Gefeliciteerd koekie. Hopelijk wil je baarmoeder snel krimpen en komt de kleinste dame snel op gewicht. Geniet van deze tijd.
Jeetje koekie dat klinkt echt als een hel van een keizersnede. Sterkte met het verwerken er van en geniet van jullie prachtige dames @mamavand mooie bellypaint
Mamavand super foto van je gezinnetje! Vandaag 38 weken en nog steeds zit de kleine dame nog wel lekker in de buik..
Wat leuk die belliepaint mamavd! Leuke foto! Hier vanmorgen controle gehad. Alles was wel goed maar moet de harde buiken (duurt bij mij soms 3 uur) in de gaten houden. Anders moest ik een hart filmpje laten maken. Daar schrik ik dan weer een beetje van.. hormonen 😉
Wat leuk mamavand die bellypaint!! Hier ook net controle gehad. Allebij zijn we weer goedgekeurd. De kleine ligt ook al helemaal ingedaald en vast dus dat verklaarde ook de vreselijke pijnen van de afgelopen week. Bevalling besproken en beval plan. Merk wel dat ik het echt spannend vind worden nu allemaal. Koffer is bijna klaar alleen nog ff een pjama voor mezelf kopen en erin doen en dan mag hij gaan komen.
Bah wat een verhaal over je keizersneee Koekie. Goed dat iedereen die geweest is weer door de controle is. Word echt schijtziek van al die telefoontjes en appjes die ik van mijn familie ontvang. Echt elke dag bellen / appen ze meerdere malen. Volgens mijn moeder moet ik gewoon opnemen / antwoorden maar wordt het gestalk zo zat. Als er iets is horen ze het wel. ( hier was ze het duidelijk niet mee eens omdat ze het ook spannend vindt en t als eerste wilt weten.) Mijn familie is er obsessief mee bezig terwijl mijn schoonfamilie juist relaxed is ( wat mijn familie ook weer niet snapt en daar weer over loopt te zeuren). Verder loopt mijn moeder nu al te zeuren wie er als eerst in het ziekenhuis op bezoek mag komen / baby vast mag houden etc. Heb gezegd dat mijn man beslist welke mensen er eerst mogen want heb geen zin in een horde mensen aan mijn bed. Ben bang dat we hier nog een zware kluif aan gaan hebben. (sorry voor de ego-post maar manlief is niet thuis )
Koekie hier ook nog een x gefeliciteerd!! Mamavand mooie belliepaint en leuke foto zo van je mannengezinnetje! Krakeling, ik zou echt horendol worden pff. Wel goed je eigen grens blijven trekken hoor, of anders je man laten doen. Ik snap ook niet dat ze daar niet wat begrip voor op kunnen brengen. Lin, zou ik ook van schrikken hoor. Maar liever een x teveel controleren dan te weinig. Hier vrijdag nog even weer een extra groei echo om te kijken of het buikje wat beter mee komt nu. Verder voel ik me nog prima en doe ik nog van alles. Soms wel wat meer rugpijn of wat sneller vermoeid. Begin steeds nieuwsgieriger te worden naar de kleine spruit!
@koekie Gefeliciteerd met jullie meiden!! Maar wat heftig zeg dat je het zo gevoeld hebt. Nu even alles verwerken en bijkomen. @mamavand mooie foto en bellypaint @Lin ctg bedoel je? Die stelt niet zoveel voor hoor hihi k krijg hem morgenochtend weer vanwege m'n bloeddruk. Ze registreren ook je harde buiken gelijk. Morgenochtend dus ctg en bloeddruk meten. Kijken hoe het dan eraan toe is. Ben toch een grensgeval zei ze van de week. Spannend dus.
Hier vandaag controle gehad en groen licht gekregen volgende week worden we voor de laatste keer ouders! Erg spannend maar ook onwijs veel zin in!
