Mooie buik 4 dogs! Kimmiez, geniet van je verlof. Ben benieuwd met het buikje van je baby'tje. Hier, ctg was weer goed Op naar morgen een dagje niks en zondag weer ctg
Kimmiez geniet van je verlof! Spannend van het buikje maar wel fijn die extra checkup! 4dogs vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ik heb geen bekkeninstabiliteit ervaring (gelukkig) maar ik vind het wel zo klinken als ik eerlijk ben! Lieke wat fijn dat de versie geslaagd is! Krakeling wat spannend allemaal. Wanneer hoor je meer? Koekies wat fijn dat het allemaal weer goed was! Hier: heeft manlief vanmiddag de box opgezet. Hij is er maar zoet mee de schat!
@4dogs mooie buik! Vervelend zeg kunnen het Indalingsweeën zijn? K had het vorig weekend ook maar da in m'n rug doortrekken naar m'n liezen en schaambot. @koekie fijn dat het weer goed is allemaal @Lin leuk zeg ik hoop dat ie hier vant weekend ook kom haha alleen ml loopt wat achter in wat klusjes Bloeduitslag gehad en die was netjes Hb was 7.6 dus mag niet klagen. Urinekweek weet k dinsdag.
Koekie, fijn dat je CTG weer goed was! Echt goed dat ze nog lekker even kunnen doorgroeien in je buik! Lin, ik denk ook dat het dat is, ik hoop dat het straks gewoon gauw over is, ik heb namelijk geen tijd voor dingen als fysiotherapie ed. Ook al wil ik straks wel 1x per week savonds baantjes gaan zwemmen om af te vallen, dat gaat misschien ook wel helpen Lieke, ik denk het niet, het begon al enkele maanden geleden als "bandenpijn", alleen kan bandenpijn volgens mij niet zo erg worden als dit, het wordt langzaam steeds pijnlijker, ook als ik stil lig. Op m'n zij of rug maakt niet uit, doet allemaal zeer
4dogs misschien kun je op internet wat bekkenbodem en bekken oefeningen vinden! Wie weet verlicht het iets!
Zo, hier even afwezig geweest want we waren een weekje op vakantie ('babymoon' haha). Fijn om te horen dat alle baby's nog goed en wel in de buik zitten bij iedereen hier. Al kan ik me voorstellen dat het wel spannender wordt, zeker bij de dames die nu al richting de 37 lopen! @4dogs: oei, dat klinkt pijnlijk ja. Ik heb al een tijdje fysio voor bekkeninstabiliteit en het helpt echt. Dat half uurtje per week is het mij wel waard. Begon er ook slecht van te slapen omdat het ook bij het liggen pijn deed, toen wist ik wel dat het tijd werd om er iets aan te doen. Je moet nog langer mee straks. @Koekie: fijn dat de ctg goed was, en bizar dat je kleinste nog draait! Ik kan me nu al amper meer voorstellen hoe onze baby zich nog moet draaien qua ruimte, dus bij jou zal dat helemaal raar moeten voelen! @Krakeling: sterkte met de infecties. Geen ontspannen laatste weken voor jou zo. Stoer dat je nog kan blijven sporten! Hier heb ik nu EINDELIJK een zwangere buik gekregen; tot vorige week zag ik er nog nauwelijks zwanger uit. Ik begin meteen te merken hoe lastig dat is, kan bijna niet meer mijn veters strikken enzo haha.
Hoi lieve meiden Hopelijk weten jullie nog wie ik ben? Ik wens jullie heel veel succes de laayste weken ik heb vaak aan jullie gedacht want ik had net zo ver als jullie geweest.. (Ik was de gene die de vechtpartij had gehad en dus me kindje kwijt raakte helaas) De laatste loodjes meiden succes.. Dikke knuffel van mij
Kitsune ooh heerlijk vakantie. Was het leuk? En super dat je nu een buikje krijgt. 4dogs wat balen zeg van de pijn. Hier veel last van bandenpijn maar verder geen pijn van bekken ofzo. Hier, net even strijd met 1 van de meiden... volgens mij voelt ze dat alles steeds dichterbij komt. Kei dwars vanochtend bij mijn vriend en nu net bij mij.... nu weer ineens heel lief... pff die stress wil ik er nu echt niet bij hebben. wil de 37 weken halen... heb steeds meer last van buik en liezen en ik kan me steeds moeilijker verplaatsen. Laat staan dat ik dan voor mijn tierende dochter moet zorgen.... pff... ben toch wel blij dat ik niet nog 5 weken door hoef hoor... of 3...
