1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Fijn dat alles in orde was Marcella :)!

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gewoon witte meubels hebben we mamavand.

Ja het was een enorme oplichting dat alles goed was.

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Leuk Marcella ook al een kametje gekocht. Heb je lange levertijd?

4. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Nee kon zelfs al volgende week 🙈 maar we moeten ff kantoor naar een kleinere kamer omgooien dus hebben het gezet op week 25 nu.
    Jullie mogen hem ook al lekker ophalen las ik.

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja wij gaan hem morgen al halen, had ik niet verwacht zo snel. Leuk he als dalijk de meubeltjes al staan :)

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    #3246 4dogs82, 30 mei 2016
    Laatst bewerkt: 30 mei 2016
    Fijn dat je een goede echo hebt gehad Marcella :)

Leuk babykamertjes! Wij hebben The Wood Factory Brussel, m'n dochter heeft nu een nieuw ledikant gekregen, bij de Ikea gekocht, de zijkant kan er uit, voor als ze daar aan toe is. We kopen voor haar gewoon een normale kledingkast, maar zij krijgt dus een nieuwe kamer, de babykamer is de kleinste kamer (nog steeds behoorlijk groot 3,5 bij 4,5 geloof ik), dus dat blijft de babykamer, haar nieuwe kamer is nog een meter langer en breder, dus die is voor "grote zus" :D

7. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Er vroeg mij iemand laatst of ik mij al weer beter voelde omdat ik weer wat meer online was. Nou was het maar zo. Helaas voel ik mijzelf nog steeds enorm beroerd. En het spugen is ook weer meer geworden. Ik ben er zo klaar mee en wou maar dat die eerste 16 weken al voorbij waren.

Moet je trouwens bloed prikken voor de nekplooimeting of mag het ook er na? Heb echt geen tijd gehad de afgelopen week. En ook qua misselijkheid ging het niet zo best dus voor mij ontzettend moeilijk om er ff heen te gaan. En dan moet er ook nog eens iemand met mij mee omdat de kans bestaat dat ik weer weg ga vallen tijdens/na het prikken. (vorige keer ook gehad, moest namelijk op nuchtere maag en met mijn oh zo lage bloeddruk viel ik ineens weg)

Nou ik kom er dit keer dus echt niet mee weg om alleen maar trainingsbroeken en leggings met rokjes te dragen. Heb toch mijn allereerste positiekleding moeten kopen :( Oma word dit weekend 80 en geeft groot feest, dus kan natuurlijk dan niet als tokkie rond gaan lopen :p Dus maar 2 leuke setjes bij bonprix besteld. Een spijkerbroek en pantalon met buikband en 2 zwangerschap/voedingsshirts. Oh en nog een fleece jack die ik straks ook kan gebruiken met het dragen :D Dus daar ging de helft van mijn vakantiegeld weer :p Wij hoeven voor eerst straks na de 20 weken echo alleen maar een bedje te kopen. Commode komt op de kleinste slaapkamer te staan en word verschoonplek voor de beide kids aangezien ik er straks 2 in de luiers heb. Of 1 moet echt heel vroeg zindelijk zijn door de wasbare luiers. En als nr 2 ook doorslaapt 's nachts gaan ze denk ik eerst bij elkaar op de kamer tot we weer geld genoeg gespaard hebben om de zolder goed aan te pakken en te verbouwen tot onze slaapkamer. En dan hebben de beide kids hun eigen kamer. We hebben dit huis 4 jaar geleden gekocht maar alles wat we er aan gedaan hebben en nog moeten doen heeft ons de afgelopen jaren klauwen met geld gekost. We hadden gedacht er minder aan te hoeven doen en verbouwen maar helaas hebben de vorige eigenaren het huis toch best wel uitgeleefd. Maar omdat het leefbaar is en wij toch wel in de 30 waren beide wilden we toch eerst zien dat we zwanger zouden worden. Want dat was toch wel onze diepste wens om samen een familie te stichten.

8. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een goede echo!
    Rare baby... Lag helemaal ondersteboven! ;)
    Dus ook moeilijk om nekplooi enzo te meten...
    Geen mooie foto's ook maar goed...
    Hebben t hartje weer gehoord en zijn dus weer gerust :)

Volgende echo pas 27/06! Wordt afkicken!

9. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Super nieuws Jij82!!!
    Hahaha grappig is dat he hier was hetzelfde 🙈
    Ciprilla: ohhh wat leuk!!! Lekker snel idd dat word na de vakantie het kamertje inrichten 😉

MRD wat balen dat je nog steeds zo beroerd bent. Hopelijk word het gauw wat minder. Ik zou als ik jou was gewoon ff de verloskundige of de gynaecoloog bellen om te overleggen over het bloedprikken.

Voor het lijstje:
    18 juni geslachtsbepaling
    27 juni echo en afspraak verloskundige vu

10. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Jij, konden ze de nekplooi wel meten dan? Of moet je terug komen? Ik moest een keer staan schudden met m'n kont, staand, toen ze de baby niet goed in beeld kreeg voor de geslachtsecho bij m'n vorige zwangerschap, best gênant, maar de echoscopist deed het voor :p :D en het hielp wel :D
    Fijn dat je baby zich verder prima vermaakte ;)

MRD, ik hoefde niet nuchter te zijn met bloedprikken, er voor of er na maakt geloof ik niet heel veel uit, wel is er een limiet wat betreft het aantal weken zwangerschap.

11. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gyn zei dat nekplooi er op het eerste zicht niet verdikt uitzag.
    Ze hebben bloed afgenomen voor de nipt test ook vandaag.
    Dus binnen 2-3 weken zijn we t sowieso zeker :)

Grappig verhaal :)

12. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Aah nu al een paar eigenwijze baby's! Fijn dat ze het eel goed deden.. maar toch jammer hea om t allemaal niet heel goed te bewonderen!

mrd oow t houdt maar niet op bij je! Lijkt zelfs steeds wat bij te komen!

Wat leuk dat je kamertje al komt ciprilla!

Zo ik heb alweer ontbeten en gespuugd. . Duik nog even n uurtje terug.. hiji

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ook al zo vroeg :)
    Ik ben al 1,5uur wakker, dochter heeft een bui ;)

14. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook al wakker zoonlief. Last van doorkomende tandjes :(

15. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen!

Gelukkig niet de enige die zo vroeg wakker was 😜

Super fijn dat de echo's goed waren ladies!

Jeetje wat een ellende MRD! Ben je de vorige zwangerschap ook steeds zo misselijk geweest?

De meubels die we nu hebben voor mn zoontje, krijgt de nieuwe beeb. Is wit met hout whitewash. Onze slaapkamer gaan we weer in 2 slaapkamers delen, zodat onze zolder vrij blijft. Ik schaf denk ik wel een 2e ledikantje aan, omdat ik het nog wat te vroeg vindt dat mn zoontje in een peuterbed gaat. Wanneer hebben jullie de kids in een gewoon bedje gedaan?

Mn banner loopt een dag achter zie ik, maar vandaag 12 weken. Whoop whoop!! 🎉 Voor de 12 weken kroop de tijd voorbij, maar achteraf gezien gaat de tijd best snel 😂

16. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nu maak ik mij ineens zorgen omdat
    Die baby zohelemaal gedraaid lag...
    Kan die navelstreng niet in de knoop geraken ofzo?!

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @jij niet druk om maken hoor. Baby's draaien alle kanten op tijdens de zwangerschap

@mrd: up and down zo te lezen :( herkenbaar, pittig. Ik hoop echt dat het beter zal gaan.

@kamertjes: hier gaan we het kamertje van mijn dochter gebruiken. Ze is nu 5 jr en het meeste staat al achter het schot op zolder. Mijn dochter krijgt nog een nieuwe kast, de beide kamers moeten gestuct worden en krijgen nieuw laminaat en we hebben nog twee kasten nodig voor onze kamer.

@lin: hopelijk nu weer wakker en wat beter te pas.

@hier: nog steeds heel erg aan het overgeven :( Echt dan denk je dat het beter gaat en dan val je weer in een gat of zo, enorm vervelend.
    Vanmiddag weer naar de fysio voor mijn bekken. Donderdag naar de gyn in mijn eigen ziekenhuis. Ik hoop dat we nog een echo krijgen (duim, duim). Wel weer heel zenuwachtig.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden met echo sueeces

19. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon sliep vanaf dat hij ongeveer 1.5jr was heel slecht. Wij kregen van iedereen de tip hem in een peuterbed te leggen al vonden wij dat nog veel te vroeg. Uiteindelijk met z'n 2e verjaardag (na een half jaar terrornachten) hem toch z'n nieuwe kamer gegeven met peuterbed en sindsdien slaapt hij weer prima! Hij komt alleen 's morgens wanneer hij uitgeslapen is uit bed. Als er 's nachts iets is roept hij ons. 2 jaar was voor hem dus het juiste moment.

De babykamer staat sindsdien leeg. En dat deed heel veel pijn, want was precies de periode van de MA. Die deur heb ik toen ook letterlijk dicht getrokken. Nu staat hij weer open en fantaseer ik over baby2.0 het neutrale pakje dat ik voor hem/haar heb gelocht hangt ook demonstratief aan het kapstokje boven de commode. 😄

Als dit weer een knul is, hoef ik niks te kopen. Ja wat nieuwe kleertjes,hij hoeft niet alleen in de afdankertjes van broer. En ik wil eigenlijk een wieg zodat hij/zij in het begin op onze kamer kan slapen ivm borstvoeding. Verder twijfel ik over een meerijdplankje, zoon is dan 3 en kan dan dus goed zelf meelopen, maar wellicht dat een plankje voor langere stukken nog wel fijn is...?
    Als het een meisje is ga ik helemaal los met kleertjes (en het jongensspul op marktplaats, ons gezin is compleet straks), komt er zeker een girly-draagdoek en ik vrees dat ik ook nog wel zwicht voor een kleine metamorfose van de neutrale babykamer haha.

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    jij niet te druk om maken. Het kan wel trouwens komt heel veel voor. Mijn zoontje had dat ook bij zijn geboorte knoop inde navelstreng zal even zoeken of ik de foto nog heb. Maar dat komt dus heel veel voor.

Peuterbed bij onze ledikantjes kun je de zijkant eraf halen heb je ook een peuterbed haha echt peuterbed vind ik zonde geld want ze kunnen ook gewoon in een persoonsbed

Kleertjes hier ook nog wat kleertjes van jelmer maar idd wil ook niet dat ze allemaal hetzelfde aan hebben en ze zitten ook in andere seizoenen kwa maat. Als het een meisje is ga ik ook flink shoppen.

Succes met echo's vandaag !

Deel Deze Pagina