Koekie, fijn een dag geen controles lijkt me. Hoe ga jij om met het continue gevoel van onzekerheid, of heb jij daar niet zo'n last van? Lieke, fijn dat de draaipoging gelukt is. Hier heeft ze ook nog ruimte zat, maar toch blijft ze altijd ongeveer hetzelfde liggen. Beterschap onzekere dame, echt heel rot. Strandbal, wat goed je hele todo lijst afwerken. Hier zou ik dat ook zo graag doen (er aan beginnen is al niet gelukt). Maar ik moet maar even accepteren dat het niet gaat lukken. Hier een groeiecho en cervix meting gehad. Baarmoedermond is nog steeds 8mm maar lijkt wel iets ontsluiting te hebben. Groeiecho was prima, ze wordt nu op 2250 geschat. Net onder de middellijn. Morgen gaan ze waarschijnlijk toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting er is en hoe week de mond is. Dan met artsen in overleg of het beter is om hier te zijn of thuis. Zelf begin ik langzaam naar thuis te neigen, niets doen kan thuis ook prima en met een kwartier zijn we weer in het ziekenhuis mocht het nodig zijn...
Marcella ik heb dat ook hoor de weken mogen van mij ook wel om zijn! En idd ook hier angstig als ik hem een tijdje niet voel! Ik merk wel dat m'n buik echt ik de verdrukking zit, hij word echt te groot voor m'n buik, althans zo voelt het voor mij. Onzekere dame, fijn dat de uitslag goed is! Heel veel sterkte en beterschap, zo erg buikgriep!
Lieke fijn dat de draaipoging is gelukt! Hopen dat de kleine zo blijft liggen. Strandbal: zo jij hebt veel gedaan. Hier krijg ik de laatste weken ook hulp. Ik red het niet meer. Fietsen naar school is drama zo pijn in m'n rug. Gelukkig had ik al hel veel gedaan en hou ik in huis altijd alles netjes bij, maar toch heb je in je hoofd dat je nog zoveel wil he? Fijn dat je moeder en zus je nog komen helpen lief van ze.
Theeleut spannend hoor: ik ben benieuwd wat de artsen beslissen. Bij mij was het alle zwangerschappen zo dat ik pas echt na de 34 ste week pas naar huis mocht. Omdat ze vanaf dan niet meer remmen. Maar ik begrijp je helemaal hoor. Ik had precies hetzelfde bij m'n andere zwangerschappen ik vond het ik het zkh liggen verschrikkelijk.... ik was ook helemaal klaar mee toen, gelukkig nu nog niet in het zkh gelegen en hoop dat het ook niet hoeft. Sterkte nog even het zijn echt de laatste loodjes
Bedoel je dan dat je met 35.0 naar huis mocht? Hier is beleid alleen remmer tijdens longrijping geloof ik. Maar dat zal ik morgen nog eens navragen. Als ze toch niet remmen dan maakt het ook niet uit waar ik ben. We wonen 2km van ziekenhuis, dus we zijn zo hier weer terug.
Ja vind 't wel fijn dat ze gedraaid is nu want ze trapt niet meer vol op m'n blaas haha! Nu hopen dat ze zo blijft liggen en gaat indalen @theeleut blijft spannend dus allemaal. Zou mooi zijn als 't nog even lekker blijft zitten paar weekjes. @vluchttas oeps nog niet aan begonnen haha..k had vorige keer ook een zwart shirt aan ideaal hoor moet k zeggen. Alles voor de kleine meid ligt al wel start klaar haha @mamavand ideaal he zo dichtbij het zh..Hier 5 km en je bent de echt in 10 min. Zitten hoop op de geheime fb pagina en niet meer hier indd maar k probeer ook hier mee te lezen en schrijven
Lieke: idd wel handig alleen moet ik helaas toch naar een ander zkh voor de bevalling zo 30 km verder op. Helaas het is niet anders
Woon zelf ook dichtbij een ziekenhuis (100 meter) maar moet ook naar n ziekenhuis 35km verderop . Laatst met de nierstuwing belde ik de huisartspost en mocht ik lekker die 35 km uitzitten .
