Het is al over annneliesje, heb wel erg getwijfeld om te bellen.. maar nu blij dat ik het niet gedaan heb, had ik waarschijnlijk naar het ZH gemoeten voor het lab of controles ofzo.. had m'n man terug vh werk moeten komen, terwijl hij vandaag echt nodig heeft om nog wat dingen af te ronden morgen middag is hij al "thuis" (moet een "nieuwe" auto ophalen die we zaterdag nog ff gekocht hebben ), ook wel fijn als ik veel last krijg van het strippen, ik verwacht niet dat het al wat gaat doen.. maar toch. Woensdag ochtend moeten we weer naar het ZH, dus dan gaat hij ook niet meer naar z'n werk en donderdag gaat het sowieso gebeuren en heeft hij 3weken echt vakantie en daarna nog tot 2 januari thuis maar gaat hij wel weer thuis werken (telefoon opnemen en mail ed beantwoorden). Hebben jullie mannen ook nog extra dagen/weken vrij na de bevalling?
__________________________________________ 1 t/m 15 december 2016 __________________________________________ Bevallingslijst : 12/07 : Linatje, 18.1 w, zoon Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 10/11 : Koekie2, 37.0 w, 2 dochters, 1676 gram & 2396 gram 19/11 : Krakeling, 38.1 w, dochter, 3185gram __________________________________________ Uitgerekende datums: 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ 2. 3. Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9. Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 10. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ 11. MissRedDragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ Kayleighh, 21 jaar, 1e kindje ♥ 13. 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 25 Jongens : 10 Meisjes : 13 Verrassing : 3 Afspraken : 22 nov - 4dogs82 - strippen VK 23 nov - 4dogs82 - controle ZH 24 nov - 4dogs82 - ZH 24 nov - Lieke86 - controle 30 nov - Lieke86 - controle Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Marcella wat een leuke verrassing! Logisch dat je daar van gaat stuiteren! Hihi. Beetje kunnen slapen? 4dogs: vervelend hou je zelf maar goed in de gaten! Onzekeredame: pittig zo'n nachtje. Afwachten wanneer het evt doorzet mamavd spannend deze week! Is vrijdag de inleiding? Gerommel: de baby's komen steeds dichterbij! Spannend! Hier nog geen gerommel volgens mij! Wel heb ik ineens echt geen eetlust sinds dit weekend! Zal er wel bij horen!
Weer een rustige nacht gehad. Wel weer een zeurderig gevoel in mn onderbuik. Straks controle vk, hopelijk laatste keer. Kitsune, oooo wat erg van je wasgoed. Ik hoop dat je het weer wit krijgt. Spannend mamavand, laatste dagen zijn aangebroken. Marcella wat leuk een babyshower. Ben je lekker verwend? 4dogs voor jou komt nu ook echt het einde in zicht. Ik baal wel want mijn vk wil pas strippen vanaf 41 weken. Ik snap dat je het strippen gewoon gaat proberen. Gelukkig is je zicht weer beter. Mijn ogen zijn achteruit gegaan deze zwangerschap. Ver weg zie ik wazig etc. Misschien komt het daardoor? @onzekeredame, loos alarm en dat snachts.. balen zeg. Hopelijk heb je wel voldoende kunnen slapen. @anneliesje, 37 weken is echt een mijlpaal!
Ciprilla, denk dat ik toch weer een lage bloeddruk had ofzo?? Ik heb 2 glazen water gedronken en 2 dubbel zoute dropjes gegeten en toen werd het gauw beter. Hier wilde ze bij m'n eerste ook pas met 41w strippen, vaak is het daarvoor ook zinloos. Ze wisten toen ook niet dat ze zo groot was, anders hadden ze het vast misschien eerder geprobeerd nu is de grote ook niet de hoofdreden, omdat ik "prima" kan bevallen van een grote baby maar omdat ik zo'n last van mijn bekken heb en 'niet tillen' + 'rustig aan doen' geen optie is met een dreumes van bijna 16mnd. Maar het scheelt natuurlijk wel in hun besluit, dat ze weten dat de baby al groot genoeg is en het prima zal doen buiten de bm.
Ja dat zou ook kunnen natuurlijk. Ja mijn vk zei dat het voor de 41 weken geen effect heeft. Maar ik lees toch vaak op het forum vrouwen die eerder gestript worden en daarna gewoon bevallen. Maar als het strippen bij jou geen zin heeft dan heb je donderdag een inleiding toch? Wat ik goed begrijp hoor gezien je lichamelijke klachten.
