1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Net nog even geprobeerd en denk nu toch het hartje gehoord te hebben...ging in een snel ritme, dus zou het moeten zijn en ter hoogte van mn schaambot, dus qua hoogte zou het kunnen kloppen :)...morgen weer even proberen hihi

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn hartslag zit rond de 75 a 80 en de kleine rond de 120 althans dat geeft de dopler aan. Maar dat is niet helemaal betrouwbaar!

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier een goede echo gehad maar een super beweeglijk kindje lag geen seconde stil😂😂😂😂 meting was dus erg moeilijk maar kwam tot 3 x toe op 12-12 uit. Vk zei wel dat ze niet raar staat te kijken als de gyn mij iets naar voren zet dinsdag omdat ze het evht heel moeilijk in beeld kon krijgen.

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Hahaha nu al een boeffie Mamavand :)!
    O dus de dopler is niet echt betrouwbaar qua getallen, dan maakt dat al een hoop duidelijk :)

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Heb jij toevallig ook een Luvion dopler deluxe-80 mamavand?

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij deze een foto niet de mooiste maar het is niet anders

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Yep dezelfde

8. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Vond jij ook niet dat de kaken van je ukkie zo raar waren op de echo? Leek wel een snaveltje bij ons. Heb het uiteraard nagevraagd want anders krijg ik toch dromen van een eendje. :D gelukkig bleek dat geen echt snaveltje te zijn en is het een normale vertekening bij dit termijn. Phewwww..

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Fijn Mamavand!

Hahaha prima 🐥

10. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Die van mij geeft ook steeds ergens tussen de 125 en 152 aan, niet echt betrouwbaar ;) (ik heb wel een andere). Mijn eigen hartslag is ook ongeveer 80. En dat vd placenta klinkt nog weer anders, heel suizend.

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Morgen ook weer een drukke echo dag zie ik. Succes dames!
    Hier vrijdag weer, hopelijk een mooie platte nekplooi en ik hoop stiekem de NUB te ontdekken :D bij m'n dochter wel toen duidelijk gezien ;)

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee viel wel mee kwa snaveltje. Onze kleine was wel druk met handjes bij het gezichtje. Super lief!

Meiden die morgen een echo hebben succes!

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Vandaag aankondiging gedaan!

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zooo weer thuis en gegeten na een lange werkdag en nu lekker weekend :) net de kleine gehoord weer 😍

Mooie echo en aankondiging Mamavand :)

Morgen 12 weekjes!!

15. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn weer goede, mooie echo's!

Ik krijg morgen weer een echo. 20u pas. En alhoewel ik gehoopt had dat het makkelijker zou worden, ik heb er afgelopen nacht al slecht van geslapen en ben er nu gewoon naar van! In oktober bleek het bij deze echo mis... ik laat de Angelsound expres even links liggen vandaag. Als ik nu geen hartje vind, word ik gek! Dan maar afwachten. Heb hem gisteren nog gehoord. Ohhhhh als de echo van morgen toch eens goed mag zijn, dan ben ik bewezen voorbij de 12 weken!

Alle anderen die morgen ook echo hebben: succes! Ik las even een radiostilte in, laat na de echo weer wat van me horen.

16. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    zo de 12 weken echo ook weer gehad. De kleine weer helemaal goed gekeurd. Hij werd zelfs even wakker en deed leuke rek en strek oefeningen hihi. Het maakt me weer een stuk geruster dat we dit termijn voorbij zijn en voor zover te zien is alles erop en eraan zit ;). Op naar de volgende controle op 13 Juni.

17. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gefeliciteerd meiden met alle goeie echo's!
    Succes strandbal87 hopelijk slaap je een beetje vanacht!

Morgen 11 weken😍

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Succes morgen meiden

19. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey dames ik lees dat er weer een paar goede echo's zijn geweest! Geweldig! Heel fijn lekker van genieten!

@mamavand leuke aankondiging!! Zul je wel al leuke reacties oo gehad hebben? 😃

Dames die morgen een echo hebben heel veel succes ik zal voor jullie duimen! Ik ben as dinsdag pas weer aan de beurt! Duurt echt te lang! Welteruste ladies!

20. Marbit

Marbit Actief lid

27 feb 2012
    163
    1
    18
    Vrouw
    Kop van Noord Holland
    Hoi Dames,

Ik kom er ook gezellig bij! 😄 Ik ben 35 jaar oud en 3e op komst. Bij de eerste meting 2 december uitgerekend en laatste meting 3 December. In het kort iets over mezelf:

Mijn oudste zoon is 16, mijn jongste zoon 3.
    Na miskraam in 2009, tot 2013 bezig geweest (medische molen) om de jongste te krijgen. Graag wilde we nog een kleintje erbij, ik ben dan ook niet meer aan de pil gegaan na de geboorte van de jongste. Begin dit jaar vonden we het wel welletjes en wilde we niet weer 'hulp' inschakelen.
    Ik ben aan de prikpil gegaan om er dan ook maar behoorlijk definitief klaar mee te zijn.
    Een maand na de prikpil vond ik mijn borsten enorm veranderen, ik maakte er nog grapjes over. Maar het was echt zo! Ik was zwanger geworden rond het moment dat ik de prikpil had laten injecteren.
    Dit kleintje wondertje wilde er dus toch heel graag nog gauw bij horen ☺️
    We zijn dankbaar

Deel Deze Pagina