1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

antje die verrekte stokjes heb ik
    Bij onze zoontjes zakken van leeg gegeten!

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Cripilli ik heb het zelfde als jou..... Ook verschillend eten en kunnen walgen van dingen waar ik echt trek in had. Verder eet ik ook weinig..... Normaal
    Eet ik bijv zo een patatje frikandel en berenhap.... Nu 1 berenhap en beroerd 😂😂😂

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Vervelend he, ik begrijp mezelf soms echt niet. Vd week even bij de mac en had zo hongeeer dus ik lekker menu besteld. Na 3 happen zat ik vol :( Had me er zo op verheugd.

4. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh jammer zeg!! Lekker macje nog wel! Ik heb geen andere eetgewoontes, reuk is hetzelfde. Eet zelfs meer sinds ik
    Zwamger ben. Heb wel veel zin in aardbeien en vettig eten 🙊

5. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Toch blij dat ik niet de enige ben...
    Hopelijk gaat het bij ons allen snel over...
    Kan me inbeelden dat ik zo blij word als een klein kind wanneer ik weer eens... ;)

Nu slapen! Ogen vallen dicht

6. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Qua eten en drinken lust ik eigenlijk alleen geen koffie en ei meer. Verder eet ik van alles normaal (maar dan meer). Die extreme honger van vorige week is weg, maar ik eet alsnog een stuk meer dan wat je van iemand van 53 kilo moet verwachten. Ik vrees dat ik echt zo'n zwangere dame word die enorm aankomt. :)

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Haha hier wisselt het ook wel hoor moet k zeggen..Nu net paar pringles op en een waterijsje :) m'n avondeten gaat niet meer zoals voorheen..snel vol en wel trek hebben en das zo tegenstrijdig..

K heb verder ook best kort lontje en kan weinig hebben..pfffff haha

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    constipatie: Hier ook last van (gehad), maar sinds ik in de winkel vezels heb gekocht en dit met 1 a 2 eetlepels mengt in kwark/yoghurt gaat de stoelgang weer als een tierelier, dus misschien een idee dames :)?

eten: Hier ook meer zin in slecht/vet eten, moet bijvoorbeeld nu even echt niet denken aan broccoli of iets dergelijks..maar ja zal toch gezond ook moeten eten, dus dan dwing ik mezelf ertoe. Drink 2 bakjes caffeine vrije koffie, maar merk dat ik er daarna wat misselijk van wordt terwijl ik normaal een echte koffie fan ben!
    Nieuwe verslaving is momenteel jillz en wieckse 0,0% (psychisch dingetje denk ik vooral van het niet mogen drinken van alcohol;))
    Kauwgom vind ik ook ineens niks, word misselijk van de mint smaak.
    Ik heb ook even 1 week gehad dat ik ineens elke dag een ei wilde eten, maar dat is nu weer over. Met grote stukken kip maak je mij nu ook niet blij mee, alhoewel in de vorm van borrelhapjes er nog wel gemakkelijk in gaan....en nu tijdens dit typen word ik misselijk omdat ik schrijf en daardoor denk aan eten:)....of het komt door de moeheid, mn ogen vallen bijna dicht...ik ga lekker mn bedje opzoeken!

Weltrusten iedereen!:)

9. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha Welterusten! Slaap lekker :) haha ik heb ook sinds kort een wieckse rose 0.0 verslaving 😄

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja irritant he ik hwb precies hetzelfde denk ik ohhh lekker en dan zit ik zomaar vol!

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lieke dat korte lontje heb ik ook...... Zo niet leuk voor nn man😬😬😬😬😬

12. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Eetgewoonten: hier smaakt vlees echt niet, vette dingen ook niet, t idee bij avond eten moet ik al kaken (nu ik t typ ook hihi) maar krijg t wel weg.
    Ook drinken is soms n uitdaging. Weinig smaakt. Maar gelukkig wisselen de goede en slechte dagen zich af!

Meiden met echo's vandaag, succes!
    Hier ga ik zo bloedprikken.

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @mamavand nou hé die mannen krijgen wat te stellen met ons nu haha!

Ik lust ook weinig aan drinken..ja sinaasappelsap en capri-sun gaat er goed in net als melk en rooibos thee. (Thee drink k soms en niet elke dag een als ik het drinken maar 1 kopje).

Constipatie heb k ook gehad alleen nu niet meer..zo irritant als je paar dagen niet kan.

Veel plezier meiden met echo's vandaag!

14. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Succes vandaag meiden met de echo!!!

Kwaaltjes: tot vanmorgen had ik echt bijna geen kwaaltjes meer behalve de moeheid en pijnlijke boobies na. Alleen vanmorgen 4 uur een slokje gedronken en daar werd ik zo misselijk van dat ik het heb kunnen rekenen tot 5 uur met spugen en tot nu nog steeds spuug. Hopelijk word het straks wat minder en hou ik.wat binnen.
    Misschien toch te positief geweest gisteren 😇 dat ik me echt goed voelde.

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Owww vandaag echo, stiknerveus en ook nog eens enorm misselijk dus (erger dan normaal weer).

Hoop zo dat alles goed is.

Ik ben gisteren tante geworden van een neefje. Owww wat is dat dan schattig en klein. Zo enorm blij mee (en zo hormonaal kon wel janken haha).

Qua obstipatie: geen last van gelukkig.

Qua eten: ehm niets maar dan ook niets smaakt. Alleen bolletjes met boterhamworst, chocolade/vanillevla, waterijsjes (die sticks) en wat aardappels/groente blijft erin.

Voor de rest kots ik het er gewoon uit, hoewel gisteren volle kwark met aardbeien gehad en het bleef erin :) dus dat gaan we vandaag weer proberen.

16. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hallo allemaal. Ik zou hier ook graag mee kletsen. Ik ben (waarschijnlijk) uitgerekend op 5 december. Verloskundige zei dat we volgende week bij de echo beter kunnen meten ;) , zelf had ik 2 dec uitgerekend :).

17. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom ladyw!

Meiden met een echo vandaag, veel succes en plezier.

Nog 1 dagje werken en dan 3 dagen weekend! Morgen dagje dierentuin dus ga er maar van uit dat ik zondag totaal moe ben haha.

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Dames die ook een echo hebben vandaag: succes! ;)

Welkom en gefeliciteerd ladyw!

Gefeliciteerd Anneliesje!

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Succes weer met de echo's!!
    Mogen jullie een beetje op tijd allemaal?
    Mijn 'pret'echo is pas vanavond half 8, dus moet nog even geduld hebben.

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden met Echo succes

Nieuwe Dame welkom.

Deel Deze Pagina