Ik vind dat mooie kinderwagens!! Hier een maxi-cosi. Rijdt ook erg fijn. Nadeel is wel dat het onderstel vrij lomp en zwaar is. Mocht het straks zover zijn, dan wil ik zo'n duowagen. Eentje waar een reiswieg en buggy tegelijk op past. Kan ik tenminste rustig de stad in zonder dat die kleine draak van mij overal heen vliegt 😝 Waarom ben je onzeker Lin? Onzeker zijn is klote. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel. Hoe gaat het met de misselijkheid dames? Fijne pinksterdagen!!
Ik kan dan ineens zo bang zijn dat het toch mis gaat! Dat het vrijdag met de echo allemaal niet goed is! Een uur later is dat gevoel dan gelukkig weer weg!
hallo allemaal, vorige maand zat ik hier nog in de groep tot mijn mk ik wil jullie het nieuws vertellen dat ik vandaag duidelijk positief heb getest Ik vind het toch wel weer eng maar ik ga er van genieten. Ik hoop dat het met jullie zwangerschap goed gaat en dat ik ooit net als jullie steeds verder kom. dikke kus allemaal
Pien wat fijn om te horen!! Logisch dat het allemaal weer eng is, maar hopelijk is dit een blijvertje. Gefeliciteerd hoor !
Pien wat fijn! Gefeliciteerd. Leuk dat je het even laat weten hier. Ik snap dat het mega spannend en onzeker is. Maar probeer er in te geloven. Deze zwangerschap kwam ook recht na een miskraam en tot nu toe gaat alles goed! Heel herkenbaar Lin!
Ik ga er zeker in geloven! Ik kom afentoe evenn in jullie forum groepje spieken haha ik blijf nieuwschierig naar jullie
Wauw Pien gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. Ben echt heel erg blij voor je. Wandelwagen. Wij hebben de bugaboo donkey. Deze nog bewaard dus die gaan we weer gebruiken
Gefeliciteerd Pien! Ik wens je een goede zwangerschap! Jij82, ik had vorige week ook nare steken ter hoogte van m'n navel. De darmen waren vast weer nieuwe plekjes aan het zoeken
⥠Mutsy Evo Urban Nomad Light Grey - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Mocht er iemand nog een zgan kinderwagen zoeken Mutsy evo urban nomad light grey
Van harte gefeliciteerd Pien! Wij hebben de mutsy evo urban Nomad licht grey. Vind het echt een super wagen. Dochter slaapt er nog steeds graag in. Wordt straks een meerijdplankje halen. Misselijkheid is hier goed beheersbaar ondertussen. Denk al bijna 2 weken niet meer overgegeven. Ben inderdaad goed Moe vandaag zoals ik al verwacht had haha. Onzekerheid: ja...heel erg..juiste omdat klachten terug lopen. Nog anderhalve week wachten..hou me vast aan het credo geen bloed is goed. Al hoe wel ik hier volgens mij al andere verhalen voorbij heb zie komen. Vraagje: heeft iemand hier ervaring met draagdoeken? Wil straks eigenlijk wel gaan dragen zodat ik me handen vrij heb voor mijn dochter. Sling trok mij hele rug krom en draagzak wordt afgeraden met die allerkleinsten. Dochter vond draagzak wel heerlijk.die heeft aardig wat uurtjes er in geslapen terwijl ik op pad was met mijn zus.
Wat fijn Pien! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze plakken! Hier de griep te pakken... En ook nog eens van de trap gevallen of nja uit gegleden en op mijn billen/rug terecht gekomen. Huisartsenpost gebeld maar zij kunnen helaas niet veel voor me betekenen, de dienstdoende arts heeft mij wel terug gebeld om aan te geven dat de kleine goed verankerd en beschermd zit en dat ik mij geen zorgen hoef te maken.. Ze gaf ook aan dat ik voor me eigen geruststelling het beste dinsdag even de vk kan bellen voor een echo of hartje luisteren.. Bah zit weer compleet in de stress door onzekerheid
We hebben hem nu 6 maanden in gebruik gehad en zijn er hartstikke blij mee, een mee rijd plankje is ideaal inderdaad, maar wij moeten voor een duo wagen gaan want als de baby geboren word is onze dochter pas 14/15 maanden