Hier nog wel last van onderrug..komt en gaat maar niet regelmatig..donderdag controle ben heel benieuwd. K slaap ook nog steeds bizar slecht. En weer eens verkouden erbij blegh
Oow die laatste loodjes wegen echt het zwaarst hea meiden! Wat fijn dat je man de komende tijd zoveel thuis is 4dogs hier heeft mijn man nog 3,5 week vakantie van dit jaar staan. We gaan even kijken hoe het loopt en hoe we het dan verdelen. Lijkt mij voor hem ook fijn om veel bij mij en de kleine te kunnen zijn! Maar 3,5 week thuis is ook wel veel! Hihi
Controle gehad, alles was goed. Ze ligt nu echt vast in de bekken. Kon ff mn ei kwijt, dat ik het zo zwaar vind. Ze gaf me het advies om echt van december uit te gaan dan kan het alleen meevallen. Dus dat ga ik maar doen. Mijn vriend is na de geboorte 3 weken thuis. Dus dat is wel erg fijn.
Enorm verwend. Luiertaart in de vorm van een motor babys only voetenzak kussenhoes voor het verschoonkussen en speendoekje allemaal in de kleur antraciet van de stoer lijn 😍 Ohhh die laatste loodjes heel herkenbaar. Nu ook rug pin sinds 2 dagen en het trekt maar niet weg. En veel buikpijn onderin van het klem liggen. Ciprilla fijn dat alles goed was. Lin uiteindelijk in slaap gevallen maar heel veel wakker geweest hihi. En vanmorgen een uur voor de wekker ging als een blok in slaap gevallen.
__________________________________________ 1 t/m 15 december 2016 __________________________________________ Bevallingslijst : 12/07 : Linatje, 18.1 w, zoon Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 10/11 : Koekie2, 37.0 w, 2 dochters, 1676 gram & 2396 gram 19/11 : Krakeling, 38.1 w, dochter, 3185gram __________________________________________ Uitgerekende datums: 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ 2. 3. Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9. Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 10. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ 11. MissRedDragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ Kayleighh, 21 jaar, 1e kindje ♥ 13. 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 25 Jongens : 10 Meisjes : 13 Verrassing : 3 Afspraken : 22 nov - 4dogs82 - strippen VK 23 nov - 4dogs82 - controle ZH 23 nov - MamavanD - ZH 24 nov - 4dogs82 - ZH 24 nov - Lieke86 - controle 30 nov - Lieke86 - controle Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Succes morgen MamavanD! Lin, langer wil je hem ook niet thuis hebben? Ciprilla, verstandig om uit te gaan van 41w. Na je uitgerekende datum duurt het zooo lang! Ik was bij mijn dochter ook als 1 vd enige nog over in de lijst, was toen 16-31 lijst en ik was de 23e uitgerekend. Beviel pas de 1e vd maand er na MissRedDragon, waar hang jij eigenlijk uit? Gaat het een beetje? Wij waren volgens mij toen beide 1 vd laatsten. Koekie, hoe gaat het met jou en de meisjes?
4dogs: Succes vandaag met het strippen mamavd alvast veel succes morgen! Krakeling hoe is het nu met jullie? Thuis aan het genieten? Whaha denk dat ik manlief na 1 week thuis Al zat ben.als ik nu n x zucht bij maagzuur of opstaan krijg ik meteen de vraag.. gaat het? Kan ik iets doen? Heel lief! Iets teveel soms! Lieke hoe is het bij jou? Rommelt het nog?
Gefeliciteerd voor de meiden die bevallen zijn..joeppiiiieee Meiden voor jullie nog even wachten succes met de bevalling
Even een ego post...heb een fikse blaasontsteking dus gisteren met antibiotica begonnen. Voelt niet prettig zeg. Had het nog nooit gehad en dacht van het weekend van oh de baby is eindelijk aan het indalen. Maar bleef enorme drang houden om naar het toilet te gaan en kwam er bijna niet meer vanaf. Dus maandag ging me een lampje branden en toch maar wat urine weggebracht. Nouja bingo dus. En auwa auwa als de baby langs de blaas glijdt!! Mamavand succes morgen!!!
4dogs82, Ja is een beetje mn eigen schuld ik was er heilig van overtuigd dat ze eerder kwam, dus ik was helemaal op November gefocust. Ik ga nu gewoon uit van December en dat voelt een stuk rustiger al in mn hoofd. Succes vandaag met het strippen! Mamavand, alvast veel succes voor morgen. Kimmiez, beterschap. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan.