1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat is er raar aan mijn zinnen???? :p :)

Ik ben Belgische maar woon wel in NL.
    Praat overigens wel 'Vlaams' en geen Hollands maar da's blijkbaar al duidelijk?! Haha! :)

2. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is er een tolk in de groep? ;)

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hahaha :D zo erg is het niet :D ik begrijp je prima :p
    "Terug van bij de huisarts" en "resultaat pas morgen gekend" zijn anders :D niet raar :D Nederlander zou zeggen "Terug van de huisarts" en "resultaat pas morgen bekend" :D

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hahaha nou hé :p k mag donderdag nog keertje voor geslachtsbepaling zoooo benieuwd! :)

Ik moest vanochtend ook meteen bloedprikken voor het 12 weken onderzoek en urine inleveren. 31e hoor k of er wat uitgekomen is van m'n urine.

5. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha Jij ik woon in het zuidelijkste punje van het land, dus kan wel voor je tolken 😄 Ik zit nu te wachten bij de VK..
    Vind het ineens weer heel spannend!! Ben zenuwachtig!

6. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Super van de goede echo's! En fijn dat je niet opgenomen hoefde te worden Lin.

Hopelijk ben je snel van de klachten af Jij.

Haha 4dogs! Jij bent wel scherp 😉

Gisteren gesext en net zag ik na het plassen bruinverlies. Ik weet waar het aan ligt en vanmiddag nog het hartje gehoord, maar het blijft een akelig iets. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik dat bij mn zoontje ook zo vaak bruin/bloedverlies had. Volgende keer maar ff aangeven bij de verloskundige.

Hier is de vermoeidheid minder. Voelde me zelfs goed genoeg om te sporten, maar ik kakte daarna helemaal in dus lekker samen met mn zoontje een tukkie gedaan vanmiddag 😜

7. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat vind ik nu net zo geweldig (of moet ik 'enig' zeggen ;) ) aan jullie, Hollanders; die ongezouten meningen!

Love it :)

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Fijn dag er weer goede echo's zijn geweest meiden! :)

Verder ff geen puf om te reageren. Vandaag hele dag gewerkt en precies dat ik klaar was om 16:00 uur zak ik in van moeheid en ineens weer kotsmisselijk (dit was al een flink aantal dagen verdwenen...vaag die hormonen)...denk dat het tijd is om gauw weer even wat eten, hopelijk zakt het dan weg.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb m'n eerste zwangerschap geen bloedverlies gehad tot m'n ongeluk daarna wel bloedverlies met 32 weken
    Bij de jongste vanaf posi test tot 17 weken werd er dood zenuwachtig van.

Nu weer helemaal niks zelfs niet naar hard persen voor ontlasting. Of met seks ook helemaal niks. Zo vreemd bij m'n zoontje evht bruin roze en zelfs helder rood bloed gehad!

10. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeuijj hier ook een goede echo! 11,4 weken nu en 9 december uitgerekend ipv 10 december. Alles was goed, onze hummel was flink aan het bewegen! Super om te zien!

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Fijn Lola!

Ik hoop dat ik morgen weer tijd heb om de lijst bij te werken, vandaag was ik te druk met m'n man z'n vakantiegeld er doorheen jagen in de Baby-Dump en Prenatal :p nou ja, een deel :cool:

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hahahah dogs vertel wat heb je gekocht!

13. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeerlijk 4dogs! Ik krijg deze ronde mijn vakantiegeld en onze vakantie is al betaald 😆. Tel daarbij op dat ik de week na de geslachtsbepaling vrij ben. Heb man al uitgelegd dat ik deze maand minder opzij zet en dat dat allemaal diepte investeringen zijn haha.

Wat heb je allemaal gekocht?

14. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en natuurlijk super fijn Lola!

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag ook een bestelling gedaan bij de baby dump :) Foldertje kwam binnen en ze hadden wat acties, dus meteen maar wat hydrofielen, washandjes en spuugdoekjes besteld. En wat speeltjes van een bepaalde serie die ik leuk vind.

16. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    :D Bij de prenatal; broekje voor m'n dochter, voor mij; voedingsbh, positiejeans, zomers positie shirt. Voor de baby; grote hydrofiel doeken, lakentjes (ook voor m'n dochter). Het grote geld naar de baby-dump gebracht; nieuwe maxicosi (die van m'n dochter is nu 5jr oud, van m'n zusje d'r dochter geweest, dus gaat niet meer in de auto, ik gebruik hem nog voor mijn dochter als we gaan douchen, kan ik haar er in d'r luier even in vastzetten tot ik haar bij me onder de douche pak, ze is er ook al te groot voor ;)). Heb een Pebble gekocht, van vorig jaar, 159€ en de "uitbreidingsset" voor de Bugaboo Donkey kinderwagen, 235€ :)

Op vakantie gaan we niet, de rest gaat voor een groot deel op aan de slaapkamer voor m'n dochter, de babykamer blijft de babykamer ;)
    Als er nog iets overblijft gaat dat in de spaarpot voor de badkamer..... ;) we douchen in bad, vind ik niks! Hij is ook al van 1992, dus toe aan vernieuwing ;)

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Oh ja, heb meteen de kadodoos van de Baby-Dump mee genomen, leuk, maar nog steeds niks echt tofs :D zo is de romper die er in zit, maat 50/56 maar valt echt als 50, mijn dochter was 55cm bij de geboorte, dus heeft hem nooit gepast. Ik was het meest blij met de 3 plastic lepeltjes :cool: :D

18. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Haha goed bezig hanna, hier was de badkamer al gepland voordat ik zwanger was. Maar die van ons was meer van de 1970 denk ik, dus ik heb waarschijnlijk komende weken geen douche.

Dan maar even kijken of er nog wat centjes over zijn...

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lekker aan het shoppen geweest dogs! Heerlijk...... Ik heb ook al aardig wat gekocht. Maar nu even stop erop..... 😂😂😂😂
    Ik heb dit al gekocht
    - ledikant deken baby's only
    - wiegdeken baby's only
    - waskussen hoes baby's only
    - omslag doek baby's only
    - nieuwe commode
    - nieuwe klamboe voor boven het bedje
    - wat rompertjes
    - eerste pakje voor de baby
    - kinderwagen

Dus nu even sparen en dan volgend maand weer wat dingetjes kopen. Dan eerst het kamertje schilderen!

Zo he meiden word nu evht steeds echter he!!!!
    Meeste zijn de 10 weken door. Helemaal super

20. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die rompertjes waren bij mijn premature zoontje juist de enige die wat pasvorm betreft mooi zaten. En die lepels zijn heel handig! Eet mn zoontje nu nog steeds zn yoghurt mee. Verder veel rommel inderdaad. Lekker geshopt hoor 😆

Deel Deze Pagina