1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Welkom Merbit en gefeliciteerd

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Welkom marbit

3. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat een bijzonder verhaal marbit! Welkom!

Meiden met echo's vandaag succes!!

4. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen!

Mooie echo's ladies! Fijn dat alles goed was 😍

Yeah Lieke!! Vandaag 12 weken 🎉

Gefeliciteerd en welkom Marbit! Wat fijn dat het toch gelukt is. Mooie zwangerschap gewenst!

Succes vandaag voor iedereen die een echo heeft!

Hier weer lekker vroeg wakker! Mijn biologische wekker gaat de laatste tijd steeds af rond 06:00 uur. Meestal is mn zoontje dan ook wakker. Meer die hier "last" van hebben?

5. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Haha ik plaats een reactie en zie vervolgens al meer vroege vogels! 😂

6. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Marbit ! Van harte gefeliciteerd

Meiden met echo's gisteren wat zien ze er super uit!

Ik had gisterochtend even een emo moment. Kreeg bericht van me tante dat ze gehoord had dat ik zwanger was. Ik was eerst zo boos en toen ik 10 minuten later met me man aan de telefoon zat kon ik alleen maar janken. (Terwijl ik aan het rijden was..handig) Die zei gelijk gooi het nu dan zelf op Facebook als het je zoveel doet om mensen het zelf te kunnen vertelen. Savonds nog met mijn zus erover gehad en die kon ook alleen maar concluderen dat de hormonen goed aan het gieren waren. Dus gisteravond dit ge post

"Hoe speciaal is het dat je weer tante mag worden van een klein wondertje. Hoe speciaal is het dan dat je de maand erna zelf moeder mag worden van een tweede wondertje."

De felicitaties bleven echt binnen stromen.

Ik zie dat er vandaag heel veel echo's zijn! Succes allemaal en veel plezier!

7. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ken het. Hier kwart voor 6 standaard wakker. Dochtertje begint eindelijk wel langer door te slapen. Die was altijd rond 6 uur wakker maar vaak nu pas half 7

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Klote hé dat mensen hun mond voorbij praten! Ik snap dat niet. Hou gewoon je mond. Je kunt toch zelf ook wel beseffen dat je juist zulk geweldig nieuws zelf wilt vertellen en zeker aan bepaalde mensen die dicht bij je staan, maar goed. Ik was eerst ook boos, maar ach het is gebeurd denk ik nu. Je hebt het mooi aangekondigd Onzekeredame!

Half 7 is net wat beter! Ik haal mn zoontje er ook echt niet uit hoor om 06:00 uur. Hij brabbelt gewoon en huilt niet. Kan hem zo tot 07:00/07:30 uur laten liggen, maar slapen doe ik dan zelf niet echt meer

9. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Welkom marbit.

Meiden succes vandaag met de echo's.

10. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Marbit welkom! En inderdaad meiden met een echo vandaag heel veel succes!! 💪😃

11. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Marrit, wat een bijzonder verhaal en wat mooi!

Dames vandaag ook weer mooie echo's gewenst allemaal!

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Welkom Marbit!

Yippieeeee k tik vandaag de 12 weken aan!! 😃😍

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat een mooi wonder Marbit, welkom en gefeliciteerd!

Ik snap ook niet dat mensen het door vertellen! Mijn moeder ging me bij de vorige zwangerschap vragen of ze het wel al tegen m'n lievelings oom & tante mocht vertellen omdat zij die avond op bezoek kwamen en m'n ouders zo door het dolle waren dat het eindelijk was gelukt, dus dat vond ik goed en ook erg schattig :D m'n tante belde me toen ook direct op :D

Strandbal, het komt goed :)

Ik doe vandaag een 12 weken dansje :cool:

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier bleek ook de helft van onze vriendin griep het al te weten!!! 😳😳😳

Maar ja niks aan te doen.
    Meiden met echo succes vandaag😃

Wat betreft kids vroeg wakker ons zoontje word Wakker zodra papa de deur uit gaat vanmorgen was dit 5:15, maar sinds enkele dagen lukt het mij om hem zelf terug te leggen en dan gaat hij weer netjes slapen!

15. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Welkom marrit, een heel mooi verhaal!

Hier vandaag intake bij de gynaecoloog en internist, hopelijk zit er ook een echo bij.

Hier wisten al veel vrienden en familie het kort na de test ivm ivf en dat we daar steun bij hebben gevraagd. Daardoor Is het vertellen niet zo'n ding. Bij ons Is het meer dan anderen heel blij waren en wij heel sceptisch door het hele traject.
    Nu beginnen we langzaam echt blij te worden dat Is wel fijn. Hopelijk is straks alles goed.

16. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Welkom Marbit!

Mijn ouders hebben het aan behoorlijk veel mensen doorverteld. Oeps. Vind ik zelf niet zo leuk, maar het is niet anders. Wel lief dat ze zo enthousiast waren dat ze het niet voor zich konden houden.

Ik had de afgelopen dagen pijnlijke steken in mijn baarmoeder.... Vannacht werd het zo erg dat ik er wakker van werd en nauwelijks meer durfde te bewegen. Had echt overwogen om het ziekenhuis te bellen want het voelde echt alsof ik van binnen verscheurd werd. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en nu vanochtend is het alweer veel minder. Maakt me wel onzeker over de zwangerschap. Krampen zijn niet zo'n goed teken he? :(

17. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk eens deze site

Zwanger en buikkrampen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

Het kan onschuldig zijn :)

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Kitsune wat vervelend! als je zo'n pijn hebt mag je altijd de vk bellen hea? Zij kunnen je vast gerust stellen!

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zijn er hier meiden bekend net jeuk!!!
    Ik word gek van de jeuk......😫😫😫 vooral armen en benen.
    Lijkt elk uur erger te worden.
    Heb de huisarts gebeld maar de assistent zei dat als het van de hormonen komt er niks aan te doen is😔
    Ik hoop dat het snel stopt want ik krab m'n armen helemaal open en word per dag erger

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Kitsune als je het niet vertrouwd bellen hoor!

Deel Deze Pagina