Mooie foto van je gezin MamavanD! Leuk dat je jongens zijn mee geverfd! Hier morgen ook naar de VK, ben benieuwd of ik daarna ook meteen het ZH mag bellen voor een afspraak vast wel Gister heb ik de halve dag liggen janken vd bekkenpijn en ik ben echt geen pieperd, maar die pijn is zo vreselijk en slaapgebrek van de pijn helpt er ook niet bij Hier vandaag ook 2 appjes van mensen die me normaal nooit wat sturen met de vraag hoe het gaat.. ik antwoord gewoon ook niet Als ik bevallen ben bellen we eerst mijn ouders, daarna m'n schoonmoeder en daarna broers en zussen, van oud naar jong. Daarna vrienden. Als iemand niet op neemt sturen we een berichtje dat ze ons moeten terug bellen, vorige keer echt sommige 5x moeten bellen voor we ze te pakken kregen, irritant.. doen we dit keer niet meer! Ik zet het, nadat we de mensen die er toe doen hebben gesproken, op Facebook, dan kunnen die mensen die we normaal nooit spreken het daar lezen (die me vandaag appte bijv ). Kraambezoek, sowieso de eerste 48u wil ik alleen m'n ouders aan m'n bed zien. Ik zal geen details neer zetten, maar in die toestand had ik echt geen behoefte aan bijvoorbeeld een schoonmoeder (ligt ook heel erg aan de band die je hebt). Vorige keer kon ik op dag 3 nog steeds amper lopen, maar toen zat schoonmoeder, zwager, vrouw en 2 zoons beneden op bezoek (schoonmoeder heeft geen rijbewijs ). M'n man had m'n dochter mee naar beneden. Maar dat wil ik nu niet weer zo! Vorige keer had iedereen haar even vast gehouden en raakte ze helemaal van slag ik had m'n man nog zo gezegd dat alleen zijn moeder haar heeel even vast mocht houden, maar die gaf haar door Mijn man is dan zo'n ei die er niks van zegt omdat hij niet snapt dat dat niet goed is voor zo'n kleintje. Ik hoorde haar huilen en ben met pijn en moeite in m'n joggingbroek gekropen en naar beneden gestrompeld en heb haar uit de armen van m'n schoonzus geplukt en ben met d'r naar boven gegaan, ze wilden me feliciteren, ik heb gezegd "andere keer", ik voelde me nog écht niet goed genoeg voor die drukte en ik wil dat nu dus ook écht niet weer! Ze wachten maar gewoon.. Ik zou die beslissingen ook echt niet bij mijn man neerleggen, die was zo trots dat hij iedereen meteen langs zou laten komen, maar die was ook niet net bevallen
Koekie van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je baarmoeder gauw weer goed komt te zitten.. Mamavand leuke foto van je gezin en de bellypaint!! Hier gaat alles nog goed word morgen gestript dus vind het wel erg spannend worden allemaal..
