1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nu maak je ons nieuwsgierig ☺

2. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Pluk de dag Mamavand! 😜 Heerlijk, ik hou zo van een schoon huis. Ik doe mn zoontje straks lekker op bed en dan gaat moeke ff stofzuigen, dweilen, ramen lappen en hapjes enzo klaar maken voor vanmiddag. Vanmiddag het huis vol visite nog voor mn verjaardag

3. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ikea overleefd. Alleen had ons zoontje bij aankomst de auto onder gespuugd 😔 en ook zichzelf. En natuurlijk niet gekeken of er nog wel kleren in de tas zaten. En niet dus. Gelukkig stonk het niet. Dus ff gaan eten daar en daarna de tafel gekocht. Nu wachten tot ze onze oude tafel op komen halen.

4. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij zit niet bij de Facebookgroep of wel? Daar heb ik hem genoemd. Ga dat hier niet doen. Ik weet van 1 bekende dat ze ook op deze site zit en ze heeft mij (voor zover ik weet ;) ) nog niet herkend. Dat wil ik graag zo houden oa omdat niemand van onze 2e miskraam weet.

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ahhh wat jammer strandbal!!!
    Ik ben ook al zo nieuwgierig naar de naam van lieke haar zoontje!!!!
    Willen jullie het niet in een pb sturen 😊😊😊😊 please!!!!!
    Hahahah

6. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nasr wie kan ik ook alweer een privé bericht sturen voor de privé Facebook groep?

7. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pb gestuurd :D

8. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nee ik zit nog niet bij de fb groep. Wanneer gaan ze m van geheim af doen? Want wij hebben het nog niet bekend gemaakt op fb.

9. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3209 Strandbal87, 29 mei 2016
    Laatst bewerkt: 29 mei 2016
    Pas wanneer iedereen in de groep het bekend heeft gemaakt op Facebook / iedereen het mag weten. Ik doe geen officiële aankondiging op Facebook. De mensen aan wie we het wilden vertellen hebben we persoonlijk gedaan, de rest ziet me vanzelf wel met dikke buik ;)

Ik vind het hier een stuk overzichtelijker dan op fb, maar dat medium is wel erg handig voor het delen van informatie die je niet helemaal openbaar wil gooien en leuk om een gezicht bij alle nicknames te hebben!

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Naar mij met je naam :)

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Pas als iedereen de 12 weken grens gepasseerd is en dat is nog lang niet iedereen :) dus t duurt nog wel een maand ongeveer dat we op besloten gaan ;) als je erin wil mij pb sturen met je naam ;)

12. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwam net de naam Lev tegen voor een jongen... Die zal ik ook eens in de week leggen bij man :)

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Die is ook leuk!
    Lev.... Apart en heb het nog nooit gehoord.

14. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Lev is een jongen in de jeugdserie Spangas op NPO 3 ;)
    Het is een Russische naam voor Leo (leeuw), ik vind het geen leuke naam :) omdat hij hetzelfde klinkt als het woord "lef", misschien heeft hij dat helemaal niet? :) :)

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ik vind het hier ook overzichtelijker dan op de fb groep! hopelijk blijven we hier kletsen!
    Lev is ook leuk ja! de naam lux of jax vind ik ook wel een beetje in dat rijtje passen!

zo moeilijk. wij houden van hollandse namen maar dan niet de top 10 ;)
    oa staat er op ons lijstje het volgende
    jongen: Niek, Twan, Jort, Loek, Mads, Tijn
    meisje: Mara, Lana, Lot, Fien, Elin, Nora

Meisjes namen vind ik het lastigst. hihi.. we hebben nog voor niks een voorkeur! we hebben nog even

Morgen naar de fysio en ik ga weer halve dagen werken. Smorgens ben ik nog zo beroerd als een aap. dus ik ben benieuwt hoe mijn ritje naar de fysio gaat. Smiddags moet ik werken.. daar heb ik alle vertrouwen in! Fijn om me weer even nuttig te kunnen en mogen maken!

mocht iemand de lijst aanpassen.. voor ons blijft het geslacht een verassing!

mrd.. je bent vaker op de pagina! betekent dat dat je, je wat beterder gaat voelen? zou fijn zijn voor je!

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Sorry dames ben er wel maar heb het beetje druk gehad met de winkel Sale... Leuke namen zie ik voorbij komen :)

De naam Lev komt hier vaker voor bij ons in de omgeving dus ik kende hem al langer.

17. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Succes dames met de echo vandaag!

Ik mag gelukkig al om 9 uur 😊 ik kan niet wachten om de kleine uk weer te zien.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Succes meiden met een echo

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Succes met de echo's vandaag :)!

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid