1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat fijn anneliesje!
    Kunnen jullie voormij de bekkenpijn n btje beschrijven?

T is voornamelijk mijn heup wat doorstraalt naar mijn rug! Niet fijn in iedergeval

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wat fijn Anneliesje!

Angelsound ik denk idd dat verloskundige en gynaecologen het daarom afraden omdat je zo stress in gaat als je het niet of slecht hoort ( wat logische is) om die reden heb ik er geen 1 gekocht. Had ook haar mening gevraagd en zij raadde het me toch echt af.
    ik zou gewoon bellen hoor Jij!

3. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik heb tot nu toe het hartje ook nog niet kunnen horen. Ik hoor wel steeds water klotsen dus hoop niet dat het net zo'n drukke is als onze zoon toen in de buik.

4. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nou dames eindelijk heb ik de moed bij elkaar gesprokkeld om toch een foto van mij dikke pens te laten zien 😱 volgende week woensdag na mijn nekplooi meting gaan we het bekend maken op fb.

Verder nog steeds erg misselijk maar de afgelopen 2 dagen niet meer gespuugd. Dus doe en mini dansje, niet te hard want ben nog steeds misselijk.

Het samentrekken van de baarmoeder na een orgasme kan idd wat vervelend aanvoelen.

Bijgevoegde bestanden:

5. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Wow mrd! Das gewoon echt al een mooie zwangerschapsbuik! Hoe hou je dat nu verborgen? Wel fijn dat je je nu wat beter lijkt te gaan voelen.

6. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wauw wat een mooie zwangerschapsbuik al zeg mrd!
    Wat fijn dat je niet meer gespuugd hebt! Hopelijk blijft het nu weg voor je.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooie buik MRD!! :)

Gefeliciteerd meiden met de 12 weken dansjes! Zo bijzonder!

K ga dinsdag manlief verassen met een lichtroze romper en daarop de letters Papa's Prinses 😍

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Mrd: zooo dat is pas een zwangerschapsbuik :)! Ben heel benieuwd hoe je buik dan nog verder gaat ontwikkelen.

Zoals ik even snel las zijn er dus in ieder geval 2 meisjes in aantocht :)? Gaat dit dan ook op de lijst trouwens :)?

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ja, als ik de lijst aan pas maak ik de hartjes blauw of roze ;) maar die van mezelf nog niet hoor, komt na 16juni wel :D

Mooie buik MRD!

10. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik kan mijn buik nu ongeveer vergelijken met de buik van mijn vorige zwangerschap met 23 weken. Het enige wanneer ik m nog kan verbergen is met een oversized jongingsweater.

Oh en ben nog maar 2,2 kilo aangekomen. Ik was voor mijn zwangerschap 82 kilo en op dit moment 84,2

Bijgevoegde bestanden:

• week23.jpg
      week23.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      4
  11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh super anneliesje hoop dat de misselijkheid nu steeds een beetje meer weg blijft'

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    1 t/m 15 december 2016

28. (november)
    Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥

29. (november)
    UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥

30. (november)
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥

1.
    4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥
    snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥
    Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥
    Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥

2.

3.
    Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥
    Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥
    Marbit, 35 jaar, 3e kindje ♥

4.
    onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥
    joo2, ? jaar, 3e kindje ♥
    ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥

6.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥
    Smartie85, 30 jaar, 2e kindje ♥

7.
    theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥

8.
    Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥
    Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥

9.
    Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥
    sm1990, ? jaar, 2e kindje ♥

10.

11.
    ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥
    prima, 36 jaar, 2e kindje ♥
    Missreddragon, 33 jaar, 2e kindje ♥

12.
    Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥
    Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥
    Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥

13.
    bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥
    Antje88, 28 jaar, 2e kindje ♥

14.

15.
    Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥

17.
    Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥

Totaal aantal : 33

Jongens :
    Meisjes : 2
    Verrassing :

Afspraken :
    25 mei - prima - intake VK
    26 mei - Lieke86 - geslachtsecho
    26 mei - onzekeredame - termijnecho
    27 mei - Marbit - nekplooimeting
    27 mei - Smartie85 - nekplooimeting
    30 mei - Marcella1985 - echo gyn
    30 mei - Jij82 - nekplooimeting
    31 mei - linatje - termijnecho
    1 juni - MissRedDragon - nekplooimeting
    1 juni - MiekieLief - controle VK + vroege 1e 20w echo
    1 juni - Yaisa - nekplooimeting
    2 juni - ChantallCindy - controle gyn
    2 juni - Kitsune - termijnecho
    2 juni - anneliesje - intake gyn
    2 juni - Desstiiny - termijnecho
    3 juni - 4dogs82 - controle VK
    6 juni - Lieke86 - controle gyn
    8 juni - Antje88- controle VK
    8 juni - UmmK - geslachtsecho
    9 juni - onzekeredame - controle VK
    10 juni - Sjamanen - controle VK
    11 juni - Strandbal87 - geslachtsecho
    13 juni - ladyw - controle VK
    14 juni - Kimmiez - termijnecho
    15 juni - Yaisa - controle VK
    15 juni - Sjamanen - geslachtsecho
    16 juni - 4dogs82 - geslachtsecho
    17 juni - ciprilla - geslachtsecho
    22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho
    22 juni - Koekie2 - 4e echo
    23 juni - onzekeredame - geslachtsecho
    1 juli - Mamavand - controle gyn
    11 juli - Strandbal87 - 20w echo
    13 juli - Koekie2 - 5e echo
    17 juli - UmmK - 20w echo
    20 juli - onzekerdame - 20w echo
    22 juli - Yaisa - 20w echo
    14 juli - Lieke86 - GUO (20w echo+)

