Haha lief dat jullie me zo gerust stellen net nog even het hartje gehoord van onze kleine smurf!! Ik hoop dat ik niet meer van de rare angst heb... Vind het zo niet leuk..... Maar het zal er misschien wel bij horen
antje: ja gelukkig heb ik nog even geslapen. Ben weer zo aan het spugen dat ik vanacht gewoon honger had! Ik ben er maar druk mee! hihi jij: wat een nare droom zeg! mamavand: het is helemaal niet gek dat je daar angstig over bent. Elke zwangerschap is spannend hoe het verloopt en of het kindje gezond is! of het nu de 1ste of de 3de is.
Ik moest vandaag ook bloed prikken en kan er heeeel slecht tegen. Eerst nOg een uur wachten voor ik aan de beurt was, en achteraf 2 keer moeten gaan zitten van duizeligheid vanavond echo 2!
Ben dus niet de enige. Vind het wel beetje gênant dat ik nu al niet tegen bloedprikken kan, moet over paar maandjes bevallen met alle toeters en bellen.. maar denk dat ik het allemaal enger vind dan dat het werkelijk is. Ik heb ook tattoo's laten zetten en zelfs piercings vroeger zonder probleem.
Iemand een idee hoe het zit met hotdogs? Niet het meest gezonde vlees maar zoooooveel zin in Dan heb ik het over de voorverpakte van AH
Nou ik kan je garanderen dat tatoeëren pijnlijker is! 😜 Genant is het niet hoor. Er zijn een hoop die niet tegen bloedprikken kunnen. En achteraf valt het altijd mee! Mamavand, het is normaal dat je die angst hebt. Natuurlijk is er een kans dat het niet goed is. Zowel bij jou als bij mij, maar het gaat vaker goed dan niet en daar probeer ik me altijd aan vast te houden. Die angsten zijn klote en ik hoop dat je snel rust vindt daarin. Het komt goed meis! Heb er vertrouwen in! 😘 Ik droom ook elke nacht over van alles en nog wat! Je kunt er idd raar van wakker worden. Droomde laatst dat mn zoontje kanker had, tijdens bloedverlies gedroomd dat ik een miskraam kreeg, maar ik droom voornamelijk over sex 😱🙈 En dan niet met mijn partner haha! Hoe vaak ik in mijn dromen wel niet ben vreemdgegaan....
Hahhahaha @antje, herkenbaar.. praat daar met niemand over maar ik droom zovaak over seks met andere.. gelukkig nu weer wat minder. Vond dat zo raar aangezien ik helemaal geen zin daarin heb met mn partner. Maar s'nachts in mn droom..
Ik droom wel heel veel, maar zelden leuke dingen. Jammer haha! Even een totaal andere vraag: Ik heb sinds gisteren enorm veel pijn in mijn baarmoeder (althans, onderin mijn buik). Echt alsof ik zwaar ongesteld ben. Ik lees wel dingen over bandenpijn aan de zijkant, maar dat is dit niet. Is dit iets waar ik me zorgen om zou mogen maken? Of 'hoort het erbij'?
Yeahhh een goede echo gehad. Geen oorzaak voor bloedinkjes gevonden maar hartje klopte nog steeds en meting was prima. Kleine uk zien bewegen en de aanleg van 2 hersenhelften al gezien op echo. Ik ben blij!
@Ciprilla: Haha ik zeg het ook gewoon tegen mn vriend. Die kijkt er niet eens meer raar van op 😂 maar in het begin schaamde ik me gewoon. @Kitsune: Ik denk dat het je groeiende baarmoeder is. Dat kan ook zo'n gevoel geven. Bandenpijn zijn volgens mij meer steken, maar eerlijk gezegd kan ik mij Bandenpijn niet echt meer herinneren. Als je het niet vertrouwd, kun je altijd de vk bellen toch? Gefeliciteerd Prima. Mooie echo!! Geniet ervan
Jij, Wat eng he die levensechte dromen. Het hoort erbij Antja, maar goed dat het dromen zijn he. Moest wel lachen over je laatste dromen... hahaha Mooie echo Prima! Meiden die nog een echo hebben heel veel succes! Hier gister nog geluisterd met de angelsound. Af en toe dacht ik iets te horen maar was maar 2 seconden dus zal het wel verkeerd hebben gehoord
1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ 7. 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9. 10. Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ piko, 36 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje ♥ Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ umm, 33 jaar, 4e kindje 17. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 33 Afspraken : 18 mei - prima - 2e echo 18 mei - Mamavand - termijnecho 18 mei - ladyw - 2e echo 19 mei - ciprilla - termijnecho 19 mei - Desstiiny - 2e echo (extra) 19 mei - Strandbal87 - termijnecho 19 mei - Miekielief - echo 19 mei - bubblybaby - termijnecho 19 mei - Jij82 - termijnecho 20 mei - MissRedDragon - termijnecho 20 mei - 4dogs82 - nekplooimeting 23 mei - Koekie2 - 3e Echo 24 mei - Lieke86 - 4e Echo + bloedprikken 24 mei - Lola3 - termijnecho 24 mei - Mamavand - 2e echo gyn 25 mei - prima - intake VK 26 mei - Lieke86 - geslachtsecho 26 mei - onzekeredame - termijnecho 30 mei - Marcella1985 - echo gyn 31 mei - linatje - termijnecho 1 juni - MissRedDragon - nekplooimeting 1 juni - MiekieLief - controle VK + vroege 1e 20w echo 2 juni - ChantallCindy - controle gyn 2 juni - Kitsune - termijnecho 2 juni - anneliesje - intake gyn 3 juni - 4dogs82 - controle VK 6 juni - Lieke86 - controle gyn 8 juni - Antje88- controle VK 9 juni - onzekeredame - controle VK 14 juni - Kimmiez - termijnecho 15 juni - Yaisa - controle VK 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 20 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho 17 juli - UmmK - 20w echo ? juli - Lieke86 - GUO (20w echo+) MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Super fijn prima. Hier morgen ook weer naar het ziekenhuis voor intake in streekziekenhuis. Hopelijk krijg ik ook een echo oid. Ik ben nooit een fan geweest van bloedprikken. Vroeger voel ik altijd flauw. Sinds mmm kan ik bij blijven bij 1 buisje. Dus morgen hopelijk ook bij meer...
Mooie echo prima en fijn dat alles goed is!! Doppler: ok hier de dopler binnen en natuurlijk lukt het mij niet om het hartje te vinden. Ergens rechts was wel een hartslag, maar hij gaf een ritme van 115, dus neem aan dat ik dat zelf ben. Weet ook niet zo goed op welke hoogte ik moet zoeken, want heb niet het idee dat bijv. mn baarmoeder al boven het schaambot uitkomt.