1 t/m 15 december 2016 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieke86, 19 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Nee zeker niet! Lief juist :D
    Ja ik heb een heel uitgebreid verzekeringspakket, dus het wordt vast vergoed :)

Hier voel ik het indalen door felle steken in m'n vagina :) ze geeft soms een kopstoot die dat ook veroorzaakt, maar (tenminste bij m'n 1e) als ze indaalt voel ik dat veel vaker per dag.. hier nog niet ingedaald volgens mij ;)
    Ik las ook dat het als menstruatie kramp kan voelen, dat heb ik zelf niet gehad.

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier idd ook felle steken in m'n vagina en bleek afgelopen week dat hij nu vast lichtmast nog wel hoog in m'n buik volgens de gyn.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @kroelen lief dat je nog even komt kijken. Jouw verhaal heeft zeker indruk gehad hier echt heftig. En wat een heftige periode ook qua zwanger worden en mk. Ik hoop echt dat het gelukt snel weer op je pad mag komen.

@koekie fijn zeg zulke dochters..zit je nu zeker niet op te wachten indd. Dacht dat peuters soms lastig konden zijn ;)

4. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kroelen wat fijn dat je iets laat horen, ook op mij heeft jullie situatie wel veel indruk gemaakt. En dapper, ik zou dit topic te confronterend vinden denk ik. Hoe gaat het nu met jullie?

Ik merk aan mijn zoon ook dat hij in de gaten heeft dat er een grote verandering aan zit te komen. Soms heel aanhankelijk naar mij toe maar even vaak ook grenzen opzoeken.

Morgen alweer 37 weken. Nog nooit zo lang zwanger geweest haha. Op zich gaat het allemaal nog prima, zolang ik mijn eigen tempo maar aanhoud. (En dat is slooooooooom hahah) maar ik vind het nog steeds als een grote verantwoordelijkheid voelen dat ik de enige ben die nu op tijd aan de bel kan trekken. Als hij geboren is kunnen anderen hem mee in de gaten houden. ;) Helaas in onze kennissenkring al twee keer meegemaakt dat volgroeide kindjes overleden zijn in de buik met 38 en 40 weken. Afschuwelijk het houdt me erg bezig. Vk weet er van en doet er alles aan mijn angst weg te nemen gelukkig.

Gisteren met man echt alle laatste puntjes op de 'i' gezet. Alles is gewassen, staat in elkaar en huis is nog nooit zo schoon geweest 🙂 Heerlijk!

5. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhhhmmm ☺️ Zie net dat er nog 2 pagina's volgeschreven waren tussen wat ik gelezen had en mijn reactie. Wat een heftige periode Kroelen!

Verder alles gelezen, maar even geen puf om op alles te reageren haha.

6. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik heb lang nagedacht zo als jullie kunnen zien is het zowat een half jaar terug voor dat ik oets liet horen..ik was jaloers echt op jullie en kwaad op me zelf dat ik gewoon dit heb laten en kunnen gebeuren en dan krijg ik weer huh mag je dan nie eens in je eigen tuin zitten en daar even wat drinken raare gedachtes en totaal niet leuuk..ik wilde al veel eerder bij jullie reageren maar ik zag hoe leuk jullie het hadden en wilde me eigen er nie in mengen hahah..en nu dacht ik wens jullie het allerbeste met de kleintjes fijn dat het bij jullie gewoon oke is..

7. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik hoop het ook lieke86..ik wil ook snel zwanger zijn ma ben bang dat me geduld op de proef gesteld word

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Kroelen als je het onprettig vind Lees dan maar even over mijn post heen.....
    maar ben je al eens bij een osteopaat geweest?
    Wie weet kunnen zij je helpen?! Natuurlijk hoop ik dat de test die je nu hebt van een nieuwe zwangerschap is en een plakbeebje!!!!
    Maar ik heb er bij de oudste erg lang over gedaan om zwanger te worden en te blijven 26 maanden en na een maand behandeling bij de osteopaat was ik zwanger! Toen twee x zwanger en beide keren weer miskramen toen besloten toch even zelf te proberen en dat lukte dus weer niet en toen weer in de maand van behandeling bij de osteopaat zwanger!!!
    Dus misschien kunnen ze jou ook helpen?

9. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kroelen. Wat heeft jou verhaal indruk op mij gemaakt. Ik hield ineens alles nauwlettend in de gaten daarna . De miskraam erna zou vast dubbel zo heftig geweest zijn en nu steeds die onzekere tijd. Ik kan zeggen dat ik je een supersterke vrouw vind.

Hier vandaag een slome 36 weken dansje. Draaide me vannacht om en voelde echt wat klikken in mijn bekken. Manlief is hele weekend van huis en morgen is kdv dicht dus heb 3 dagen een peuter in mijn eentje te vermaken.

10. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Bedankt ik ga ff google wat je mij verteld wat dat eigenlijk allemaal in houd bedankt vind dit erg lief van je..