MvM :
    Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82

Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sorry als ik iemand vergeten ben, ben er even snel doorheen gegaan!
    Iedereen die zn hartje(s) groen wil, roep maar :D

14. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Over de angelsound; was 1min thuis van mijn werk, hop op de bank, AS gepakt en wie hoorde ik daar ineens heel snel en duidelijk...
    Baby! :)

Dubbel 12weken vreugdedansje☺️

15. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mrd, prachtige buik hoor! 😍 maar ik snap dat je hoopt dat hij niet tm 40 wk zo blijft groeien. Ik maak maandag weer een foto van mn buik. Zal hem dan ook delen hier. Ik word ook al door vreemde mensen aangesproken over mijn zwangerschap, dus heb ook een echte zwangere buik al.

Heerlijk jij! Ik had net ook een onzeker momentje. (Vannacht heel slecht geslapen. Heel stom: zoon is een slechte slaper en sliep vannacht dus bij hele hoge uitzonderig wel door. En daar lag ik dus wakker van haha! Maar waarschijnlijk dus gewoon oververmoeid na zo'n nacht en een dag werken) maar pakte daarom net mn Angelsound en gelijk een heerlijk en duidelijk hartslagje te pakken. Ik ben toch wel heel blij dat we hem gekocht hebben!

16. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha, gek he... Ik ben nu voor de eerste keer zwanger maar merk ook dat ik mij ongerust maak of stress voor de gekste dingen...
    Ben blij voor je zoontje! ;)

Ik werd de voorbije nachten elke keer om en bij 2u wakker (kon er bijna mijn klok op gelijk zetten) en nu vannacht doorgeslapen... 'hmm... ben ik nog wel zwanger?' komt er dan voor 1 seconde in me op totdat mijn verstand ook wakker wordt en zegt 'mens, doe rustig, alles is ok' ;)

Fijn weekend iedereen!!!!!

17. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik heb trouwens zo'n flauw gevoel dat het weer een jongen word aangezien deze zwangerschap eigenlijk bijna exact hetzelfde verloopt als mijn eerste, alleen dan dat mijn buik nu al heel wat groter is. Maar draag tot nu toe weer helemaal naar voren net zoals de eerste zwangerschap, ook eet en drink gewoonten zijn hetzelfde en ook met de geurtjes precies hetzelfde. Beide zwangerschappen last van hg, maar daar was een 70% kans voor en helaas heb ik met kansspelletjes nooit geluk ;)

Ik wil deze draagdoek er bij kopen, maar weet nog niet of ik het zal doen. Zit namelijk te twijfelen over mijn haarkleur. Ik ben rossig blond en wil graag een doekje met dit motief. De dark green variant van deze is overal al uitverkocht, wat ik heeel erg jammer vind want die vond ik echt het mooist. Maar nu zit ik te twijfelen of deze wel bij mijn haarkleur zal passen.

Bijgevoegde bestanden:

18. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Wat een buik al, hier nog steeds 0,0 te zien. Termijnecho ook intern gemaakt omdat baarmoeder zo ver naar achter lag. Wel bizar dat het zo extreem scheelt per persoon. Ik heb wel zin in een buik, nu kwaaltjes minder worden en er niets te zien is twijfel je bijna of je zwanger bent.

Fijn weekend allemaal!

19. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik heb juist hele andere symptomen als bij de eerste, maar adhv de NUB lijkt het toch weer een meisje te worden ;) ik dacht daarvoor steeds dat het een jongen zou zijn :D ben echt minder misselijk en de moeheid, tja, die valt niet echt op, ben moe door mijn slechte slapertje ;) maar overdag kan ik niet met haar middagslaapje mee slapen, bij de eerste zwangerschap deed ik wel vaak een middagslaapje, ook was ik toen heel gevoelig voor luchtjes. Nu kan ik alleen niet tegen de tomaten geur vd Olvarit potjes of soep ed. Ik kookte meestal al vers voor de kleine, maar nu dus alleen maar, ook als we ergens anders eten (neem ik het mee in een bakje).

20. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MRD mooi zeg echt al een buikje! Ik zou die draagdoek gewoon kopen! Is een mooie kleur ☺️

Ik las net dat iemand ook last heeft van lage rugpijn/ bekken? Ik ook! Vreselijk! Doet echt zeer! Straalt bij mij ook uit naar m'n stuitje! Ik heb het gevraagd en VK geeft aan dat ik er rekening mee moet houden dat dit de rest van de zwangerschap zo zal blijven! 😮 Slik.. Ze heeft me naar fysio verwezen omdat het de bekken zijn en door de zwangerschap komt. Ze gaf wel aan dag ik er echt heel vroeg al last van heb dat het normaal pas later in de zwangerschap voorkomt.

Ik heb geen tijd gehad alles bij te lezen, maar hoop dat alles nog hoed gaat met iedereen! Volgende week woe hebben we nekplooimeting. Weet iemand of je dan ook een echo mee krijgt? Hoop het wel 😄

Deel Deze Pagina