1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hallo dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben 32 jaar en zwanger van mijn tweede kindje, uitgerekend op 12-12.
    Afgelopen November heb ik een miskraam gehad en ik ben nu heel erg nerveus. Bij ieder pijntje (of juist als ik helemaal niks voel) ren ik weer naar de toilet om te kijken of ik bloed zie.

We krijgen met 7 weken de eerste echo, maar de tijd gaat zoooooo langzaam, klink jullie vast bekend! :)

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    welkom nieuwe meiden

@kahlan hier hetzelfde in oktober een miskraam gehad. en als ik even niks voel of juist wel ben ik meteen weer heel bang dat het mis gaat! spannend deze eerst weken hea?

Jammer hea meiden dat het niet echt gelukt is met de nieuwe site. ik vond hem er wel mooi uit zien. Hopelijk binnenkort!

hoe is het met alle dames? veel kwaaltjes?

Hier als ik trek krijg wat misselijk, strakke buik s'avonds na een dag werken en gevoelige borsten. dat is het. merk dat ik hierdoor wel heel angstig word soms! maar Ik heb mooie testen, geen bloed! dus moet vertrouwen hebben van mezelf! hihi! ;)

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jaaahh we zijn dr weer.

@lola gefeliciteerd.

@yaisa: hier ook misselijk en erg moe (vanmiddag op de bank geslapen). De testen zijn ook opgelopen bij mij en ik ga vrijdag de fertiliteitsverpleegkundige bellen met het goede nieuws :)

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gefeliciteerd en welkom Kahlan!

Indd eeeindelijk weer online :D ik las zo'n briljant idee van ZP, ze gaan de site nu eerst testen voor ze deze eruit gooien, uhhhm, dat is toch uhm, logisch? Heel raar dat ze dat dus blijkbaar niet hadden gedaan en hij er daarom 3 dagen uit lag :D gewoon grappig zelfs :D

En ja, de tijd gaat traaaag ik kan niet wachten tot de echo!

5. Sjamanen

Sjamanen Lid

8 jul 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ook ik kom hier mee kletsen! Ik ben 8 december uitgerekend van ons tweede kindje! Op 26 april heb ik voor de 2e keer een echo. Ik heb al een echo gehad omdat ik sinds december (vroege miskraam) een onregelmatige cyclus heb! En ik ben 25 jaar!

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Kwaaltjes: alleen af en toe een beetje misselijk.

Welkom en gefeliciteerd Sjamanen!

Ik kan de lijst nu ff niet bijwerken, maar ik hoop over een uurtje wel ;)

7. Sjamanen

Sjamanen Lid

8 jul 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes die ik heb is vooral met vlagen heel misselijk, pijnlijke borsten en in de avond een opgeblazen buik..

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hey dames. Vanochtend had ik bloed verlies. Bah... ik weer in de stress. Ik had dit bij mijn dochter ook heel veel. En bij de mk al helemaal. ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Vrijdag op aandringen een controle. Omdat ik nog zo vroeg ben staan ze er niet op te popelen. Nu wel mega misselijk! Dat is wel een goed teken. Gister een plus 3 op weken indicator. Bij de mk bleef die hangen op 1-2. Maar dat bloed maakt me zooooo onzeker. Hier ff een dip.

9. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Hallo dames. Ben me vandaag kapot geschrokken ik zat op de wc en er zat bloed in mijn ondergoed. Gelijk de verloskundige gebeld maar dat schijnt oud bloed te zijn.

Iemand hier ervaring mee? Ben nog steeds bang.

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    miekielief en pien dat is schrikken zeg meiden! begrijpelijk dat jullie daardoor heel bang zijn!
    fijn dat je vrijdag al op controle kan miekielief!

en pien hopelijk heeft de verloskundige gelijk!

11. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Jaaa we kunnen weer online.

Welkom voor alle nieuwe dames. Dat we allemaal maar een voorspoedige zwangerschap we mogen hebben.

Meiden met bloedverlies. Het lijkt mij erg schrikken. Het kan er bij horen en het hoeft niets te betekenen, maar kan me voorstellen dat het erg schrikken is. Hopelijk betekent het bij jullie ook niets en hebben jullie over een tijdje een mooie echo.

Kwaaltjes, ik ben tijdens het avondeten erg snel vol. Als ik niet op tijd stop met eten houd ik daar de hele avond last van. Verder geen zwangerschapskwaaltjes. Wel heb ik al 2 weken een voorhoofdsholte ontsteking. Sinds vandaag trekt het ook naar mijn kaken. Heb de huisarts gebeld en mag nu een kuur die ook in de zwangerschap mag. Hopelijk slaat die gauw aan.

12. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Hoi dames,

Ik wil me even voorstellen zwanger van 3de kindje 5 december als het goed is uitgerekend nu 5,2 weken
    Toch weer spannend allemaal 2 gezonde jongens rondlopen van zwangerschapskwaaltjes soms misselijk en erg moe broeken zitten ook al wel strak vooral s avonds.

Groetjes

13. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

We zijn weer online en kunnen weer beginnen met babbelen hier hahaha..

Meiden met bloedverlies het hoeft gelukkig niks te betekenen ook al snap ik dat Julie nog zo erg geschrokken zijn ik hoop dat het bij dit bloedverlies blijft en niet meer terug komt ik hoorde omdat de baarmoeder door bloed is dat je daarom gewoon (vers) (normaal) bloed kan verliezen omdat het allemaal dun is en het zo kan gaan bloeden dat kan het dus ook zijn en dat is gewoon normaal..ik hoop dat Julie je rustig kunnen houden tot de datum van de echo en dan een mooie echo krijgen te zien van julie kindjes het is allemaal spannend..

Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo ik ben dan 7 weken ik ga er van uit dat het voor ons alle positieve echo zullen zijn

Groetjes en veel luefs

14. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    1 t/m 15 december 2016

1.
    4dogs82, 34 jaar, 2e kindje
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje
    MiekieLief, 32 jaar, 2e kindje
    Ummk, 24 jaar, 2e kindje
    pienvd90, 23 jaar, 1e kindje
    snoop22, 34 jaar, 3e kindje

2.
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje
    Strandbal87, 2e kindje
    Koekie2, 30 jaar, 3e kindje
    JevD, 35 jaar, 3e kindje
    kroelen, 27 jaar, 3e kindje

3.
    Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje
    Claudy, 32 jaar, 2e kindje
    4.

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje
    Evianne, 29 jaar, 2e kindje
    Jooo, 3e kindje

6.

7.

8.
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje

9.

10.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje

11.

12.
    Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje
    Kahlan83, 32 jaar, 2e kindje

13.

14.

15.

Totaal aantal : 21

Afspraken :
    8 april - Lieke86 - 1e echo
    8 april - MiekieLief - controle
    11 april - UmmK - 1e echo
    11 april - ciprilla - 1e echo
    11 april - snoop222 - 1e echo
    14 april - Strandbal87 - 1e echo
    14 april - Chantallcindy - 1e echo
    18 april - lin1989 - 1e echo
    20 april - Koekie2 - 1e echo
    21 april - 4dogs82 - 1e echo
    25 april - MiekieLief - 1e echo
    26 april - Sjamanen - 2e echo
    29 april - Yaisa - 1e echo

MvM :
    Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa,

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

15. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ook ik ben er nog! Maar goed dat de site een paar dagen offline was ;) anders had ik jullie tig berichtjes gestuurd over mijn onzekerheid haha. Ik had eergisteren namelijk opeens een stuk minder kwaaltjes en was daarom gisteren over alert op kwaaltjes haha. Heb geloof ik wel elk half uur in mn borsten geknepen. Ik maakte me dus gelijk zorgen. Maar vandaag is alles in alle hevigheid terug! Het zegt natuurlijk niets, maar voor mij nu wel fijn.

In mn onzekerheid ben ik gaan twijfelen over het tijdstip van mn echo, wil ik hem wel zo vroeg? Of toch liever twee weken verplaatsen? Man wil hem het liefst laten staan. Mijn gedachten wisselen per minuut. Heb besloten er nog even goed over na te denken en evt maandag de verloskundige te bellen om haar mening te vragen.

16. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier ook ineens bloedverlies, hoop dat het niet doorzet, zo begon vorige keer mijn miskraam ook :(

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Yippieeeee weer online! :)

18. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Hallo dames! Ik wil mij ook graag aanmelden! Helemaal blij! We waren net bezig met onderzoeken bij de gyn en nu hoeft dat allemaal niet meer want ik ben zwanger! 3 dagen voor nod positief getest en vandaag mn laatste test gebruikt, de clearblue.. Ik dacht ik bewaar de dure voor het laatst :D Vandaag aangemeld bij de vk en 28 april de 1e echo! Kan niet wachten! 3 weken gaan dan lang duren ;)
    Kan ik iemand mij op de lijst zetten?

Bijgevoegde bestanden:

19. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Oja... ik zou 11 december uitgerekend zijn :cool:

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hoop dat het goed blijft gaan met de dames die last hebben van bloedverlies, het hoeft niks te betekenen zolang het geen dikke klodders worden... Maar ik zou ook bang zijn!

Welkom Ingie! Gefeliciteerd! Eerste kindje?

Deel Deze Pagina