Prachtige foto mamavand, een mooi gezin met knappe mensen! wauw, volgende week weer mama! 😍 Ik word er wel een beetje jaloers van hoor.... alle dames die gericht af kunnen tellen terwijl ik zit te wachten (terwijl ik van hier het eerst uitgerekend ben geloof ik) haha Krakeling (geloof ik, beetje vergeetachtig haha) bij zoon zijn (schoon)ouders vrij vlot na de bevalling langs gekomen om EVEN te kijken zij hebben de baby toen ook niet vastgehouden. De eerste dagen er na enkel (schoon)ouders en broers/zussen. Baby vasthouden alleen als hij wakker en rustig was en niet te veel van hand op hand daar werd hij heel onrustig van. Sommigen moesten dus soms een dag wachten of overslaan. Ik kon (en kan) me daar echt niet schuldig over voelen. Ze kunnen de baby nog vaak genoeg knuffelen! Koekie, ik had je natuurlijk op FB al gefeliciteerd. hoe gaat het met je kleine meisjes? En hoe verloopt jouw herstel? Vandaag weer controle gehad bij de vk. Hij ligt nog steeds niet vast. Bloeddruk e.d. goed. Volgens haar zegt het niet indalen niks over of de bevalling nadert of niet. Ik voel al weken menatruatiekrampen die niks doen blijkbaar. Dus naar mijn idee i de bevalling nog heeeeeeeel ver weg. Volgende controle wanneer ik 39 weken ben. Wil dan graag van de vk horen wat hun protocol is wanneer ik de 40 voorbij ga. (Strippen, inleiden, frequentie controles, ctg enz) en alhoewel ik het echt heel erg niet fijn vind om me inwendig te laten onderzoeken (I know, ben al eens bevallen maar toch) ben ik heel erg benieuwd of er überhaupt al iets gaande is wat verweken, verstrijken of ontsluiting betreft. Het voelt om meerdere redenen echt helemaal niet lekker om voorbij de 41 weken te gaan. Sterker nog dat idee maakt me angstig en aan het huilen. Dus dat wil ik ook gaan bespreken. (En tegelijkertijd denk ik dan tjezus strandbal wat zullen ze jou een ongeduldig zeikwijf vinden)
Lieke, succes morgen! Wat denk je zelf? Want je kunt thuis ook je bloeddruk meten toch? Hoe voel je je?
Thanxxxx! Het zakt nog niet echt maat dat had ik ze dinsdag al verteld. K heb voor mezelf nagedacht hoelang ik dit nog ga volhouden en dat is niet lang meer. K ga niet 2 weken nog aan het lijntje worden gehouden. Deze bloeddruk voelt niet goed voor mij en is te hoog voor mijn doen. K ga echt aangeven dat k gewoon ingeleid wil worden want dit gaat 'm echt niet worden zo. Ze kunnen het soms zo leuk vertellen maar hun zijn niet zwanger en voelen niet wat jij voelt. Sorry voor m'n geklaag maar ben d'r nu wel beetje klaar mee heb lang genoeg gewacht op ons meisje met al die hormonen al 2 jaar is het gewoon klaar nu. Oja 38 weken dansje vandaag..nou dansje haha die doen we maar niet meer
Snoop, succes. Hopelijk doet het strippen iets! Strandbal, ik ben ook nieuwsgierig of er hier al iets gebeurd of dat alles nog potdicht zit... Lieke, succes vandaag! Hier ook 38 vandaag, hopelijk beval ik nog spontaan voor volgende week, zo niet wil ik echt ingeleid worden!
Succes Lieke straks! Strandbal ik hoop ook nieuwsgierig of er al wat is gebeurt of dat alles nog potdicht zit. Koekie Hoe gaat het nu met jullie? Hier vandaag weer een mijlpaal bereikt. 37 weken dansje ( waggelent 😂😂
Snap ik Lieke! Je gevoel volgen hoor, en hakken in het zand zetten! Maar volgens mij komt dat bij jou wel goed haha. Hoe laat is je afspraak vandaag? 4dogs: heb je tussendoor nog een controle dat je kunt laten checken of er al iets gaande is?
Strandbal, ik moet eind vd dag naar de VK en dan ga ik overleggen of ik het ZH mag vragen om al de CTG en echo vrijdag of maandag te doen (ipv met 39w). En dan mag ik dan in het ZH vragen of ze me met 39w inleiden. Dus de baarmoedermond controle zal dan ook door het ZH worden gedaan. Als alles nog dicht zit zullen ze minder gauw gaan inleiden dan wanneer er al iets gaande is denk ik
Hier word t spannend. Gister slijmprop (gedeeltelijk) verloren en de ganze avond / nacht krampen gehad. Wilde vanmiddag naar de bioscoop maar sla maar even over. Nog steeds een zeurderig gevoel in mijn buik en straks maar lekker op de bank met een kleedje en een kruik. Hopelijk mag ik morgen blijven. Bedankt voor de tips allemaal. Heb het gister met mijn man besproken en hij gaat zn best doen voor ons .