Jaaaa ik ben ook benieuwd naar jullie namen Lieke 😂 Zeker mooie namen mamavand! Ons zoontje heet Tygo. Bij mij in de omgeving hoor ik die naam niet zoveel en ons zoontje is ook een echte Tygo 😜 Durven jullie te zeggen wat voor namen jullie in gedachten hebben? Nieuwsgierig 🙈
4dogs, geen idee hoe ik erop kom... Maar in België heb je echt nog zo snoepwinkeltjes... Is eigenlijk een soort keten, heet Olleke Bolleke, heb die hier in Nederland nog niet gezien, en daar hebben ze echt alles van snoep! Gelukkig is hier geen in de buurt
4dogs dat is wel een goede tip. Ik zeg nu elke keer tegen mijn vriend dat ik dit mag beslissen omdat het zijn achternaam al gaat krijgen en ik er het meeste werk voor moet doen 😆
Dank je dogs en antje.... Ons meisjesnaam durf ik hier wel te plaatsen lezen hier geen bekende mee. Als we dochter krijgen word het Vajén Danae met als roepnaam alleen Vajén
Onze zoon het Daemon (spreek je uit als Damon ) Voor meisjes hebben we nog de namen Faey en Caelyn. En die voor een jongen weet ik niet meer zeker of ik die nog wel wil. We hadden voor een jongen nog Braeden, maar twijfelden nog over de naam en zouden nog een andere er bij zoeken. Maar zijn nog over aan het nadenken. Aangezien we de vorige keer in verwachting waren van een tweeling hadden we al 2 namen voor beide geslachten.
Wij hebben voor nu nog geen namen dat gaan we binnenkort maar eens doen wordt weer een hele klus haha
Wij zijn erg aan het nadenken. Wij houden erg van korte en Hollandse namen. Dat zijn vaak de top 10 namen. Onze dochter stond in de top 3 vorig jaar. Wij vinden dat niet zo erg. mijn naam marieke was vroeger ook de naam voor meisjes. Ik heb het nooit als vervelend gevonden.
Goedemorgen! Ik weet niet wat me overkomt. Onze zoon is gewoon nog stil. Normaal is hij om 06:00 uur wakker, dus voel me zowaar uitgeslapen 😂 Ik zie mooie namen voorbij komen!! Ik vind Vajen echt mooi. Wij hebben voor een jongen Jesse en voor een meisje hadden/hebben we Jessie, maar die vind ik nu ineens niet heel leuk meer ofzo. Ik vind Tess ook leuk, maar dan heb ik 2 kids beginnend met een T en Tess bekt niet echt lekker met onze achternaam haha
13 weken dansje! Raar om te bedenken dat ik woensdag mijn 12 weken dansje nog deed . Vandaag maar eens online gaan shoppen naar positie broeken. Vorige keer allemaal van mijn zus kunnen lenen maar die is nu 17 weken zwanger. Ik zie hier al leuke namen voorbij komen. Daar zijn wij nog niet mee bezig. Vorige keer ook pas na de 20 weken echo. Onze dochter heet Eliza.
Onze dochter heet Tessa, ben er nog steeds enorm blij mee. We hebben wel een kort lijstje met namen, maar nog niet helemaal eruit. Meisje Sanne (Hannah) (Amy) Jongen Ruben Thijs Daan (Levi) Ach we hebben nog even. Wachten gewoon rustig af tot 2 juli. Het geboortekaartje hebben we dan al wel gevonden. Destijds bij de zwangerschap van mijn dochter kwamen we het al tegen en toen zeiden we al: "bij een tweede wordt het dit kaartje" Ik heb ook een heerlijke zwangerschapsjeans van mamalicious. Thuis zit ik vaak in een joggingbroek
Nou heb toch iets te hard gejuicht 😢 gisteravond weer de complete maaltijd er uit gegooid. Nu weet ik niet of het lag aan de combinatie met de spa en fruit lemon cactus of dat ik vet eten ineens niet neer kan verdragen. Volgens mij ben ik vandaag wel 12 weken, maar ik ga geen dansje meer doen. Heb ook nog steeds het hartje niet kunnen vinden 😔 het enige wat ik steeds hoor is mijn eigen hartslag en wat water wat heen en weer klotst. Dus ben erg benieuwd woensdag. Vanmorgen heeft onze zoon doorgeslapen tot 8 uur. Dat is en uurtje uitslapen voor mama ☺ en nu eten en