Meiden met n echo vandaag succes! Begrijp nooit zo goed dat mensen achter elkaars rug moeten bespreken ofn ander zwanger is. Al denk ik vaak wel.. ze hebben geen idee! Goed dat je er wat van gezegt hebt! Hier mij vandaag weer ziek moeten melden helaas!
Kroelen, Oh my god wat een verhaal. Wat is dit verschrikkelijk en inderdaad een nachtmerrie voor julllie. Dat ze er zo ongestraft mee weg komen dat kan toch niet. Jullie kindje dat gewoon is ontnomen door zo'n verschrikkelijke daders. In jullie bloed eigen tuin. Ik snap dit echt niet en kan er ook niet bij. Echt, dit is echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte en neem de tijd die je nodig hebt om dit een plekje te geven. Dit kan niet 1,2,3. Jeetje ben er echt stil van En jij kunt er niks aan doen dat je terug vecht... wat had je dan moeten doen. In zo'n situatie wegrennen maakt het waarschijnlijk alleen maar erger en vinden ze het nog leuker. Je hebt jezelf en je kindje willen beschermen door ze van je af te jagen. Mrd, Wat heftig zeg. Pak de rust die je nodig hebt en let je wel een beetje op jezelf Succes vandaag meiden met een echo. Hartjes heb ik ook nog niet gehoord. Ga binnenkort weer op zoek... Hier snappen de meiden het wel maar ze denken ook dat als ze de echo foto's zien dat hun het zijn en dat hun toen in de buik zaten... hahha
Hoi meiden Ik ben klaar.. Half 10 in slaap gebracht en 5 voor 10 werd ik weer wakker..het waren gelukkig de bekende dokters en daar was ik erg blij mee..bloeddruk is een beetje erg laag..en infuus mag er nog nie uit om dat het bloedverlies ook nie echt heel normaal is..ach ja ik wacht rustig af en wil eigenlijk na huis want nu begint pas echt de nachtmerrie het verwerken van het kindje wat nu echt helemaal weg is..ik ben nu gewoon leeg en voel nu ook werkelijk totaal geen gevoel..raar bizar en niet te begrijpen.. Ik hoop dat ik zo na huis mag..bedankt voor Julie lieve berichten en hoop van harte dat Julie een mooie zwangerschap en natuurlijk een mooie bevalling zullen gaan mee maken.. Groetjes en kus van mij kroelen
'Fijn' dat het achter de rug is! Heel veel sterkte met het herstel en de verwerking. Het lege gevoel herken ik heel erg, heeft bij mij een hele poos geduurd voor ik me weer 'normaal' voelde. Als je ooit behoefte hebt je verhaal te doen, je weet ons te vinden. Hopelijk mag je snel naar huis. Knuffel.
Wel fijn dat het niet zo lang heeft geduurd en je zomaar weer wakker was bij mij de eerste keer 1,5 uur onder narcose geweest. Tweede keer 1 uur en derde keer was drama 2,5 uur m'n man zat vol in de stress.... Derde keer 1,5 uur. Dus half uurtje is evht super snel gegaan.
Mag ik aan jullie voorstellen! Ons kleine frummeltje 😍 Alles was goed, hartje klopte goed en de kleine was lekker druk aan het bewegen! Zoo blij en verliefd. Tranen van geluk toen ik op die tafel lag haha. Ik begon over de Angelsound, maar de echoscopiste sprak me ff streng toe zeg maar. Ze zei dat het sowieso erg vroeg was om te luisteren en daarbij zei ze dat ze niet wisten wat die geluidsgolven met het kindje deden. Zeker niet voor de 14 weken. Het veroorzaakt een kleine temperatuursverhoging en ze weten niet wat dat met de cellen doet. Ze gebruiken het zelf ook nooit voor de 14 weken. Dit heeft me toch wel weer aan het denken gezet en gebruik dat ding niet meer. Ik ga af op mijn gevoel wat tot nu toe altijd nog goed heeft gezeten! Het neusje lijkt op de foto wel een snavel, maar dat is een armpje en dat balletje boven het hoofdje is de vruchtzak. Ben iets teruggezet. Nu is 13 december de uitgerekende datum 😊
Fijn dat het niet zolang geduurd heeft Kroelen..Nu je tijd nemen om alles een plekje te geven..dikke knuffel!
Wat betreft de angelsound.... De apparatuur van de vk geeft idd warmte straling af met een angelsound is dit niet het geval.... Omdat het niet via straling werkt. Maar op geluidsgolven. Ik gebruik hem bijna elke dag wel een keer. Soms paar dagen niet maar als ik me dan onzeker of gestressd voel omdat ik geen klachten heb dan luister ik even. Niet eens een minuut!!! Ik denk dan maar stress is bewezen niet goed voor je kindje.... Dus dan maar even 10 sec luisteren en gerust zijn. Maar dat is voor ieder persoonlijk. Ik heb hem bij de jongste ook gebruikt bij de oudste niet'
Sorry Kroelen. Heb helemaal over je bericht heen gelezen! Fijn dat het niet zo lang heeft geduurd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst met het verwerken. Dikke knuffel!!
Heel veel sterkte Kroelen! Angelsound volgens mij valt het ook wel mee hoor wat betreft schade... maar ik ben geen vk.. haha
1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 7. 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9. 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ piko, 36 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje ♥ Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ umm, 33 jaar, 4e kindje 17. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 33 Afspraken : 17 mei - joo2 - termijnecho 17 mei - Yaisa - termijnecho 17 mei - Antje88 - 1e echo 18 mei - prima - 2e echo 18 mei - Mamavand - termijnecho 19 mei - ciprilla - termijnecho 19 mei - Desstiiny - 2e echo (extra) 19 mei - Strandbal87 - termijnecho 19 mei - Miekielief - echo 19 mei - bubblybaby - termijnecho 19 mei - Jij82 - termijnecho 20 mei - MissRedDragon - 1e echo 20 mei - 4dogs82 - nekplooimeting 23 mei - Koekie2 - 3e Echo 24 mei - Lieke86 - 4e Echo + bloedprikken 24 mei - Lola3 - termijnecho 24 mei - Mamavand - 2e echo gyn 25 mei - prima - intake VK 26 mei - Lieke86 - geslachtsecho 26 mei - onzekeredame - termijnecho 30 mei - Marcella1985 - echo gyn 31 mei - linatje - termijnecho 1 juni - MissRedDragon - nekplooimeting 1 juni - MiekieLief - controle VK + vroege 1e 20w echo 2 juni - ChantallCindy - controle gyn 2 juni - Kitsune - termijnecho 2 juni - anneliesje - intake gyn 3 juni - 4dogs82 - controle VK 6 juni - Lieke86 - controle gyn 9 juni - onzekeredame - controle VK 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 20 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 17 juli - UmmK - 20w echo ? juli - Lieke86 - GUO (20w echo+) MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Hier erg afwezig erg moe Gisteravond ook weer kots misselijk maar ik mag niet klagen hoef nauwelijks over te geven was bij mijn vorige zw wel anders. Nu even afspraak maken voor de geslachtsbepaling