1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Dochter werd om kwart over 6 wakker. Gebeurd hier ook nooit. Ze slaapt zo door tot half 9. Soms langer. Laatst bij mijn schoonzus tot half 11. Ze had die week ook niet goed geslapen. Dat is thuis nog nooit gebeurd.

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat n vroege vogels hier! Ik heb om 6 uur ff ontbeten en ben weer terug gedoken!

3. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Veel plezier Lola!! 😁

Pfff hier ook al om 5 uur wakker. Kleine man werd wakker en ik heb daarna ook geen oog dicht gedaan. Denk dat ik nog in het ritme zit van mijn ochtenddiensten. Maar goed, pluk de dag! 😝

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @marcella Wanneer je zoveel spuugt kun je beter zetpillen hebben ;) de pilletjes spuug je er zo weer uit (mijn ervaring).

Ik gebruikte 3-4 maal daags emesafene, maar dat werkte niet. Nu primperan 3 maal daags gaat nog steeds piep, maar niet erger.

@lola veel plezier in london

@vroege vogels: gaap me too

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hier ook vroeg wakker alleen vanwege de warmte in de slaapkamer. Dus ben lekker verder gaan slapen op de bank beneden.

@lola, veel plezier in London!

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lola veel plezier!!

Straks voor kinderwagen kijken. Hoop dat het wat is.... Ben benieuwd. Spannend

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Veel plezier in Londen Lola.

Marcella, Hopelijk helpt de medicatie.

Hartjes, Krijg ik ook niet gevonden met de angelsound. Ik moet gewoon over een weekje nog maar is proberen.

Echo's, Mooie echo's zie ik voorbij komen.

Fijn weekend allemaal!

8. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik krijg hier niet eens primperan. Ik moet het maar doen met de emesafene 3x daags. En dan ben ik nog steeds 24/7 misselijk en moet ik nog regelmatig braken. Ik hou nu wel wat meer vocht binnen. Heb als tip gekregen om isotone sportdrank te gaan drinken met natuurlijke suikers. (het liefst druivensuiker) En dat gaat goed. Ik krijg het makkelijk weg en het blijft er in, want word blijkbaar goed opgenomen door mijn lichaam. En voor de rest nog de bouillon waar ik iedere dag een halve liter van drink.

Ik zag eerder ook meerdere dames zeggen dat seks totaal geschrapt was. Is het de angst dat er iets gebeurd of gewoon totaal geen zin? Hier is het totaal niet veranderd en moet eerlijk zijn dat wanneer wij seks hebben dat mijn misselijkheid even helemaal weg is. Of het nou komt door een orgasme of door de oxytocine die vrij komt weet ik niet. Maar is wel fijn om even niet misselijk in slaap te vallen. De vorige zwangerschap niet gedaan omdat ik mijn toen nog zwakker voelde dan nu. En toen liep ik ook hele nachten met mijn hoofd in een emmer te hangen. Maar na de 16 weken was ons seksleven weer als vanouds.

Zijn er meer dames blij dat het vandaag niet zo warm is? Ik ben echt super blij. Heb de warmte nu wel ff gehad. Volgend weekend mag het van mij wel rond de 20 graden zijn. Dan ben ik jarig en kunnen we dan lekker in de tuin gaan zitten.

9. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel blij met een dagje koeler weer MRD, vond het warmere weer erg drukkend en benauwd. Hoop niet dat ik dat heel de zomer blijf houden, want dat is normaal mijn favoriete seizoen!

Ons seksleven is wat frequentie betreft ook hetzelfde gebleven. Zeker om de dag, bij uitzondering zit er 2 dagen tussen. Ik merk alleen wel dat bepaalde standjes minder prettig voor mij zijn. En ik vind 1 orgasme per sessie momenteel meer dan voldoende.:) Bij meer krijg ik een vervelend gevoel in mn baarmoeder.

