Strandbal wat een mooie echo! Super mooi! Ik heb trouwens sinds een week zoiets ontzettend veel pijn in m'n onderrug.. 🙁 Herkent iemand dit? Echt de hele dag door, 's avonds lijkt het ergst.. Fijn dames al die positieve echo's! Wij doen ook de combinatietest.
Wat een prachtige foto Strandbal! Wat een compleet mensje al zeg 😍 Ik lees dat sommige aangeven dat ze de 20 weken echo wel doen. Kun je ervoor kiezen om die niet te doen dan? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat niet wilt. Even wat anders! Ik ben best wel van mijn buik geschrokken vanavond. Vind m behoorlijk groot al voor 10 weken. Nu is het wel in de avond, dus dan is het sowieso allemaal wat groter, maar zo'n buik had ik bij mn vorige zwangerschap pas bij 16 weken ofzo
Je hebt indd de keuze om het wel of niet te doen en wij doen het niet. Bij ons zoontje ook niet gedaan en het is een kansberekening. We krijgen wel sowieso de GUO half Juli.
Alles goed hier! beetje vooruit gezet! Baby goed aan het bewegen ook! Sooooo happy! 30 mei terug voor nekplooimeting en nipt test
Fijn jij! Prachtig plaatje zeg. Het blijft wonderlijk om al die tuinboontjes in echte mensjes te zien veranderen. En dat gebeurt gewoon in onze buiken!
Mooie echo's Strandbal en Jij ...hier wel echo foto's, maar helaas geen mooie duidelijke (beetje heel erg ingezoomd waardoor het meer een grote vlek lijkt). Gelukkig ook de echo gefilmd waar de kleine wel mooi op te zien is .
Echt ik scheit 7 kleuren stront voor mijn echo zo. Ben echt super misselijk en wil niet hoeven braken want moet met volle blaas er heen natuurlijk. En als ik niet overgeven komt en zo'n grote druk op mijn blaas dat hij spontaan leeg loopt 😭 en eten helpt tour nu toe ook nog niet echt mee. Ik ben zo bang dat er iets aan de hand is of dat ze de echo niet kunnen maken omdat mijn baarmoeder te ver naar achteren ligt
Komt wel goed MRD, gewoon gaan plassen als je moet hoor. Mijn BM is sowieso naar achter gekanteld, dus voor mij maakt het geen verschil, volle of lege blaas En als ze echt geen duidelijk beeld krijgen kan het toch inwendig? Fijn al die goede echo's dames!! Lieke, Antje bedoelde de 20w echo, niet de combi-test Ik ga de lijst even opsporen
Mrd het komt wel goed, gewoon lekker gaan plassen, als ze het niet kunnen zien dan doen ze wel een inwendige echo. De echo is vast hartstikke mooi.
Oke, onze VK heeft die mogelijkheid wel en in mijn vorige woonplaats ook. Nou hopelijk krijgen ze het gewoon goed in beeld succes!
1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ Marbit, 35 jaar, 3e kindje ♥ 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ 7. 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 9. 10. Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ piko, 36 jaar, 2e kindje Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje ♥ Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ umm, 33 jaar, 4e kindje 17. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 34 Afspraken : 20 mei - MissRedDragon - termijnecho 20 mei - 4dogs82 - nekplooimeting 23 mei - Koekie2 - 3e Echo 24 mei - Lieke86 - 4e Echo + bloedprikken 24 mei - Lola3 - termijnecho 24 mei - Mamavand - 2e echo gyn 25 mei - prima - intake VK 26 mei - Lieke86 - geslachtsecho 26 mei - onzekeredame - termijnecho 30 mei - Marcella1985 - echo gyn 30 mei - Jij82 - nekplooimeting 31 mei - linatje - termijnecho 1 juni - MissRedDragon - nekplooimeting 1 juni - MiekieLief - controle VK + vroege 1e 20w echo 2 juni - ChantallCindy - controle gyn 2 juni - Kitsune - termijnecho 2 juni - anneliesje - intake gyn 2 juni - Desstiiny - termijnecho 3 juni - 4dogs82 - controle VK 6 juni - Lieke86 - controle gyn 8 juni - Antje88- controle VK 9 juni - onzekeredame - controle VK 13 juni - ladyw - controle VK 14 juni - Kimmiez - termijnecho 15 juni - Yaisa - controle VK 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 20 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho 17 juli - UmmK - 20w echo ? juli - Lieke86 - GUO (20w echo+) MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Lies1994, piko en umm (niet UmmK ), hebben jullie nog een update voor de lijst? ( ♥ bijv??) Zo niet, zal ik jullie dan ook maar er af halen? Ik dacht dat iemand zei dat ze 30 nov. was uitgerekend, ik heb er net alleen overheen gelezen, wie was dat?
Wauw wat een mooi echo's allemaal. Gefeliciteerd. MRD gewoon gaan plassen desnoods alleen de druk eraf plassen. Je krijgt vast een hele mooie echo! 20weken echo deze word toch standaard gedaan?