Want inderdaad; als je die modellen bekijkt op de site... Die zijn toch zeker 6-7 maanden zwanger, niet? Dus zo gaat dat er bij mij nog niet uitzien
Wat een mooie echo MRD @jij82, wellicht kijken naar een leuke maxi jurk? Iets qua model als dit: Bekijk bijlage 501965 Kan zowel met buikje als het toch wel behoorlijk zichtbaar is en anders camoufleert het
Bij mijn vorige zwangerschap kocht ik wel eens wat via Goedkope kinderkleding online kopen | Ik en mijn kind merkkleding met korting. Verder idd tricotjurkjes die niet speciaal voor zwangerschap zijn maar heerlijk dragen. Vooral in de zomer....
Zo net wakker uit m'n middagdutje haha!!zoonlief keek even een filmpje en ik viel zo in slaap op de bank. Heerlijk. Nog meer mensen soms zo moe?
is van bonprix.nl, maar is een jurk van vorig jaar en niet meer op voorraad (was zelf op zoek naar een kleinere maat, omdat ik zoveel ben afgevallen). Ze hebben wel hetzelfde model, in een andere kleur. Shirtjurk multicolor - bpc selection - bonprix.nl Zit overigens heerlijk
Yes, ook hier een goede echo en een mooie nekplooi! De uiteindelijke uitslag krijgen we volgende week, maar zag er goed uit
Super 4dogs!! Gefeliciteerd Ik koop de spijkerbroeken bij de h&m. Die vind ik lekker zitten! Mamalicious heeft idd erg mooie kleding, maar soms wel duur! Ik ga niet heel veel geld uitgeven aan positiekleding. Die jurk is idd erg leuk!
Broeken hier allemaal van mamalicious, want die heeft extra lange. Shirtjes en jurkjes en vesten veel van prenatal (eigen merk en mamalicious) en koop het vooral in de uitverkoop. Van m'n moeder een dikke maand geleden een gave maxi jurk en vest gekregen, geen uitverkoop vond ze leuk om te doen ik heb nog veel van m'n vorige zwangerschap dus zal niet veel nieuw kopen. Ik kocht ook basicshirts van de Hema, extra lange, die zitten ook fijn
Ik ben daarnet eens op de site van H&M gaan surfen; die babykleertjes zijn toch echt té schattig??? <3
Ik heb wat eerste kleding besteld van Bonprix. Komt morgen dus ben benieuwd. Ik bestel daar wel vaker en is altijd wel goed. Dus nu ook maar eens zwangerschapskleding ervan proberen. Ik heb maatje 48 en weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik anders leuke stoere zwangerschapskleding in die maar kan halen. Jullie tips? Mooie echo's weer dames!!!
Nog nooit besteld maar precies wel mooie en leuke dingen voor een schappelijke prijs! Ga ik dit weekend eens tot op het bot uitzoeken... Fijn weekend dames!!!
Goed nieuws allemaal en wat een mooie duidelijk echo 4dogs82! Zit echt te twijfelen om over 3 weekjes een geslachtsecho te doen of toch te wachten tot de 20 weken echo. We hebben beide niet zoooo een drang om het te weten, meer om praktische redenen
een dansje hier! een super mooie echo gehad vanmiddag van ons kleine spruitje! termijn blijft mijn eigen termijn van 5 december! wel een klein dompertje.. omdat ik zoveel blijf spugen en zoveel ben afgevallen mag ik de komende weken niet werken. Eerst aankomen! das wel even balen. maar ik trok hele dagen ook al niet en dat hadden we voor aankomende week al aangepast. dus het is goed zo! ik hou me maar even mak! zwangerschapskleding: laat ik dat eens even gaan bestellen! andere meiden met goede echo's gefeliciteerd!
Bij next-direct ook mooie zwangerschapskleding! Ik heb nu 3 shirts en 1 legging van ze, zeer tevreden mee en ook schappelijke prijsjes Nederland Er is ook een maxi dress die lijkt iets op die met die pauwenveren; Koop Lange jurk vandaag online bij Next: Nederland Ik koop daar vooral veel kleertjes voor m'n dochter, mooi en goed spul