Gefeliciteerd en welkom Smartie!! Hopelijk ben je snel van je gespuug af en kom je wat aan Lin. Kan me voorstellen dat het er zo niet echt leuker op wordt. Sterkte! Fijn dat de echo goed was Koekie! Dat ze een tweeling zwangerschap beter in de gaten houden, vind ik alleen maar goed. Ik vond dat bij mijn vriendin eerlijk gezegd tegenvallen en zij heeft ook best een tijdje met HELP rondgelopen bleek later. Wij doen geen vroege geslachtsbepaling. We wachten gewoon tot de 20 weken echo. Das vroeg zat vind ikzelf. Misschien nog wel een pretecho tussendoor. Ik wil dat graag, maar mn vriend vindt dat natuurlijk weer onnodig. Die zegt, maar je kunt nu toch ook zelf het hartje luisteren. Mannen!! 😜
Ik ga bij de dokter... Testen op blaasontsteking. Die pijn in mijn rug is nog erger geworden! Nu ook verkouden... Onze hond dacht gisteren even te ontsnappen uit de tuin, net na mijn douche, dus met nat haar een half uur staan zoeken. Is gelukkig wel terug...
Yes, ik zou wel continu kunnen slapen. Heel soms is het een of twee dagen acceptabel, maar gemiddeld ben ik gewoon continu uitgeput en doe ik niks meer. Draagdoeken: volgens mij is een tricot ook een doek die niet zo lang meegaat toch? Kun je maar paar maanden gebruiken en daarna wordt je baby er te zwaar voor. Ik kan waarschijnlijk wat doeken lenen, maar ga er zeker ook een kopen. Denk eerlijk gezegd dat ik niet eens een kinderwagen ga kopen om geld te besparen. Mocht de baby toch niet van gedragen worden houden kan ik er altijd nog een aanschaffen.
succes bij de dokter jij, hopelijk helpt een antibiotica kuurtje snel. Heb je vaker blaasontsteking gehad? Lin sterkte met de misselijkheid, hopelijk gaat het snel wegtrekken. Vermoeide meiden: Hier dacht ik dat vermoeidheid beter was geworden. Maar sinds zaterdag voel ik me alsof ik al een week wakker ben. Lag er gisteravond echt over na de denken om me ziek te melden vanwege vermoeidheid maar vanmorgen lukte het toch weer om uit bed te komen. Over 2.5 week een weekendje weg met mijn werk, dan heb je dus werkweek, weekend weg, werkweek. Daar zie ik wel een beetje tegen op. Maar gelukkig mag ik het nu wel vertellen en legaal sjaak afhaak doen met stappen etc Facebook wil ik wel maar pas over een paar maanden denk ik omdat ik geen facebook aankondiging ga doen oid. Eerst maar zorgen dat de meeste mensen het gewoon face to face horen.
Vermoeidheid is hier ook nog aan de orde! Ga vermoeid naar bed en sta net zo moe weer op. Merk wel dat als ik me er overheen zet en toch iets ga doen (boodschappen, naar een verjaardag of iets in het huishouden) me dat wel een tijdelijke energieboost geeft. Alleen betaal ik dat later weer terug door extra in te storten. Lastig want ik voel me soms schuldig tegenover mijn man. Die maakt lange werkdagen en komt dan nog thuis in een rommelig huis terwijl ik"maar op de bank hang". Hij zegt daar trouwens niks over hoor. Ik vond de tricot slen fijn tot zoon ongeveer een half jaar was. Op de langere termijn heb je inderdaad meer aan een geweven doek. Maar voor mij was het grote voordeel vd tricot wel dat ik deze al vooraf thuis op mn gemakje kon knopen. Dus geen zenuwachtig gedoe met een hoop toeschouwers. Pfff vannacht heel de nacht last gehad van maagzuur. Heb ieder uur van de klok gezien. Niet zo vroeg in de zwangerschap al....!
Welkom Smartie! Vervelend dat er nog dames zijn die niet lekker zijn. Vermoeidheid gaat hier beter, maar soms ben ik toch nog niet vooruit te branden. Volgende week lekker op vakantie dus dan kan ik echt bijtanken. Ik heb op marktplaats een draagzak gekocht. Ik denk namelijk niet dat ik zal gaan dragen, misschien soms Mocht kindje er heel erg behoefte aan hebben kan ik altijd wat erbij kopen. Zijn er nog andere dames met vakantieplannen binnenkort?
Hier ook Ummk, had de goede hoop dat dat na 12 weken voorbij zou zijn. Maar las vanmorgen terug in het 9maanden dagboek van zoon en ook toen werd het naz16 weken pas beter. Daarna wel een fitte periode gehad tot ong 28 weken. Toen kakte ik weer in haha.
koekie wat fijn dat je echo goed was en dat de kindjes het goed doen! fijn ook dat je goed in de gaten gehouden word! Thanks meiden voor jullie steun! Hier was ik vanmorgen in de stress. weer een halve kilo lichter. was zo bang dat ik opgenomen moest worden. gelukkig was tijdens de controle alles goed. paniek om niks.. Hormonen! pfff!. hihi! Hij heeft ook nog even naar ons kindje gekeken en die was aan het springen! (net of ie even wilde zeggen.. geen paniek ik maak t goed). nog steeds moet ik het rustig aan doen. maar ik ben blij dat met het kindje alles goed was! dat vind ik het belangrijkste! ik kom er ook wel weer!
Echo was goed!! Geen verdikte nekplooi en kleine lag druk te bewegen haha lekker uitstrekken en m'n placenta ligt weer aan de achterkant dus ze zei al dat het goed kon dat k de kleine al kon gaan voelen. Zo mooi om weer te zien! 6 Juni weer controle en donderdag geslachtsbepaling Voor de lijst: Donderdag 14 Juli GUO
Hier was de echo ook Goed mag nu om en om voor controle! Dus dat is helemaal super! Placenta ligt aan de achterkant vandaar dag ik de kleine dus ook al voel! 12-12 definitieve datum. 1 juli controle gyn 3 e keer
Ik terug van bij de huisarts. Ze denkt aan blaasontsteking of nierbekkenontsteking. Bloed afgenomen en urine ingeleverd. Resultaten pas morgen om 9u gekend...
Wat fijn lieke! Jij moet afkicken straks na al die echo's! Hihi jij: oo hopelijk weet je morgen meer! Vervelend zeg!
Fijn Lieke en mamavanD! Jij, hopelijk ben je er gauw af! Je woont in België of niet? Je zegt/typt namelijk bijzondere zinnen