Goed om te lezen dat alle baby's nog veilig en wel in mama's buik zitten! En Lieke wat fijn dat je baby nog steeds goed ligt na het draaien! Die laatste weken zorgen ook voor wat ongemak, maar zolang alles nog werkt zoals het moet zitten de baby's wel het beste bij ons! En ja, die buik zit in de weg, teennagels lakken en benen scheren gaat wat lastiger, kortademig zijn als je de trap op loopt of iets inspant is niet fijn, bi is zelfs ontzettend naar en pijnlijk, maar het is voor een goed doel, onze kleintjes een zo goed mogelijke start geven. Ik moet er niet aan denken dat de baby nu al zou komen, bij het idee alleen al gaan ik m'n buik en het getrappel erin missen. Je bent maar zo'n korte periode van je leven zwanger en ik voel me ook bevoorrecht dat ik dit voor een 2e keer mee mag maken (en ja, ik ben het ook weleens zat hoor en ik kan ook niet wachten om de baby in m'n armen te houden). Maar zo gauw baby en/of mama gevaar lopen moet er natuurlijk ingegrepen worden! 4dogs, je vermoedde toch bekkeninstabiliteit? Bij m'n eerste halverwege de zwangerschap klachten gehad. Ben toen een aantal keer naar een bekkenfysio geweest en dat was het echt meer dan waard! Voorkom dat het erger wordt! Ik had op de middelbare school een docente die door bi in een rolstoel belandde, tijdelijk gelukkig, maar toch... Koekie, met een tweeling en een tweeling in de buik lijkt het me echt heftig! Doe rustig aan, schakel hulp in daar waar het kan. Kitsun, wat heerlijk dat jullie nog een weekje met z'n tweetjes weg geweest zijn! Krakeling, wow nog zo actief aan het sporten! Respect hoor! Wel balen van die infecties. Kroelen: wat lief dat je hier nog even komt spieken! Je verhaal heeft me toen enorm aangegrepen! Hoe is het nu met je? Dames die ik vergeten ben: heel veel succes die laatste weken!
Ik denk er regelmatig aan en als ik nu zwanger zou zijn dan ben ik zeker bang om weer overstraat te lopen maar goed daar moet ik nu ook niet aan denken..ik vind het leuk om jullie even te spreken en fijn dat het bij jullie zo goed gaat fijn om ye zien aan jullie banners Ik had gehoopt bij jullie te mogen blijven maar dat was snel afgelopen.. Hebben jullie al zin in de bevalling hihi..spannend he Jeetje wat is se tijd hard gegaan ongelofelijk zeg.. Jullie zijn bijna klaar en kunnen genieten van de kleintjes geweldig.. Ik hou jullie in de gaten
kroelen, wat lief dat je even komt spieken. Heb nog vaak aan je moeten denken. Echt heel verdrietig vond ik dat. Yaisa, Ik krijg gelukkig veel hulp maar soms is het ook wel lekker om alleen te zijn met de meiden maar niet als ze zo'n draakjes zijn
Dank je wel koekie2 Wat lief dat er meiden waren die aan me gedacht hebben..was een moeilijke tijd en nog hoor begrijp me nie verkeerd..vind het fijn dat het met jullie zo goed gaat
Het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk voor je! Kan me dat echt niet voorstellen. Vond het krijgen van een miskraam al heftig, maar door toedoen van anderen... pfff moet er niet aan denken. Dan raak je je vertrouwen in je medemens wel kwijt en vraag je je af in wat voor zieke wereld we soms leven. Zag ik nou aan je handtekening dat je daarna nog een miskraam hebt gehad? Wat een heavy maanden hebben jullie gehad zeg! Als ik de miskraam in het begin van dit jaar miet had gehad was ik nu al bevallen. Heb een paar hele moeilijke dagen gehad toen die datum dichterbij kwam. Echt heel knap dat je even bij ons komt spieken. Ik hoop dat je alles een plaatsje kunt gaan geven en dat het geluk gauw aan jullie zijde is. Dikke knuffel voor je in deze moeilijke tijd!
