Hier ook een hele mooie echo! Echt bizar hoor van twee weken geleden nog een stipje naar nu ineens al een echt kindje met kloppend hartje en bewoog ook al met de armpjes! Ik ben zo opgelucht en bij nu!!! Zat qua termijn tussen de 8 a 9 weken dus dat klopte nu ook beter. Over 4,5 week mag ik weer en dan krijg ik ook mijn exacte uitgerekende datum te horen.
Het is waarschijnlijk een gesprongen vaatje lola. Ik heb dat bij me vorige zwangerschap gehad en een bevriende verloskundige geappt. Kreeg gelijk de wedervraag..heb je toevallig gemeenschap gehad? Wat ik gehad had.maar doordat je daaronder nu extra doorbloed bent knappen de vaatjes makkelijker. En al helemaal met dit warme weer. (Kijk maar naar spontane bloedneuzen.)
als je ongerust bent anders toch even de vk bellen? Alles is inderdaad beter doorbloed en het kan overal vandaag komen. Dus niet direct zorgen maken. Kimmiez, Wat een mooie echo! Fijn dat alles goed is.
Mooi Kimmiez!! Maakt niks uit UmmK, is ook verwarrend zo is er ook een "dogs84", ik zag dat er best veel "umm..." zijn, betekend dat iets?? Er staan ook vaak Arabisch klinkende namen bij/achter.
Meiden hier even een echo gehad ivm vreselijke buikpijn voor de 3 e keer deze week. Vond ik het welletjes en heb ik gebeld. Mocht gelijk komen. Onze kleine doet het super.... Goed gegroeid en bewoog ook al..... Vk denkt dat het of van de groei is of toch van de cyste die zit er nog steeds.... Dus dinsdag voor termijn echo en dan even zien van hoe of wat.
Kimmiez mooie echo! Goed nieuws! Lekker van genieten! Dank jullie wel dames voor jullie reacties op m'n mini bloedinkje. Ik heb vandaag hele dag nergens last van gehad, geen bloed en geen krampen, lijkt alsof het alleen bij dat bloedvlekje is gebleven. Mijn schoonzus is VK dus heb haar natuurlijk direct gebeld haha, ze al meteen geen zorgen maken, kan door druk komen dat er een vaatje is gesprongen en een druppeltje bloed gemengd is met afscheiding. Mijn eigen VK zei ongeveer hetzelfde en af te wachten, bij meer bloed of krampen kan ik komen. Ik moet zeggen dat ik me vrij weinig zorgen maak nu, ook dankzij jullie reacties 😀
Ohhh mooie echo zeg!! Leuk zeg dat er echt al een mini mensje te zien is! Kunnen ze iets doen aan die cyste? Of kan die blijven zitten dat het geen kwaad kan?
Fijn Kimmiez! Mooi hé hoe snel ze al groeien op dit termijn ik hoop over 2 weken het geslacht te weten en over 1.5 week echo zh
mooi echo hoor Kimmiez ! He wat balen zeg dat je weer zo'n last van buikpijn had mamavand! Wel weer een hele mooie echo, echt al een klein mensje
Fijn dat er niks aan de hand was mamavanD. Wat een geweldige echo! Lola, Doe je evengoed wel rustig aan?
Haha ja koekie☺️ Ik wilde vandaag gaan sporten maar dat heb ik maar even niet gedaan.. Dank je ☺️
Hoe gaat her nu Lola? Nog bloedverlies gehad? Misschien gister moeilijke stoelgang of idd seks gehad? Kan het ook door komen.