor de zekerheid.

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja ik heb mijn eerste druppel melk/vocht gelekt! Tenminste dat denk ik, precies bij mn tepel zat een vlek.

Krakeling, dan heb je zeker binnenkort wel een datum dat de kleine gehaald gaat worden? Lijkt me niet prettig om zoveel pijn te hebben, dus hopelijk laten ze je niet te lang doorlopen.

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik dans met een aantal mee!
    36 weken!!! Joehoe....
    Hier merk ik ook dat de ruimte binnen steeds beperkter wordt en sinds vandaag een beetje buikpijn. volgens mij duwen ze op mijn darmen want het is constant aanwezig zeg maar.
    De kleinste heeft zich weer naar stuit gedraaid.
    Die blijft bezig.. haha.

Wat fijn een nacht zonder nierstuwing krakeling. Moet jij nu naar het zh of tegen de tijd van de bevalling?
    Ben je tevreden met een ks?
    Hier krijg ik dat ook... zie er niet tegenop maar toch vind ik het een beetje spannend. :)

Lieke, Hopelijk ligt jullie uk nog goed.

MamavanD wat goed dat je nog even door mag.

Verder ben ik het even kwijt... sorry

9. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft de groeiecho goed nieuws gebracht. Kleine heeft de extreme groei niet doorgezet en verwacht is nu dat het een 7 ponder wordt. Benen waren lang geworden en buikje loopt nu nog 2 weken voor ipv 3.5.

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wauw koekie ik vind dat echt knap van de kleinste baby hahaha. Dat er nog zoveel ruimte is om van positie te veranderen. Deze dame ligt al weken in dezelfde positie, of ze is gewoon lui.. hahah maar ik dacht dat er amper ruimte meer is daarvoor. Maar bij jou zijn ze met twee en dat lukt ook nog gewoon.

Goed nieuws onzekeredame!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @mamavand wat fijn dat je nog even door mag en de extreme groei niet heeft doorgezet.

@krakeling je bedoeld de gbs infectie te gevaarlijk? K heb er geen ervaring mee maar hoeveel varianten heb je ervan eigenlijk?

Ze heeft geluisterd:) is volledig ingedaald en ligt helemaal vast in m'n bekken. Ook al wat verweking aan de baarmoeder mond maar nog geen ontsluiting.

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Lieke super fijn!

Onzekere dame, super zeg... scheelt toch wel iets.

Ciprilla, Jaa echt ongelofelijk he. Nou eigenlijk is die plek er niet dus je wil niet weten hoe gek dat eruit ziet als die kleine draait. Mijn buik puilt zo erg uit en dat doet echt PIJN! Maar ja... die kleine vind dat veel te leuk want dit gebeurt een aantal keer per dag... haha. Nummer 1 ligt al heel lang met het hoofd naar beneden

13. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lieke: Heb er nog een andere infectie overheen gekregen. En aangezien ze niet weten wat de medicatie die ik spuit met de afweer doet van de baby nemen ze het zekere voor het onzekere. ( dus 2 infecties en een verminderde weerstand).

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Mamavand wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en je nog even doormag!

Onzekere dame: fijn dat het Allemaal goed gaat!

Koekie: wat n wurm die kleinste van jou! Hihi en wat n super mijlpaal de 36 weken!
    Voor de andere meiden natuurlijk ook!

Hier heb ik gisteren avond denk wat last gehad van het indalen.. zeurderige buik en rugpijn met af en toe felle steken. Na een uur of 3 trok het weg gelukkig!
    Manlief schrok zich rot en zei: morgen staat die vluchttas klaar! Hihi

15. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lin: Lol. Wel spannend allemaal.

@Koekie: bang voor de operatie ben ik niet. Meer de periode daarna. (Niet sporten of tillen).
    De datum hoop ik morgen te weten en dan kan ik me gaan voorbereiden (hoop eerlijk gezegd op 38 weken).

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @krakeling aaahhh zo op die manier. Dan snap k de keus voor een ks zeker. Veiligheid en zekerheid voor alles.

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Spannend Krakeling :)
    Succes morgen. Hopelijk weet je gauw meer.

Lin, Thanx :D en ja... die kleinste kan er wat van... haha.. Voelt zich toch nog wel happy in mijn buik ;)
    Morgen weer ctg... ben benieuwd. Hopelijk is alles goed

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Lieke fijn dat ze goed is blijven liggen!

Koekie, toch een teken dat de kleintjes het nog goed hebbeb in je buik :)

Oeps.. ben ik 2 weken ruim 2 kilo aangekomen. Dat is niet de bedoeling.

19. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Krakeling! Ben benieuwd!
    En fijn Koekie dat de kleintjes het zo goed doen! Ben benieuwd naar de ctg zo.
    Bij mij laatste twee dagen ook zo'n uitstekende bult op mijn buik. Bedacht me vanochtend dat hij weleens mime speler kon worden. Steeds voel ik zijn handjes haha.

Afgelopen woensdag groei echo weer gehad. Alles zat keurig gemiddeld. Ze willen alleen dat ik met 36 weken nog een keer groei echo laat doen. Groei van het buikje was heel iets achter gebleven ten opzichte van de vorige keer. Dus hoop dat het over twee weken helemaal goed is.
    Verder gisteren laatste werkdag gehad, nu verlof! Wat onwerkelijk zeg...

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat fijn dat je meisje nog goed ligt Lieke!

Hier kan ik amper meer lopen.. vooral de trap op met m'n dochter in m'n armen is heel pijnlijk, ik moest er vanmiddag gewoon (weer) van janken :) ik begin me ook af te vragen of het wel mijn banden zijn of dat het toch iets van bekkeninstabiliteit is? Ik weet ook niet hoe ik daar achter kan komen? Het doet vooral enorm pijn in de buurt van mijn schaambot/schaambeen. Maar ook in mijn heup, waar mijn rechterbeen bot in de heup zit laat maar zeggen.. zou echt blij zijn als de baby volgende week spontaan komt, vanaf 37weken mag je ook thuis bevallen, dus dan zal het vast goed komen met mijn baby reusje :)

Vanmorgen;

Deel Deze Pagina