Bij de VU kreeg ik wel foto's mee (met de nekplooimeting). Bij het Flevo moest ik er om vragen bij de 11w echo hij had er niet aan gedacht en had alleen 3 printjes voor hun admin. ik mocht er dan wel 1tje van hebben nadat ik verbaasd vroeg of ik geen foto mee kreeg Beetje stom.... Gelukkig had mijn man wel foto's vh scherm gemaakt
MRD ik denk dat als je de doek met de donkere kant voor draagt, het prima kan. Ik vind paars altijd mooi bij rossig. Ben je al lid van Draagdoekenmarkt op Facebook? Daar worden vaak en veel doeken tweedehands aangeboden, wie weet zit daar de groene variant nog bij. De verkopers daar hebben ook feedbackpagina's van eerdere verkopen. Ik heb er goede ervaring mee, ben zo aan mn geliefde Ameli im Wunderland gekomen. 😍 bijkomend voordeel was dat de doek al helemaal ingedragen en dus al boterzacht was. Ik was eerst om precies dezelfde reden overtuigd van een jongetje. Deze zwangerschap is een kopie van mn eerste. Maar sinds een paar dagen heb ik hoofdpijn (had ik niet bij zoontje) en vanwege het feit dat ik me bij twee meisjesnamen geweldig goed voel en me bij geen 1 jongensnaam verbonden voel, maakt me aan het twijfelen.
Mrd... Wauw wat ene buik! Jij kan er evht niet meer omheen. Daar mijn buik eerst keihard groeide heb ik nu m'n eigen broeken weer aan en is er wienig te zien. Ik denk wel dat ik na volgende week ofZo wel ga groeien want heb steeds Felle stekende pijn in m'n liezen! Gevoel geslacht m'n gevoel is heel sterk dat dit weer een jongetje is. Het zou leuk zijn na twee jongens om een meisje te krijgen maar ik blijf bij een jongetje. Ik kan het kwa zwangerschap niet evht vergelijken. Voel me beide keren erg goed. Op de normale kwaaltjes wat na zoals misselijk. Zere borsten... Dat heb ik nu wel wat meer gehad. Vermoeidheid lijkt minder als bij de andere. Wij bleven erbij dat we het niet wilde weten. Naar nu sinds gister is de kogel door de kerk en gaan we toch voor wen vroege geslachtsbepaling in Groningen kan het vanaf 13 weken. Dus ik ben benieuwd!!! Ik heb al paar keer gebeld naar kreeg geen contact wie weet maandag wel! Dan ben ik 12 weken dus hoef ik ook niet zolang te wachten. We houden het geslacht verder wel geheim!!! Ook voor onze eigen kids. Ik hou gewoon alles neutraal en zorg wel dat ik bepaalde bestellingen online kan doen dan heb ik dat ook zo in huis als de baby er is. Ik vind het erg spannend.... Fijn weekend allemaal
1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ Marbit, 35 jaar, 3e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ Smartie85, 30 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 9. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ sm1990, ? jaar, 2e kindje ♥ 10. 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ Missreddragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ Antje88, 28 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ 17. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 33 Jongens : Meisjes : 2 Verrassing : Afspraken : 25 mei - prima - intake VK 26 mei - Lieke86 - geslachtsecho 26 mei - onzekeredame - termijnecho 27 mei - Marbit - nekplooimeting 27 mei - Smartie85 - nekplooimeting 30 mei - Marcella1985 - echo gyn 30 mei - Jij82 - nekplooimeting 31 mei - linatje - termijnecho 1 juni - MissRedDragon - nekplooimeting 1 juni - MiekieLief - controle VK + vroege 1e 20w echo 1 juni - Yaisa - nekplooimeting 2 juni - ChantallCindy - controle gyn 2 juni - Kitsune - termijnecho 2 juni - anneliesje - intake gyn 2 juni - Desstiiny - termijnecho 3 juni - 4dogs82 - controle VK 6 juni - Lieke86 - controle gyn 8 juni - Antje88- controle VK 8 juni - UmmK - geslachtsecho 9 juni - onzekeredame - controle VK 10 juni - Sjamanen - controle VK 11 juni - Strandbal87 - geslachtsecho 13 juni - ladyw - controle VK 14 juni - Kimmiez - termijnecho 15 juni - Yaisa - controle VK 15 juni - Sjamanen - geslachtsecho 16 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho 22 juni - Koekie2 - 4e echo 23 juni - onzekeredame - geslachtsecho 1 juli - Mamavand - controle gyn 11 juli - Strandbal87 - 20w echo 13 juli - Koekie2 - 5e echo 14 juli - Lieke 86 - GUO (20 weken echo+) 17 juli - UmmK - 20w echo 20 juli - onzekerdame - 20w echo 22 juli - Yaisa - 20w echo MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Ben al een tijdje lid van de draagdoekenmarkt en de elvisch dark green nog niet kunnen vinden. Hij is denk ik gewoon te mooi en verkopen ze ze niet zo snel 😔
Meiden hebben jullie voorkeur voor het geslacht?? Ik denk dat het hier ene jongetje is maar ik hoop ook omdat dit evht onze laatste zwangerschap is dat we een meisje krijgen.....
Wow wat een prachtige buik al MRD @lin heb je echt last van je heup? Ik dacht namelijk dat ik dat ook had, maar de steken en het pijnlijke zat aan de zijkant zeg maar. De bekkenfysio gaf aan dat als je last hebt van je heup dat de pijn in je lies zit ( omstreeks die regio zit het heupbot ook. In de volksmond wordt echter de zijkant vaak heup genoemd. Hier mijn lijstje: stuitje doet heel erg pijn, straalt uit naar mijn billen en achterzijde been. Rechter zijkant (wat ik dus dacht dat de heup was) doet pijn, echt veel steken met name wanneer ik opsta of in beweging kom. Ik heb een soort balgevoel omstreeks mijn schaambot (hoort er schijnbaar ook bij, dat wist ik niet). Ik kan nog geen tien minuten zitten zonder dat ik pijn krijg. Ik waggel al :s en lopen hou ik niet lang vol zonder pijn en ik word heel erg moe. Nu heb ik ook reuma dus ik heb geen idee of daardoor dingen wat erger/sneller naar voren kunnen komen of zo. @geslacht. Ik heb nog steeds geen idee. Al wel een geslachtsecho gepland voor 2 juli
Bij ons mag het geslacht op verassing. Al denk ik wel sterk een jongen. Ik heb de komende tijd en laatste tijd niet veel tijd gehad om te posten. Ik werk veel en naast werk veel andere dingen. Ik probeer wel zo veel mogelijk te Lezen.
Meiden, Gefeliciteerd iedereen met de 12 weken dansjes! Voor iedereen die zich nog niet goed voelt, ik hoop dat het snel beter gaat. Qua bi kan ik niet echt meepraten, ik heb daar alleen de laatste week last van gehad, succes ermee. En goede fysio doet wonderen, zeker als je er op tijd bij bent. Qua vakantie wordt het dit jaar even niets, en nieuw huis kopen staat boven aan de lijst en daar gaat genoeg geld in zitten. Verbouwen dus ook niet nodig maar succes voor de meiden die nog even in de puin moeten zitten! Vandaag hebben wij onze nekplooi meting gehad, die was goed en verder geen grove afwijkingen gezien. De officiële uitslag nog even afwachten. Wel naar de Nub gevraagd maar daar geloofde deze ervaren echoscopiste niet in..... Ze checkte het wel altijd met de 20 weken echo maar deed er nooit uitspraken over omdat het gokken blijft.... potverdrie ik ben zo nieuwsgierig. De echo die ik mee heb gekregen is bij lange na niet zo duidelijk als bij dochterlief dus we zullen zien. 10-6 afspraak bij de vk en dan 2-7 pret echo Fijn weekend allemaal
En als je een ISO (in search of) uitzet? Wie niet waagt, wie niet wint. Welk merk is het? Yaro toch? En welke maat wil je? Ik breng heel wat uurtjes door op ddm 😉 dan houd ik het mee in de gaten!
Anneliesje: dank je wel voor de uitleg. Wat vervelend datje er nual zoveel last van hebt. Hopelijk blijft het uithoudbaar voor je! Ik ben gisteren gaan bewegen.. door het spugen heb ik al weken niks kunnen doen en heb chronische rugklachten. Ik merk nu.. dat ik beter op sta dan gisteren. Dus hopelijk was dat het ook n btje! Maandag fysio. Hopelijk kan hij mij een beetje helpen!
Ok..eventjes iets waar ik heel nieuwsgierig naar ben en of het al zou kunnen. ik vind het hartje met de doppler vaak aan de re-kant (net boven mn schaambeen intussen). Nou is het zo dat je met je hand contact kan maken. Sinds 2 dagen als ik mijn hand op die plek leg en even wacht voel ik steeds iets heel licht 'rollen/schuiven/strijken' langs mn handpalm en blijft dan liggen. Het voelt exact zoals bij mijn dochtertje alleen was ik toen ruim 18 weken en voelde het krachtiger. Ik weet zeker dat het niet mijn darmen zijn en qua grootte wat ik voel zou het kunnen kloppen qua termijn. Iemand die dit ook al heeft geprobeerd en zou het al kunnen???...zou namelijk anders geen verdere logische verklaring voor hebben haha *zie gelijk voor me dat jullie met zn allen gelijk allemaal op bed gaan liggen en 'contact' gaan zoeken*
Ik had het bij nn tweede zoontje ook heel sterk nu nog niet!!! Maar jij bent ook wat verder al mij dus misschien komt dat nog!
1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ Marbit, 35 jaar, 3e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ Smartie85, 30 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 9. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ sm1990, ? jaar, 2e kindje ♥ 10. 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ Missreddragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ Antje88, 28 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ 17. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 33 Jongens : Meisjes : 2 Verrassing : 1 Afspraken : 30 mei - Marcella1985 - echo gyn 30 mei - Jij82 - nekplooimeting 31 mei - linatje - termijnecho 1 juni - MissRedDragon - nekplooimeting 1 juni - MiekieLief - controle VK + vroege 1e 20w echo 1 juni - Yaisa - nekplooimeting 2 juni - ChantallCindy - controle gyn 2 juni - Kitsune - termijnecho 2 juni - anneliesje - intake gyn 2 juni - Desstiiny - termijnecho 3 juni - 4dogs82 - controle VK 6 juni - Lieke86 - controle gyn 8 juni - Antje88- controle VK 8 juni - UmmK - geslachtsecho 9 juni - onzekeredame - controle VK 10 juni - Sjamanen - controle VK 10 juni - Smartie85 - controle VK 11 juni - Strandbal87 - geslachtsecho 13 juni - ladyw - controle VK 14 juni - Kimmiez - termijnecho 15 juni - Yaisa - controle VK 15 juni - Sjamanen - geslachtsecho 16 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho 22 juni - Koekie2 - 4e echo 23 juni - onzekeredame - geslachtsecho 1 juli - Mamavand - controle gyn 2 juli - annneliesje - geslachtsecho 2 juli - Smartie85 - pretecho 11 juli - Strandbal87 - 20w echo 13 juli - Koekie2 - 5e echo 14 juli - Lieke86 - GUO (20w echo+) 17 juli - UmmK - 20w echo 20 juli - onzekerdame - 20w echo 22 juli - Yaisa - 20w echo MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Goed weekend dames! Mamavand, hier geen voorkeur, maar mijn portemonnee heeft een voorkeur voor een meisje ivm de hoeveelheid zo goed als nieuwe meisjes kleertjes in de kast Hier voel ik de baby nog niet. Dat voelen zal ik vanmiddag eens proberen
Desstiiny: dat had ik gisterenavond ook! Ik legde mijn platte hand met een stevige druk op de plaats waar ik 's middags het hartje hoorde en ik weet zeker dat ik toen geschuif voelde. Alleen denk ik dat ik het alleen aan de binnenkant voelde, want ik riep man erbij en die voelde niks toen hij zijn hand erop legde terwijl het geschuif door ging. Vanochtend weer geprobeerd, maar toen niks. Hij/zij is leker op een ander plekje gaan liggen denk ik! Vond eerst het hartje ook altijd rechts, nu zwemt hij heel mn baarmoeder door en is het elke keer een verrassing waar ik hem vind.
Hahaha dat ken ik. We hebben ook gezegd het zou leuk zijn en meisje er bij te krijgen, maar voor onze portomonee zou het beter zijn dathet een jongen word 😜 maar we zijn met beide blij. We hebben ook alle kleertjes van onze zoon nog bewaard. En willen dit keer wel het geslacht weten.