Ohhhw was het maar vast donderdag avond (laat...!) dan heb ik mijn echo voorbij de 12 weken gehad en kan ik hopelijk gaan genieten. Ga volgend weekend ook gelijk de pretecho voor het geslacht plannen! Twijfel nog of ik een uitgebreid echo-pakket neem met 3D / 4D en heel de mikmak of een (veeeeeeel goedkopere) kortere geslachtsbepaling van 15 minuten.

In de tussentijd hebben 2 vriendinnen laten weten ook zwanger te zijn. Eind december en begin januari uitgerekend. Ik ben natuurlijk suuuuuuper blij voor ze. Maar ik denk vooral 'Jeetje, het is maar te hopen dat er straks 3 kleine frummeltjes naast elkaar in de box liggen. Als het bij een van ons fout gaat, herinneren de zwangerschappen / baby's vd anderen er wel steeds aan'. Bah, ik zou willen dat ik die slag om de arm niet had (mn vriendinnen hebben het namelijk helemaal niet!) en ook onbezonnen en zorgeloos kon fantaseren over straks in november.

10. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    De misselijkheid is gelukkig een heel stuk minder. Het enigste drinken waar ik niet misselijk van word is water met een klein beetje gember citroen en suiker en gewonen cola. Verder word ik qua sap enz echt misselijk.
    @anneliesje daar heb je idd gelijk in. En ik moet zeggen ze hebben goed hun werk gedaan gelukkig hopelijk blijft het zo dan neem ik ze vanavond niet meer.
    Koekie2 ja ze hebben gelukkig hun werk gedaan 😊.
    Lola veel plezier in london

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn echo a,s dinsdag is verplaatst naar woensdag

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Kinderwagen was niks ben ook gelijk genezen we bestellen nieuw

13. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Ons seksleven is gelukkig niet geschrapt! Mag overigens wel meer. Door de onregelmatige diensten, lopen mijn vriend en ik soms langs elkaar heen waardoor we dus minder seks hebben dan we eigenlijk zouden willen. Vorige zwangerschap was ik bijna nymfomane 😂

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Iemand intresse in n paar hormoontjes? Phoe zemaken me zo onzeker en bang!

Mrd als jij hier in dd buurt zou wonen kwam ik je mijn doosje primerpan brengen! Ligt hier ongebruikt! Mja dat kan niet echt ben ik bang van! Hihi

Mamavd: balen dat je kinderwagen tegen viel! Hopelijk kunnen jullie n mooie nieuwe op de kop tikken!

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nieuwe is besteld! Ben benieuwd wanneer we heb binnen krijgen

16. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Welke kinderwagen heb je besteld mamavand? :)

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Quinny buzz xtra zwart...... Bij de jongens ook altijd Quinny gehad en altijd erg tevreden over geweest. Ook andere wagens gehad zoals Mutsy bugaboo en firstwheels en deze heb ik allemaal in de zwangerschap weer verkocht of binne enkele maanden na geboorte omdat ik toch liever weer een buzz had. Dus lekker vertrouwd!

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Die heb ik ook op het oog, alleen twijfel nog tussen grijs en zwart. Dus ik ga nog even bedenken.

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Mutsy Evo heerlijke wagen :) even meerij plankje voor zoeken nog

20. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Wij hebben bij de vorige zwangerschap een tweedehands mutsy gekocht. Voordeel tot de bugaboo vonden wij de hoogte vd bak. Ik ben 1.63 en vriend is 1.98. De bugaboo is veel lager dan de mutsy en we hebben er nu ook een grote boodschappen mand onder. Toen ik op zoek was naar een wagen vond ik het ook prettig als je de buggyzit twee kanten op kon zetten
    Als ze jong zijn met gezicht naar me toe, als ze ouder worden gezicht naar voren. Bij ene wagen kan je de stang de andere kant op zetten zodat looprichting veranderd, bij andere moet je buggy deel zelf anders erop zetten. Sommige modellen/merken kon buggy deel alleen naar voren gericht er op.
    Heb nu trouwens een Opel corsa en kofferbak is kleiner dan vorige auto. Merk nu wel dat een compact op te vouwen wagen ook wel handig is.

Deel Deze Pagina