Even ander vraagje (misschien dat het al besproken is hoor haha)..maar hoe vaak luisteren jullie met de angelsound/doppler?
Oops, thanks heb m geplaatst daar, ja. Zelf luister ik max 1x per 1/2 weken, maar dat is omdat ik telkens vergeet even te luisteren
En herkennen jullie ook 'blub blub' geluidjes? Had het idee dat de kleine waarschijnlijk bewoog op het moment dat ik daar zat met de doppler en hoorde blub blub (alsof het wegzwom van de doppler) ..en toen even rustig en daarna hoorde ik ineens het hartje
Haha ja, ik hoor soms echt zo een zoef geluid en moet ik weer opnieuw zoeken naar het hartje. Zet de doppler om die reden ook niet meer op z'n hardst
We zijn voor blauw gegaan, durfde het eerst niet goed maar als het een meisje word leg ik er wel een roze deken in ofzo Ik zie bij 4dogs82 en Ummk een meisjes nub.. mede doordat mijn nub er ook een beetje zo uitzag en toen zei de vk nou grote kans dat het een meisje is. Heb alleen geen foto met de nub erop.
Dankjewel voor het meekijken Idd, je kunt blauw ook echt leuk aankleden voor een meisje en is ook lekker stoer. Vind zelf legergroen erg mooi. Zodra ik deze vind in een geschikte duowagen dan is ie van mij.
@Desstiiny indd haha @doppler ik hoor ook beweging en dan ook het hartje erbij dus t is goed mogelijk dat het de kleine is. En ik voel ook al geplop sinds een dag of 2 @ciprilla wij hebben ook een blauwe Mutsy maar dan de Evo en dan donkerblauw super handig is de Mutsy in gebruik en vrij makkelijk op te klappen en geen luchtbanden
@Ummk legergroen is ook leuk en kan bij jongens en meisjes inderdaad. @Lieke86 Ja mutsy vind ik echt luxe wagens en inklappen ziet er ook zo makkelijk uit. We hebben nog 6 maanden om in en uit klappen te oefenen hahah. Ik voelde vanochtend plopjes leken wel luchtbelletjes onderin. Maar ik denk dat het mn darmen waren. Ik wist wist niet dat je nu al de baby kon voelen..
Is het al donderdag? Ben zo benieuwd. Hele weekend lage bloeddruk gevoel gehad. Vandaag super veel water gedronken en dat helpt gelukkig. Andere klachten (behalve pijnlijke borsten) lijken verdwenen... begin nerveus te worden als ik dit zo opschrijf. Ik.weet dat ik nu over hoogte punt hormonen heen kan zijn. .maar wil echt graag de kleine zien. Meerdere malen over angelsound nagedacht van het weekend maar ik weet eigenlijk wel dat ik super gestrest er van zou worden als ik hartje niet kan vinden. Bij mijn dochter trouwens ook al erg vroeg haar voelen bewegen. Maar volgens mij ligt mijn placenta nu aan de voorkant. Gelijk ook vragen donderdag.
Sterkte met je onzekerheid, je doet je naam eer aan Het komt vast goed! Bij mijn dochter lag de placenta aan de voorkant, nu achter, haar voelde ik voor het eerst met 18w geloof ik.
Ik denk jongen. Stand van de baby is niet helemaal Goed..... Ligt wat scheef. En ik zie een lichte stijging dus zeg jongen!
Bij een 1e duurt het wel eventjes hoor voordat je het voelt (ook afhankelijk van de ligging van de placenta ). Bij een 2e..etc..is de kans groter dat je het al eerder kan gaan voelen. Sommige zelfs al in de 11e week . Ikzelf voel nu nog niets, maar heb blijkbaar met de doppler wel 'beweging gehoord'.
Wij zijn ook gek op leger groen, maar dat zou met onze hobby te maken kunnen hebben 😁 Foto van ons ventje in 1 van onze oud militaire voertuigen 😍