klaarmaken voor onze trip naar de ikea. En misschien ff nog naar de prenatal ☺ bij de ikea gaan we en kleinere eetkamer tafel kopen die uitschuifbaar is. Onze tafel die we nu hebben is van glas, groot en ik nog eens uitschuifbaar 😨 en als onze hond er al tig keer dr kop aan gestoten heeft zal onze zin dat ook doen. En als we ooit nog een groot diner geven dan zetten we de tuin set wel weer binnen 😂 we gaan de woonkamer helemaal omgooien om meer ruimte te creëren. Gaan straks een grondbox er bij halen en flinke grote zodat er lekker in gespeeld kan worden. Want dan kan ik met een gerust hart onze zoon en de hond ff alleen laten als ik boven de was aan het doen ben ofzo. Want de box is straks voor de nieuwe kleine draak ☺
Heeey mijn banner doet het weer zie ik net 😂 had nog niet zo veel zin gehad om te kijken waarom hij het niet meer deed. Maar idd 12 weken vandaag
Ons lijstje voor nu (al heb ik bij de jongensnamen nog geen jaaaaaa gevoel) Fedde Floris Jelle Lucas/Lukas Noud Otis Ruben Evi Fenne Jasmijn Nyla Roos Saar Van het meidenlijstje zijn er 2 namen waar man ook dol op is. Als jullie nog ideeën hebben in dit genre, dan hoor ik het graag!
Mooi lijstje! Dezelfde smaak! Sanne en Hannah hadden we bij zoon ook op ons lijstje. Maar Hannah bekt niet lekker met onze achternaam en Sanne is inmiddels te dichtbij al vergeven. Zo ook met Thijs en Daan. Ruben is een serieuze kanshebber! Alleen is man bang dat hij teveel op 2 manieren uitgesproken kan worden (ruubuhn en ruubèn) hoop dat je het snapt haha. 1ste optie zou onze voorkeur hebben.
Ik heb nu ook 2 jeans van Mamalicious. Super fijne broeken zijn dat! Ik dacht dat Mamalicious best wel duur was, maar dat valt best mee! Was in de war met Supermom geloof ik. Klote MRD! 😖 Grote kans dat het vette eten verkeerd is gevallen. Niks aan man als je zo misselijk bent steeds. Veel plezier bij Ikea!! Ik bedacht me ineens dat ik Mirthe ook wel leuk vind voor een meisje 😊
Ik was gister ook ineens weer zo misselijk hele week geen last van gehad en was nu echt beroerd!!! Vanmorgen vroeg wakker 6 uur al. Hele woonkamer grote buurt gegeven. Gordijnen gewassen binnen ramen gedaan alles van de kant af gehad!!! Heerlijk alles achoon. Ik had vorige week de keuken helemaal uitgebreid gedaan. Ook de vriezer ontdooit en maandag vorige week boven helemaal uitgebreid gedaan! Dus alles lekker aan kant...... Hier is jongens naam echt een drama. Toch als ik over de kleine praat doe ik het in haar en als ze d'r straks is!! Ik droomde ook dat het een meisje is maar misschien juist wel omdat ik dat stiekum toch wel erg hoop! We zulken zien nog 12 dagen dan weten we het. We gaan naar Groningen daar doen ze al geslachte bepaling vanaf 13 weken!!! Als ik heen ga ben ik 13 weken 4 dagen. Dus ben echt super nieuwsgierig....
Hahaha strandbal op jouw lijstje staan er ook een boel die eerst op onze stonden (maar die we hebben weggestreept). We hebben hier ook een lichte voorkeur voor een tweetal namen, maar ach nog tijd genoeg toch @mrd balen joh. Voel me altijd ook zo depi worden wanneer ik zoveel kots. Zal wel met elkaar te makenhebben of zo. Veel plezier bij de ikea en het vinden van een nieuwe tafel. @mamavand wow over 12 dagen al. Dat lijkt me supergaaf.
Wij hebben over 19 dagen de geslachtsbepaling, zo benieuwd eerst nog 10 daagjes lekker op vakantie samen. Onze namen heb ik nog niet voorbij zien komen. De verloskundige vond onze meisjesnaam erg leuk omdat je hem zo weinig hoort. Jongensnaam is wat populairder maar ook niet heel erg. Vriend en ik verschillen heel erg met wat we mooi vinden. Het is dus een wonder dat we het zo snel eens waren