Goedemorgen! Mooie echo's ladies! Fijn dat alles goed was 😍 Yeah Lieke!! Vandaag 12 weken 🎉 Gefeliciteerd en welkom Marbit! Wat fijn dat het toch gelukt is. Mooie zwangerschap gewenst! Succes vandaag voor iedereen die een echo heeft! Hier weer lekker vroeg wakker! Mijn biologische wekker gaat de laatste tijd steeds af rond 06:00 uur. Meestal is mn zoontje dan ook wakker. Meer die hier "last" van hebben?
Welkom Marbit ! Van harte gefeliciteerd Meiden met echo's gisteren wat zien ze er super uit! Ik had gisterochtend even een emo moment. Kreeg bericht van me tante dat ze gehoord had dat ik zwanger was. Ik was eerst zo boos en toen ik 10 minuten later met me man aan de telefoon zat kon ik alleen maar janken. (Terwijl ik aan het rijden was..handig) Die zei gelijk gooi het nu dan zelf op Facebook als het je zoveel doet om mensen het zelf te kunnen vertelen. Savonds nog met mijn zus erover gehad en die kon ook alleen maar concluderen dat de hormonen goed aan het gieren waren. Dus gisteravond dit ge post "Hoe speciaal is het dat je weer tante mag worden van een klein wondertje. Hoe speciaal is het dan dat je de maand erna zelf moeder mag worden van een tweede wondertje." De felicitaties bleven echt binnen stromen. Ik zie dat er vandaag heel veel echo's zijn! Succes allemaal en veel plezier!
Ja ken het. Hier kwart voor 6 standaard wakker. Dochtertje begint eindelijk wel langer door te slapen. Die was altijd rond 6 uur wakker maar vaak nu pas half 7
Klote hé dat mensen hun mond voorbij praten! Ik snap dat niet. Hou gewoon je mond. Je kunt toch zelf ook wel beseffen dat je juist zulk geweldig nieuws zelf wilt vertellen en zeker aan bepaalde mensen die dicht bij je staan, maar goed. Ik was eerst ook boos, maar ach het is gebeurd denk ik nu. Je hebt het mooi aangekondigd Onzekeredame! Half 7 is net wat beter! Ik haal mn zoontje er ook echt niet uit hoor om 06:00 uur. Hij brabbelt gewoon en huilt niet. Kan hem zo tot 07:00/07:30 uur laten liggen, maar slapen doe ik dan zelf niet echt meer
Welkom Marrit, wat een bijzonder verhaal en wat mooi! Dames vandaag ook weer mooie echo's gewenst allemaal!
Wat een mooi wonder Marbit, welkom en gefeliciteerd! Ik snap ook niet dat mensen het door vertellen! Mijn moeder ging me bij de vorige zwangerschap vragen of ze het wel al tegen m'n lievelings oom & tante mocht vertellen omdat zij die avond op bezoek kwamen en m'n ouders zo door het dolle waren dat het eindelijk was gelukt, dus dat vond ik goed en ook erg schattig m'n tante belde me toen ook direct op Strandbal, het komt goed Ik doe vandaag een 12 weken dansje
Hier bleek ook de helft van onze vriendin griep het al te weten!!! 😳😳😳 Maar ja niks aan te doen. Meiden met echo succes vandaag😃 Wat betreft kids vroeg wakker ons zoontje word Wakker zodra papa de deur uit gaat vanmorgen was dit 5:15, maar sinds enkele dagen lukt het mij om hem zelf terug te leggen en dan gaat hij weer netjes slapen!
Welkom marrit, een heel mooi verhaal! Hier vandaag intake bij de gynaecoloog en internist, hopelijk zit er ook een echo bij. Hier wisten al veel vrienden en familie het kort na de test ivm ivf en dat we daar steun bij hebben gevraagd. Daardoor Is het vertellen niet zo'n ding. Bij ons Is het meer dan anderen heel blij waren en wij heel sceptisch door het hele traject. Nu beginnen we langzaam echt blij te worden dat Is wel fijn. Hopelijk is straks alles goed.
Welkom Marbit! Mijn ouders hebben het aan behoorlijk veel mensen doorverteld. Oeps. Vind ik zelf niet zo leuk, maar het is niet anders. Wel lief dat ze zo enthousiast waren dat ze het niet voor zich konden houden. Ik had de afgelopen dagen pijnlijke steken in mijn baarmoeder.... Vannacht werd het zo erg dat ik er wakker van werd en nauwelijks meer durfde te bewegen. Had echt overwogen om het ziekenhuis te bellen want het voelde echt alsof ik van binnen verscheurd werd. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en nu vanochtend is het alweer veel minder. Maakt me wel onzeker over de zwangerschap. Krampen zijn niet zo'n goed teken he?
Bekijk eens deze site Zwanger en buikkrampen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Het kan onschuldig zijn
Kitsune wat vervelend! als je zo'n pijn hebt mag je altijd de vk bellen hea? Zij kunnen je vast gerust stellen!
Zijn er hier meiden bekend net jeuk!!! Ik word gek van de jeuk......😫😫😫 vooral armen en benen. Lijkt elk uur erger te worden. Heb de huisarts gebeld maar de assistent zei dat als het van de hormonen komt er niks aan te doen is😔 Ik hoop dat het snel stopt want ik krab m'n armen helemaal open en word per dag erger