Sterkte met alles kroelen, sterk van je dat je wat schrijft hier! Als ik kijk naar de "P lijst" is mijn baby NU (36.2) al bijna 3700gram BI, bij mijn eerste heb ik echt alleen op het eind een beetje bekkenpijn gehad, wel heb ik toen wekelijks zwangerschapsgym van Mensendieck gehad, vanaf week 20 ongeveer, die bekken oefeningen die ik daar heb geleerd heb ik deze zwangerschap ook regelmatig gedaan, had wel vaker gemogen Wie zou ik een verwijzing moeten/kunnen vragen voor de fysio? HA of VK? Ik zie het mezelf alleen niet doen als ik straks 2 kleintjes heb mijn man werkt veel en onregelmatig, wat betekend dat ik ze mee moet nemen ik heb geen oppas in de buurt (+25min rijden). Ik hoop dat het gewoon gauw over is na de bevalling en als dat niet zo is moeten we toch maar iets gaan regelen in overleg met mijn man zijn werk..? Koekie, hopelijk blijven je meiden er verder rustig en lief onder, zij beseffen natuurlijk ook al wel een beetje dat er een grote verandering aan komt, is ook niet niks Hier gooide m'n dochter gister m'n koffiekopje stuk, scherven onder en achter de bank, dus ik kon op handen en knieën scherven rapen, toen was ik ook ff boos en aan het huilen vd pijn.. maar toen ze me met een scheef lachje aan keek (weet zij veel ) waren m'n tranen ook gauw weer over ❤️
4dogs, oooh ja vreselijk. Dan moet je dingen doen die je eigenlijk niet meer zou moeten doen. Kroelen is er nog wat gebeurd met die mensen? Opgepakt of iets? Weet het niet meer precies
Ja klopt ik heb een beetje iets raars sinds de curretage heb ik daarna negatief getest dus ik kon weer aan de slag en ja hoor zwanger niet een maar 2 kindjes..helaas was er een buitenbaarmoederlijk en andere zat er wel in maar toen ik de eerste verlor dacht ik oke het zal wel daarna een week later het andere vruchtje verloren ziekenhuis vond het meer dan vreemd wat voor gekke dingen ik mee maak.. Daarna iedere maand zwanger en weer niet een plakkertje er tussen..en het raare is ik zit nu een week voor mijn nod en evht waar ik teste vanmorgwn en zie nu al een kleine lichte streep en dit kan evht nie op 8 dpo ik vind het zo raar ik wilde een fkto plaatsen maar je ziet op de foto niet echt wat ik bedoel met het 2de streepje want op de foto is die niet zicjtbaar helaas
Opgepakt.. nee(heb er zelf wel ieys aan gedaan)hahaha Politie moet mij nu nog bellen en als ik ze zie die politie die me dingen beloofd hadden dan ben ik nog zooo kwaad.. Een man die hier mee te maken heeft die is gevlucht na dat hij weet heeft genomen na way er met zijn vriend gebeurd is en die heb ik ook nog steeds niet gevonden..er lopen nog steeds mensen die me hier nog steeds mee helpen..eentje jeeft zijn straf gehad de andere eigenlojk ook want die is zo bang dat hij er vandoor is gegaan en jet ergste is nog dat die man zelf 3 jongen kinderen heeft en hun dus door dit in de steek heeft gelaten heb ik vernomen van nu zijn ex vrouw helaas.
kroelen: wat lief dat je even komt kijken! maar wat heftig dat je na de curetage weer een miskraam heb gehad en tot op heden steeds positief test. op 8 dpo al een positieve test! lijkt me slopend om steeds positief te testen en dan toch weer ongesteld te worden! koekie: kan me indenken dat de combi hoogzwanger, rustig aan moeten doen n 2 meiden die merken dat het ea gaat veranderen best pittig is! 4 dogs: je kan altijd naar de fysio zonder doorverwijzing. (weet niet of er behandelingen in je pakket zitten?) je kan een fysio ook altijd bellen om wat informatie mocht het bekkeninstabiliteit zijn is het misschien wel verstandig om er nu naar te laten kijken. met oefeningen en wat tips kom je waarschijnlijk een heel eind en kun je het hoogstwaarschijnlijk na je bevalling ook zelf weer redelijk goed op de rit krijgen. kan me indenken dat je niet met 2 kinderen naar de fysio wilt! mijn collega heeft zware bekkeninstabiliteit gehad (vanaf week 15 volledige bedrust) en heeft het met oefeningen na haar bevalling snel weer op de rit gekregen. veel fysio praktijken zijn smorgens vroeg al open. of savonds tot een uur of 8. wie weet kun je hier iets mee! en vind je mijn tips niet vervelend! hier drukkend/beurs gevoel aan de voorkant van mijn vagina/liezen.. Gok indalen.. herkenbaar?
Ja het is ontzettend balen iedere x als je weer bloed heb maar goed ik blijf positief ik hoop dat het dit x wel raak is