Lijkt mij zoooo leuk, een kinderkleding winkel runnen!! Hard werken denk ik hoor, maar zoveel leuks om te in- en verkopen. 😍 zou overigens ook niet goed zijn voor mn portemonnee haha. Dames met een echo vandaag: succes en geniet er van! Echo's op dit termijn zijn zo mooi. Echte mini mensjes al. Wonderlijk. Ik heb inmiddels echt weer iedere avond/nacht maagzuur. Een kleine portie avondeten, nadien alleen melk en water drinken (niks meer eten) en rennies werken voor nu nog redelijk. Ga het volgende week bij de vk wel aankaarten. Misschien toch maar alvast aan de Antagel.
Succes dames met de echo's @lin succes bij de fysio; hopelijk werkt het goed @strandbal bleegghh maagzuur
Succes allemaal met de echo's. Wij moeten nog wachten tot de 20 weken. Soms twijfel ik om een geslachtsbepaling te laten doen zodat we weer even kunnen spieken maar aan de andere kant denk ik dat weken wel snel voorbij gaan deze periode. Blijf het wel onwerkelijk vinden. Durf niet goed te beginnen aan babykamer of kopen van spullen om een of andere reden. Voelt gewoon nog niet zo echt ofzo. Komt komende weken wel denk ik. Kan niet wachten tot ik eerste bewegingen voel. Zo heerlijk!
Prima ik vind deze fase ook heel lastig. Je bent in de 'veilige' zone, ik merk er weinig meer van dat ik zwanger ben, geen buik, alleen moe als kwaaltje. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben. Ik kan ook niet wachten om elke dag bevestiging van een beweging te voelen. Morgen nekplooimeting, dat is toch ook wel heel spannend en volgende week donderdag weer controle, dus op zich genoeg om te gluren, maar toch... onzeker.
Ik voel ook vrij weienig hoor meiden ook alleen moe!! Verder heb ik geen klachten en denk ik ook regelmatig ben ik wel zwanger. Ik voel de kleine evht bijna elke dag wel!! Dus dat is wel fijn.
Wat voelen jullie dan precies als jullie de baby voelen? Kan mij daar niks bij voorstellen... Misschien heb ik 't ook wel gevoeld maar weet dus niet WAT ik moet voelen
Jij, de eerste keer dat ik mijn dochter voelde was ik 18weken zwanger, ik voelde ineens gefladder, je kent de uitspraak "ik voel vlinders in mijn buik", nou het voelde alsof er ECHT een vlinder in mn buik zat ik schoot ook overeind en het kriebelde echt daarna werden het steeds duidelijkere schoppen/duwen. Ik voel de baby nu nog niet.
Maagzuur, het is zo verschrikkelijk! Ik had het heel erg de laatste helft vd zwangerschap, moest echt rechtop zittend slapen, vd week heb ik er al 1x last van gehad toen ik op bed ging liggen, daarna gelukkig niet meer, maar voor de zekerheid heb ik mijn 2 reserve hoofdkussens al in de was gedaan, zodat ik ze erbij kan pakken, hoop toch echt dat het nog een week of 7 minimaal duurt hoor
Bij de eerste voelde ik het met 15 weken voor het eerst met m'n tweede zoontje met 12 weken nu al ruim een week a 1,5 week dat ik idd steeds gefladder voel.... Kriebel aan de binnen kant van m'n buik.
Ik las een keer een uitleg wat je voelt als je de beeb voor het eerst voelt. Zo grappig. Als je een badpak aan hebt en je laat in het water een scheetje. Dat gevoel voel je in de buik. Dat klopte bij mijn dochter wel.
Succes met de echo's dames. Ik heb de baby nog niet gevoeld maar is ook nog wel erg vroeg bij de eerste. Ik ben zo benieuwd hoe het voelt
Hier megadruk dus niet echt online geweest laatste tijd, sorry! Dames met echo's: succes! Hier gaat alles zoals altijd: erg moe, misselijk als ik niet genoeg eet en snel buiten adem/duizelig nog steeds. Donderdag hebben we de termijnecho en ik ben erg nerveus. Bijna de 'veilige termijn' nu, maar het is al zo lang geleden dat we het hartje hebben zien kloppen. Ik heb zo dat alles goed is...
Voelen ik voel de baby nu al bijna 2 weken eerste pas met 19 weke. Echo succes met de echo's wij hebben donderdag controle wil vragen of de gyn even het hartje wil laten horen aangezien we dat nog niet gehoord hebben. Onzeker hier ook weinig kwaaltjes maakt me erg onzeker ondanks dat ik de kleine voel. Alleen zere borsten moeheid is al stuk minder en snacht af en toe naar de wc verdr eindig last. Namen wij houden van Nederlandse namen niet te ingewikkeld. Kan de namen zelf niet zeggen ivm bekende maar kan wel zeggen dat ze beide met een n beginnen haha . Babykamer zo het behang is eraf haha miss wat vroeg maar manlief heeft nu vakantie en we zijn de trap aan het veranderen ook dus liever alles in een keer en dan kan opa in de bouwvak mooi behangen gaat wel sneller deze x vind ik
Snel bericht gehad van de babywinkel. We kunnen de meubeltjes al op komen halen. Dat had ik niet verwacht zo snel. Dus morgen het kamertje ophalen voordat we op vakantie gaan.
Ik bleek in eerste instantie niet eens een echo te krijgen vandaag 😐 was alleen intake met verloskundige van het vu en hartje luisteren met de doppler. Ze gaf al aan dat het kon zijn dat ze hem niet kon vinden met dit termijn en dat kon ze dus ook niet. Was best even schrikken dus gelijk door gestuurd voor de echo. En de kleine die was erg druk met bewegen en zwom steeds weg ook voor de echo. Hij schuilde steeds achter me schaambod ( nu al eigenwijs) gelukkig een mooi kloppend hartje gezien en een druk bewegend kindje 😍 Net maar even kleding wezen shoppen en ook het kamertje hebben we net gekocht. Heerlijk dit!