En in mijn onderrug (links, net boven mijn broek), doet het pijn en zit er precies 'iets los'... I know, rare uitleg maar als ik erover wrijf zit er echt precies iets los (sorry, klaagdag vandaag!!!)
Pijn in onderrug, steken bij blaas en/of plasdrang kunnen inderdaad duiden op een blaasontsteking. Iets wat blijkbaar vaak voorkomt tijdens een zwangerschap, dus zoals al gezegd werd: even je urine laten controleren bij de dokter.
Ik zou inderdaad ook even plasje inleveren. Net controle gehad bij de vk: alles prima! Alleen zat mijn baarmoeder al op 1 vinger ONDER de navel terwijl hij gemiddeld nu net boven het schaambot uit piept. Verklaart wel mijn bandenpijn en flinke buik haha. Wel was de baarmoeder wat smaller dan gemiddeld, daar komt het waarschijnlijk door. Allemaal geen probleem, zolang ik maar mijn rust neem als mn buik vermoeid is. Bloeduitslagen waren ook prima, alleen is mijn vaccinatie voor rode hond uitgewerkt???? Op zich geen groot gevaar omdat iedereen in Nederland daarvoor geënt wordt, maar mocht ik van iemand in mijn omgeving horen dat hij rode hond heeft, moet ik wel gelijk contact opnemen. En na de zwangerschap mezelf nogmaals laten enten, was het advies. Het hartje weer mooi horen kloppen op 150 slagen per minuut. En ik heb een formulier meegekregen om een afspraak te maken voor de 20 wk echo. Vanmiddag als zoon op bed ligt maar eens bellen.
Mooi strandbal! Pff 10 weken voorbij nu en ineens is daar de man met de hamer...sinds dit weekend moe en niet vooruit te branden en afwezig. Ik ga moe naar bed en stap moe weer uit bed. Bleeghhhh
Hier gaat het kwa klachten echt op en neer ik had zaterdag een hele slechte dag. Erg moe en misselijk kon om alles huilen. Gister ging het weer beter en vandaag weer helemaal Prima. Druk aan de poets. Denk dat het er echt bij hoort dat het zo wisselt
Ik heb vorige week een echo gehad (toen 10.3dgn) en eerst volgende is pas met 20 weken weer. As Woe wel intake met verloskundige maar dan krijg ik geen echo. Ben dan 11.3 Zou ze dan wel het hartje laten horen denken jullie? Zou ik wel heel fijn vinden geloof ik. Sinds gisteren geen bloed meer sinds weken. Ook best fijn.
Ik denk het niet, misschien als je er even om vraagt of eventueel wat weekjes later even hartje luisteren? Ik heb strakjes met 15w en afspraak en dan gaan ze hartje luisteren
Bij mij hebben ze vandaag (13 wk) voor het eerst naar het hartje geluisterd. Anders je onzekerheid bespreken? Helemaal in combinatie met het bloedverlies kan ik me zomaar voorstellen dat je nog wel een extra echo tussendoor mag. Of eerder terug komen om naar het hartje te luisteren
Ik zou idd mn urine even laten checken Jij! Klinkt als een blaasontsteking. Fijn dat alles goed was Strandbal! Misschien omdat je naar voren draagt, je baarmoeder al zo duidelijk voelbaar is? Hier gaan de klachten ook met ups en downs. Vandaag eigenlijk wel een goede dag! Hier luisteren ze naar het hartje vanaf 14 weken, maar je kan het altijd vragen toch? Vandaag mooiste kado ever gehad! Tegen het advies van de echoscopiste in, ben ik toch met de angelsound gaan luisteren. Dacht, wie weet laat de kleine zich nu wel beluisteren op mn verjaardag. Ik doe dat ding links thv mn lies en BAM! Daar hoorde ik een techno beat 😍😍 Tranen sprongen natuurlijk gelijk in mijn ogen en mn vriend vond het ook geweldig. Mooier kado is er niet toch?
Wat mooi antje! Gefeliciteerd met verjaardag! Jij: er zit iets losin je rug? Ik heb nog nooit n blaasontsteking gehad.. maar n stramme spier kan zo ook n btje voelen! Hopelijk ist niks! Hier moet ik morgen op controle vanwege het spugen en afvallen. Zolang ik medicatie gebruik (primperpan) gaat t redelijk. Zodra deze is uitgewerkt ga ik weer spugen. Ik zit nog op hetzelfde gewicht als vrijdag. En als ik niet aankom laat ie me opnemen! Best lastig vind ik dat! Wil t liefst niks gebruiken. Maar zonder gaat het echt niet. Ben zo dankbaar voor deze zwangerschap. Alleen dit is wel n btje n domper voor me! Sorry meiden moest het eventjes kwijt!
Veel succes Lin1989, hopelijk geen opname Happy birthday Antje Ja, ik kan het niet goed uitleggen, maar als ik over dat punt wrijf is het net alsof er zo'n los stukje bot zit... Zal wel niet zijn maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen... Straks hopelijk op de bank wat tegen manlief vleien Kan hij wat masseren
Hoi meiden, Ik kom deze pagina tegen en hoop dat ik mee mag kletsen. Eerst wat over mijzelf, mijn naam is Marit en ik ben 30. Zwanger van onze tweede, uitgerekend op 6 december. Onze dochter is bijna 10 maanden dus de kindjes zitten dicht op elkaar. We wilden de kindjes redelijk snel achter elkaar, maar waren deze keer al zwanger voordat we serieus begonnen waren even schrikken dus maar heel erg gewenst. Behalve dat ik erg moe ben geweest de afgelopen weken en misselijk als ik niet regelmatig eet, mag ik wederom niet klagen. Ik heb niet alle 200 en heel veel pagina's terug gelezen maar hoop dat het met iedereen goed gaat en de zware eerste weken voorbij zijn. Groetjes, Marit
Welkom Marit Lin sterkte hopelijk geen opname voor jou! Ik val ook zo af terwijl ik niet spuug en gewoon eet ben al 4 kg afgevallen baal enorm want ben tenger en kan juist wel 4 kg erbij gebruiken. Antje super he dat hartje! Ik hoorde het eergisteren voor het laatst morgen naar de gyn. Misschien dat ik stiekum vanavond nog even luister.
Vervelend Lin, hopelijk kom je gauw iets aan! Apart Jij82, hopelijk helpt de massage Welkom en gefeliciteerd Smartie! Hier ook een meisje van bijna 10maanden
Gefeliciteerd Antje! Morgenochtend echo!! Zo spannend en benieuwd hoe ons wondertje gegroeid is 😃😍
Spannend Lieke! Ik heb morgen ook echo!! Ben ook zo benieuwd! Laatste keer was met 7 weken! Ik heb m morgen pas om 16:00u.. Van te voren werken, hopelijk zorgt dat voor wat afleiding!
Lin, dat is idd een domper.. Hopen dat je gauw wat aankomt! Smartie, welkom en gefeliciteerd 😀 Voor het lijstje, ik heb 08-06 de geslachtsecho