Fijn meiden van alle mooie echo's! Ik ben ook voor iedereen behouden! Hier morgen termijnecho, raar dat het nodig is na ivf en heb er gister nog een gehad, maar ja hoe meer baby kijken hoe beter
Nou hé haha tegen mij zeiden ze al "we weten wanneer u uitgerekend ben dus t maakt eigenlijk niet uit" maar wat je zegt lekker baby kijken is het leukste wat er is
Gefeliciteerd met de mooie echo's meiden. Ik zit bij de osteopaat ivm erge rugklachten. Hoop dat hij het wat kan verhelpen!
Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's! Laat nu maar snel dat eerste trimester voorbij zijn zodat iedereen zich hopelijk weer wat beter voelt (minder misselijk en moe). Zwangerschapskleding: ik heb nog het een en ander van 2 jaar geleden, maar weeg nu minder als toen... Had ook veel jurkjes en broeken van de h&m en een aantal jurkjes en shirtjes van mama lisious. Gewoon tricot jurkjes en strakke shirtjes staan ook super als je een mooi buikje hebt. Nog even voor de lijst, 1 juni hebben we de combinatietest en 22 juli de 20 weken echo.
Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's en niet te vergeten de nekplooi meting. Na een lange dag werken, zwangerschapsjoga en een hypo zeg ik welterusten!
Zeker een mooie echo Lin! Klote dat je steeds zoveel spuugt. Hopelijk ben je daar snel vanaf! Behalve de spijkerbroeken, bestel ik best veel kleding bij de H&M voor mn zoontje. Spijkerbroeken heb ik van Name It vanwege zn spillepootjes en H&M valt vaak wat groot. Moet zeggen dat ik in het begin mn zoontje veel kleding van Noppies, Feetje en Z8 aantrok. Vooral Noppies vind ik erg fijn! Wauw, ik heb soms vette vreetkicks! En altijd 's avonds laat. Ik moet daar echt mee kappen, want zo groei ik dicht. Geen wonder dat ik nu al zo'n buik heb 🙈 Meestal tussen 15:00 uur en 16:00 uur voel ik me belabberd en misselijk en totaal geen eetlust en dat haal ik 's avonds vervolgens weer in! Alhoewel er hier best veel dames zijn die misselijk zijn en spugen, vraag ik me toch af of jullie dit herkennen? 😂
Sorry totaal niet herkenbaar hier, maar ik heb hg dus ben zowieso de hele dag misselijk en loop ook nog regelmatig te braken met de medicatie die ik heb. Hier moet ik mijzelf juist de hele dag er toe zetten om wat te eten, anders eet ik helemaal niets van de misselijkheid.
Soort van. Heb hypoglycemie...ik maak teveel insuline aan ipv te weinig zoals iemand met diabetes. Had even snel bapaubroodje gegeten en dat ging mis.. Na bijna 12 jaar op voeding letten gaat het nu bijna nooit mis meer gelukkig. En gelukkig heb ik het in zo'n vorm dat ik niet in coma raak maar wel in een veel te diepe slaap. . En kan dan mijn lichaam het weer recht trekken.
@onzekeredame wat vervelend zeg!! Gelukkig herken je het wel. Veel sterkte hopelijk gebeurd het niet nog eens! @mamavand is dat de eerste keer bij de osteopaat? Ik heb ook vreselijk veel pijn in m'n onderrug.. Heb je een verwijzing gekregen via de ha? Ik weet dat ik me niet druk moet maken.. Maar heb een week geleden voor het eerst even het hartje gehoord met de doppler angelsound afgelopen week nog een paar keer geprobeerd en zojuist nog eens met volle blaas, maar heb niks meer gehoord 😟 Herkent iemand dit? Of horen jullie het hartje echt altijd?
ik ben jaren geleden voor het eerst in contact gekomen met een osteopaat..... Ivm zwanger worden dat ging nogal moeilijk bij d'r eerste. Maar een osteopaat is anders als een fysio omdat ze de basis van je klachten zoeken en niet alleen plaatselijk behandelen. Ik heb er altijd erg hoede ervaringen mee. Je hoeft geen verwijzing..... Je kan zelf eentje in de buurt opzoeken. Je betaald de factuur zelf! Als je aanvullend verzekerd bent dan krijg je een deel vergoeding. Een behandeling kost zo tussen de 80/95 euro en 1/2 behandelingen is meestal voldoende. ( dus geen weken behandelingen en oefeningen) ik vind het ideaal gister avond geweest en m'n rugpijn is weg!
Onzekeredame. Oke. Fijn dat je het optijd op merkt en dat je er goed rekening mee kunt houden. Word je extra onder controle gehouden ivm je zwangerschap?
Dank je wel dames voor jullie reactie😄 Heel fijn ben door jullie weer gerustgesteld! @mamavand thanx voor je uitgebreide antwoord over de osteopaat! Ik ga me eens informeren! Fijne zaterdag allemaal!☀️
4 dogs, ja dat zal idd ook wel maar toch zou ik zelf die 20 weken echo niet overslaan. En wat een mooie echo! Super zeg. Bijkomen, Hier nu een halve kilo aangekomen. Strandbal, Wat fijn Helemaal leuk! en wat een mooie echo. Jij, jij hebt ook al een mooie echo zeg. Super. Antje, Nice belly Ik heb een nog grotere buik hahaha. MRD, Wauw super fijn zeg. Nu proberen te genieten. Zwangerschapskleding, Shirtjes had ik nog. Ik had 3 broeken op internet besteld en nu wil ik nog wat jurkjes. Ik ga binnenkort ook maar is in de winkels kijken. Lin, Wauw jij ook al zo'n mooie echo. Super zeg En sterk maar is eventjes goed aan. Onzekeredame, Doe je wel een beetje rustig aan? Lola, Ik heb er 2 in mijn buik maar hoor nog steeds geen kloppende hartjes Babykleertjes, Ik kijk eigenlijk niet op sites... hihi. Heb een eigen baby/kinderwinkel dus eigenlijk koop ik alles bij mezelf... dat is voor mijn meiden en dat zal voor deze 2 kindjes niet anders zijn Ik heb maandag weer een echo. Ben zo benieuwd hoe het met de kindjes gaat
Hier net een termijnecho gehad. 7 december uitgerekend. Dus 11 weken 3 dagen nu zoals banner al zei. Baby had al een gevuld blaasje en mini vingers. Zo schattig. En ook hartje voor het eerst gehoord, ik ben blij.