1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben zoooo slecht in het zien van een NUB. Echt aan mij heb je totaal niets haha.

Wat gaaf dat sommigen de kinderwagen al hebben. Echt leuk hoor.

Hier geen last van verstopping, door mijn eenzijdige eetpatroon en de zetpillen (plus de gewone medicatie voor mijn reuma) gewoon het tegenovergestelde lol. Misschien kunnen we deels ruilen, zodat we allebei normaal kunnen gaan? ;)

Ik heb gewoon al twee redelijke dagen achter elkaar, ben gewoon mega in shock. Echt zo enorm happy (en tegelijkertijd een onzekere muts, omdat ik bang ben dat het niet goed is of zo).

Morgen alweer 11 weken. Gaat best snel ;)

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ja je nub is zichtbaar :D...aan het uiteinde rechts van het lichaampje zie je een 'streep' met aan het uiteinde een 'bal/vork' vormpje erop :). Rugje is op de foto niet heel recht maar als ik de foto draai neig ik naar een meisje (maar klam je er niet aan vast hoor..ben geen pro:p)

3. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn de enige twee echofoto's vanaf de zijkant genomen. Verder een mooie close up van het gezichtje en een foto vanaf de voorkant.

Geen NUB denk ik he?! Is verder ook niet erg hoor! Ben reuze nieuwsgierig, maar kan best nog 3 weekjes wachten. Het is vooral dat het bij zoontje zoveel 'echter' werd toen hij een HIJ bleek ipv 'het baby'tje' en ik ben heel benieuwd of mijn voorgevoel klopt.

Bijgevoegde bestanden:

4. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Zo leuk, Desstiiny! Dankjewel voor het kijken haha ben benieuwd.

4dogs82, zou jij nog even willen kijken? ;)

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Je hebt prachtige foto's Strandbal! Helaas alleen inderdaad geen nub...maar ach een nub zegt ook niet alles ;).
    Toen ik een nub liet zien van mijn dochter in het nub topic zei iedereen stellig het is een jongen!! Ik was echt overtuigd dat dit niet klopte en het aan de echofoto lag. Gelukkig hadden we die echo gefilmd dus een screenshot gemaakt van een ander moment waar de nub ook zichtbaar was en die toen geplaatst in het nub topic...1 keer raden wat ze toen zagen: een meisje...lag dus aan het momentopname van de echofoto waardoor het eerste instantie een jongens nub leek...:p

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ja irritant :D nou ja, geslachtsecho is gelukkig gister 4 dagen naar voren verplaatst, dus 16 juni weten we het zeker :D

7. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sorry bij jullie zie ik het niet duidelijk..

Hier beide uitgelegd, waar ik het V'tje heen laat wijzen lijkt toch weer een jongens NUB.

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    O dat is beter dat je 4 dagen eerder mag..scheelt weer wachten haha.
    Ik moet hem nog inplannen maar zal in de week van 20 juni gaan plaatsvinden...spannend hoor :)!

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik denk toch een meisje :D

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Euh...dat zijn toch niet de nubs:)?
    Het zijn die 'strepen' iets schuin links naar boven...zal zo even collage maken om het te laten zien in combi met andere foto's....en anders hoor ik graag wat dat zijn:D

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Euh...dat zijn toch niet de nubs:)?
    Het zijn die 'strepen' iets schuin links naar boven...heb even een collage gemaakt om het te laten zien in combi met andere foto's. De foto rechtsonder is de nub van mijn dochter:). De foto daarboven waar het kleine pijltje ook wijst naar de (meisjes) nub is van een nub-bepaling pretecho en nub is geconstateerd dus door een echscopiste....enneh anders hoor ik graag wat die streepjes bij jou zijn;)

Bijgevoegde bestanden:

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    En ja.. neig bij jou toch ook meer naar een meisje:D

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    De theorie heeft het over 2 kleine witte streepjes/bolletjes die in de richting/lijn vd ruggenwervel lopen bij een meisje en bij een jongen 30•graden omhoog wijzen ten opzichte van de ruggenwervel :D ik zag nu alleen vlekjes ipv 2 duidelijk ovale bolletjes (zoals bij m'n dochter), dus daarom vind ik het lastiger en zie ik teveel vlekjes om zeker te zijn :D

14. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht ik al! Ik wacht 11 juni af! :D

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik zie nu ook waar jij op doelt, na het bekijken van meer Nederlandse sites over de theorie ben ik er nog meer van overtuigd dat het een meisje is (als je indd net iets links boven de "vlekjes/bolletjes" kijkt ;)

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Duidelijker kan het niet uitgelegd worden, maar is dus degelijk wel die strepen waar ik het over had in de collage;).

Bijgevoegde bestanden:

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Haha ja he :)! Nu afwachten of we dan uiteindelijk gelijk hebben dat het een meisje wordt :)!
    Ik heb met 13 weken de echo dus hoop ook een nub te zien:D

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @4dogs bij jou neig k echt naar een meisje :) ook met de Skull theorie ;)

@strandbal moeilijk te zien helaas

@Ummk twijfel even haha kan soms zo veranderen. Maar denk een meisje :)

Ik mag dinsdag en ga toch eens vragen of ze de NUB kan zien voor me :)

19. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Lieke, waar neig je naar? :D hou me nergens aan vast hoor, moet nog even geduld hebben haha

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    In het onderzoeken en echo topic staat een NUB topic misschien daar ook eens proberen ;)

Deel Deze Pagina