Die is echt grappig ! Heb net mijn eerste sport les erop zitten! Wat super anders dan mijn vorige cursus. Zo gericht op ontspannen (wat ik tijdens de bevalling absoluut niet kon) . Gelijk maar ingeschreven. Zo lekker douchen en naar bed. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend
Hier ook een goede (pret)echo gehad !! Ben zo blij! Hartje gezien en gehoord, kindje was lekker aan het bewegen en vooruit gezet van 9+3 weken naar 10 weken. Klopte mijn berekening dus zo goed als wel ! Voor nu dan 9 december uitgerekend ipv 13 december. Op de foto zie je rechts ook een 3D beeld van de kleine, toch leuk dat ze dat even zo lieten zien .
Super desteny helemaal leuk om die echo te zien! Mooi dat alles goed is. Wij gaan morgen voor wen kinderwagen kijken ben benieuwd!! Meiden lekker slapen alvast liefs en fijn weekend
Mooi foto Desteny!! Ik heb zetpillen gehad emesafene is er misschien iemand bekend met deze zetpillen en of ze snel werken of überhaupt werken 😉
Mooi desteny! Ik heb net een half uur geluisterd voor het eerst met de angelsound maar heb nog heen hartje kunnen horen! 😟
Meiden wat een mooie echo's! En wat n leuke aankondigingen! Er was iemand die zich de ene dag beroerd voelde en vandaag weer kiplekker en daar onzeker van werd.. hier exact t zelfde.. pff wat zou ik dan graag even naar binnen willen kijken! Marcella wat vervelend heb je iets gekregen? Hopelijk gaat dat je helpen! Mrd zo balen dat je je zo rot voelt. Knuffel!
Ik heb ze.. werken na ongeveer 45 min.. de laatste keren effect gehad (niet aktijd heb ook primerpan) wordt er niet duf van gelukkig! Hopelijk helpen zebij jou ook goed. Ik voelde me gisteren beroerd. N emersafene genomen en sindsdien kiplekker. Geen pijl op te trekken.
Ja zetpillen emesafene. Ik spuug nog steeds elke 30 min sinds vanmorgen 5 uur ik hoop zo dat het werkt en dat ik niet de wc hoef te knuffelen steeds.
Wat fijn dat ze bij jou werken! Straks voor we gaan slapen maar innemen ben echt benieuwd. ik heb maar gewoon me huisarts gebeld want nog zo'n nacht dacht ik dat trek ik niet elke 30 min bij dat ding zitten
Ik heb tablet vorm emesafene en werkt toppie! K dacht gisteravond k neem er eens geen 1 in maar vanochtend toch weer misselijk dat k er maar gelijk 1 heb ingenomen
Oké ik wist niet dat die er ook waren joh in tablet vorm dat is wel beter dan zetpillen hihi. Stom het dat je het gelijk zo merkt dan als je het een keertje niet inneemt. Hopelijk ben jij er ook snel van af Lieke86. Dank je wel Lola3
Lin.... Heb jij niet gewoon een virus?? M'n vriendin heeft namelijk precies hetzelfde.... Heeft 2 dagen geduurd.
Sorry broek marcella .. Heb jij niet gewoon een virus?? M'n vriendin heeft namelijk precies hetzelfde.... Heeft 2 dagen geduurd.
Hey meiden, die doppler is geloof ik niks voor mij haha, heb m geleend van een vriendin, ben morgen 10 weken maar heb nog geen hartje gehoord..😟 Kan later wel te horen zijn toch?
Ik wens jullie een fijn weekend! Na het weekend lees ik weer even goed bij, we vertrekken zo naar Londen, even paar dagen eruit! 🙋 Ik doe meteen een 10 weken dansje jippie! Hopelijk zegt het niks dat ik geen hartje heb gehoord met de doppler..
Lola oh lekker naar Londen veel plezier Wat een nacht pff misselijk uiteindelijk maar 4 uur geslapen jelmer om 6:00 weer wakker door de verkoudheid maar goed had beloofd dat papa een keer mocht uitslapen dus mama moet maar even er tegen aan Hier 11 weken dansje gaat zo snel Fijn weekend jullie nog plannen hier morgen met mijn Fam gourmetten verder niet veel
Fijn weekend allen! Fijn dat je een goede echo had Desstiiny, ook een goed gevoel lijkt me dat je datum nu weer klopt Ik ben al wakker.... Geen idee waarom... M'n dochter sliep afgelopen week ook erg slecht door de verkoudheid, maar afgelopen nacht is ze alleen om 4:45 heel even wakker geweest. Ben ik niet meer gewend denk ik