Ciprilla, Haha nee hier geen outfit stress Krakeling, Ik vind dat je echt nog fanatiek bent. Als ik op moet staan vanuit de bank en een stukje moet lopen ben ik 5 minuten bezig zowat.... hahha Marcella, Jou naam zie ik toch geregeld voorbij komen hier hoor Onzekeredame, Super dat je geen suiker hebt. En beterschap. Vervelend dat je niet lekker eraan bent. Hopelijk is het snel over. Hier een ziek meisje sinds zaterdag. Strandbal, Super dat je hulp hebt gekregen en nog krijgt. Heel erg lief. Theeleut, Die onzekerheid is soms echt killing. Merk dat ik vandaag zonder controle toch wel wat onzekerder was. Elke controle maakt het spannend maar geen controle weet ik helemaal niks. We weten dat iedere dag verder een dag erbij is. Super fijn. Hoop echt nog 2 weken door te mogen zo met iedere dag ctg. Het is omdat de placenta niet goed functioneerd dat ik denk... help... hopelijk niks ergs. Bij jou is het ook spannend. Hopelijk mag je thuis lekker uitzitten al is dat toch echt wel een stuk moeilijker hoor
Gelukkig koekie 😊 Krakeling en mamavand wat balen dat jullie zo ver moeten rijden voor het ziekenhuis. Terwijl je zo dicht bij een ziekenhuis woont.
En je bent op fb ook actief he Hier ook een uur rijden voor het zh... als we echt niks tegen hebben kan het in 3 kwartier maar dat is zeer zelden dat we dat halen.
Ja klopt idd ik ben meer actief op Facebook. Gaat sneller hihihi 🙈 Oh wat vervelend lijkt me dat. Want wij wilden in eerste instantie bevallen in het vu amsterdam maar ivm reistijd toch maar de overstap gemaakt naar hier. (Slechte ervaringen gehad hier in het ziekenhuis en die gaan we voor de bevalling ook nog wel bespreken met ze)
@Marcella. Zou ik in de FB groep ook mogen. Zit daar idd meer op dan op het forum Bah. Vannacht een rotnacht gehad. Veel draaien en last van mijn rug. Zou om 09.00 gaan zwemmen maar heb dat verplaatst naar 18.00 vanavond. Baby heeft het goed naar zijn zin en doet volgens mij de rups in mijn buik xD
Zo ik ben thuis! Volgende week donderdag weer controle en snel bellen als er iets veranderd is de opdracht. En rustig aan doen natuurlijk. Hier geen rugpijn meer sinds de fysio me heeft geleerd om met een kussen tussen de knieën te slapen. Netjes op schuine buikspieren uit bed te stappen en oefening als je op je rug ligt voetzolen tegen elkaar, knieen langzaam naar buiten laten zakken en 15s vasthouden. Wellicht helpt dat bij jullie ook? En natuurlijk een uitgebreide 34 weken dans. We hadden met taart om het te vieren
Krakeling tuurlijk!!! Alleen dan moet je Lieke even een privé bericht sturen met je Facebook naam die voegt je dan toe... ik kan dat helaas niet.
Fijn dat je weer thuis bent theeleut! Ik ga je tips over rugpijn onthouden Hier 35 weken vandaag, ik tel echt af hoor!
Theeleut wat fijn!!! Jeej! Nu rustig aan doen... En die oefeningen... goede tip maar bij mezelf qua uitvoering echt niet te doen haha.... Zo.. bijna 2.5 uur aan de ctg gelegen maar uiteindelijk werd ie goedgekeurd.... ze waren zo druk en niet te vangen. Dansje voor de dames! Als alles goed mag blijven gaan mag ik morgen de 35 weken dans doen. Dat is echt zo'n mijlpaal voor mezelf.. Dit is het termijn dat de meiden zijn gehaald dmv ks... vind het echt wel spannend worden nu hoor....