Ik hou jullie alle in de gaten over een paar weken is het zo ver dames ik krijg er kippevel van jeetje hahah

11. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik snap dat je daarna alles in de gaten hield dat doe ik nog steeds..er zijn rare mensen op de wereld helaas wereld word er nie beter op bahhh..als ik zwanger ben was ik bereid om gewoon bewapend op straat te gaan lopen mede dankzei de politie die me niet geholpen heeft..de politie is nog vaak bij me aan de deur geweest om te vragen of ik me stil hield ik vroeg ook waarom ik dat moest doen..want ben het belangrijkste kwijt geraakt in me leven maar door gaan want ik heb nog 2 meiden..krijg weer tranen in me ogen ik ben er nog ontzettend boos over wn mischien ben ik emotioneel omdat ik mischien zwanger wie weet wie zal het zeggen moet nog een week wachten hahaha wat duurd het lang he wavhten op een mooie test en dan nog de 13 weken voorbij komen..komt goed ik geef de hoop niet op..

Ik vind het zo spannend voor jullie allemaal..had gehoopt bij jullie te kunnen en mogen blijven en ik ben er ook maar ik begin opnieuw..

Hoe vinden jullie het bijna de kleintjes in de armen sluiten zijn jullie er al klaar mee mag de kleine al komen?of zijn jullie nog nie klaar met zwanger zijn hahaha

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Kroelen: ee. Osteopaat bevorderd de doorbloeding van en na de baarmoeder en ze maken je eierstokken los indien die verkleefd of vast zitten!!!

Ik ben in tegenstelling tot bij m'n andere zoontjes er nog niet klaar mee! Alles staat wel klaar maar ik tel echt af naar de 40 weken terwijl ik bij m'n zoontje blij was met 37 weken!!! Ik geniet nog volop en ben dankbaar dat ze dit kindje niet gaan halen en ik hem sowisoe maandag nog 4 weken in m'n buikje mag houden! Ik hoop wel dat ik een keer natuurlijk mag bevallen dus dat m'n vliezen breken of m'n weeen gewoon thuis beginnen en ze het niet hoeven te halen! Maar ik heb geen idee of je bij een derde meer kans hebt dat het voor de 39 ste week komt of niet. Want ik mag niet langer door als die 39.0 en dat is 5 dec

13. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kroelen wat een heftige periode voor je ik hoop voor je dat het gauw mag lukken en dat alles goed mag gaan.
    Vind het wel heel knap van je dat je hier komt kijken..

Ik ben nu 37 wk en 1 dag alles is klaar maar ik ben het nu wrl echt zat wie heeft dat nog meer?
    Het kunnen fus nog lange weken worden .

14. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Bedankt voor het uitleggen ik ga daar zek3r even verder mee..

Zijn jou kindjes altijd gehaald met wee opwekkers?ik hoop ook dat je dan nu lekker spontaan je weeen gaat krijgen..lekker rustig aan kunnen doen en ze thuis in je eigen huisje je weeen kan opvangen..ik ben ook altijd medisch geweest waarvan een keer spontaan uit me zelf weeen en de jongste is gehaald..ik had streptokokken bacteriën bla bla bla geen idee nooit verder uitleg daar over gehad ka heb antibiotica gehad en de kleine hoefde dat gelukkig nie vandaar de inleiding..

Voor jou nog even wachten maar 5 dec is heel snel al dus hoop dat je vliezen daar voor al lekker zelf gebrokwn zijn of dat je weeen beginnen..

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij de oudste ben ik idd ingeleid ivm gebroken vliezen en gbs streptokokken bacterie vaginaal en urinewegen positief.
    De jongste is ingeleid ivm vroegtijdige weeen en dat ik er zelf echt klaar mee was! Dus idd ik hoop dat het een keer vanzelf begint!

16. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel logisch ik heb (onder een andere nick) ook bij de bevallinglijst topics van mijn miskramen meegeschreven en ik was, nee sterker nog BEN, nog steeds stikjaloers op al die dames. Totaal niet terecht want zij kunnen er ook niks aan doen, maar het blijft moeilijk. Vandaar ook mijn complimenten aan jou.

En wat aardig dat je ons geluk niet wilde verstoren, maar ik vind het oprecht prettig iets van je te horen ☺

17. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Aaaw dank je voor je bericht doet me zo goed om dit te horen en zeker nadat ik al weer spijt had dat ik gestuurd had dat ik jaloers was whahab wat erg en zeker nie eerlijk na jullie toe..ik vond het nu de hoogstetijd om is wat van me zelf te laten horen zodat jullie weten dat ik aan jullie denk en dat meen ik oprecht ik hoop zo dat jullie een fijne bevalling gaan krijgen..ik zal aan jullie denken..

18. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Kroelen, een hele dikke knuf voor jou en hoop echt dat je snel een plakbeeb hebt... hopelijk is die positieve test gewoon van deze ronde :)
    En jaloers... dat snappen we toch allemaal dat je dit zo voelde. Er is je iets ontnomen wat echt nooit had mogen gebeuren en vooral niet op deze manier. Ik vind het ook echt knap dat je hier nog wat kwam schrijven.
    Mijn mk heeft er ook even ingehakt in januari. Vooral toen mijn lichaam van slag was en ik eigenlijk niet verder mocht met de behandeling. Dus snap je gevoel helemaal hoor

Klaar zijn met de zwangerschap, nee dat ben ik nog niet. Ik ga voor de 37 weken :) Dus nog een aantal dagen volhouden... hihi

19. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Bedankt je bent een schat..
    Even vol houden de kleine komt bijnaaaa ..

Succes dames ik blijf julie even volgen

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hiervandaan 35 weken dansje

Deel Deze Pagina