1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Succes vandaag met de echo's!!

2. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Succes vandaag met de echo's !

Lees wel mee, maar voel me niet echt lekker. Al een paar dagen hoofdpijn en nu opgezette keelklieren 😕

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hierbij de foto komt trouwens bij 1 op de 300 vrouwen voor.

Links onder bij de handje zie je de knoop hoop dat het duidelijk is.

Behoorlijke knoop ze hadde deze niet op de echo gezien.

Hij heeft zeker 12 w zo met die knoop in mijn buik gezeten.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      71
  4. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wow! OK dan :)
    Had ook gelezen dat dat voor een MK kan zorgen maar blijkbaar kan het dus ook goed gaan...

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wat ik begreep is dat het eigenlijk bijna nooit fout gaat. Maar achteraf vond ik het wel fijn dat wij het niet wisten anders had ik me denk ook wel zorgen gemaakt

6. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden. Ik leef nog wel hoor maar dochter loopt al week snachts te hoesten. Dus lees wel mee maar Ben kapot mpe. Morgen dagje vrij kunnen regel, even bijslapen terwijl dochter op kdv is

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hoe gaat het hier meiden?
    Met mij gaat her wel ik ben echt heeeeel extreem moe. M'n hb en b12 waarde waren ook niet goed en heb nu medicijnen gekregen ( huisarts wilde injectie geven) maar dat wilde ik zelf eerst nog niet.
    Maar ik ben zo ontzettend moe kan wel huilen omdat ik zo moe ben. Ik hoop dat ik me heel snel beter voel. Fijne avond allemaal en meiden morgen met controles echo's succes!

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Strandbal, Jaa het is ook echt heel leuk om te doen :D Zeker hard werken maar tis echt super leuk. Het inkopen ook.. Hihi

MamavanD, Wat bijzonder dat je de kleine zoveel voelt. Hier denk ik af en toe ook wat te voelen maar durf niet zeker te zeggen of het de kleintjes zijn. Wat balen dat je HB te kort is en je B12. Heb je ferro gekregen?

4dogs, Wat vervelend dat ook jij zoveel last hebt van maagzuur. Hopelijk gaat het snel over.

Ciprilla, Wat leuk dat je de meubeltjes al op kunt halen. En alvast een fijne vakantie.

Mrd, Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.

Antje, Hier slapen onze kids nog steeds in het ledikant :);) We gaan ze over paar maandjes over doen naar hun nieuwe kamer en dan krijgen ze ook een normaal bed. Hebben we al een jaar op zolder staan maar moet nog worden opgebouwd... haha.. We hebben niet zo'n haast. Ze passen nog steeds prima in hun bed... maar hebben nu gezegd dat ze de bedjes af moeten staan aan de nieuwe baby's :D

Ummk, Doe maar rustig aan he... Hopelijk voel je je snel beter.

Chantalcindy, Flinke knoop. Gelukkig allemaal goed gekomen.

Hier, Hoeven we ook niks meer nieuw te kopen alleen een nieuwe auto :) Verder hebben we alles al.... en natuurlijk nog kleertjes maar dat doen we pas als we weten wat ze worden ( nog steeds weten we niet of we het van tevoren willen weten ja of nee )

De meiden hebben een mee groei bed. Ideaal.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb idd aanbod gekregen via de dokter van medicatie maar dit heb ik geweigerd. Ik wil het eerst via de homeopaat wilde proberen. Met name omdat ik al jaren daar goede ervaringen mee heb. Het geen wat je aan medicatie krijgt via de huisarts is synthetisch en dat neemt je lichaam minder goed op!!! Lichaams eigen stoffen worden beter opgenomen..... Dus vandaar alleen zal dit wel 1-2 weken langer duren dan dat je ene injectie haalt....

10. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Vervelend he die vermoeidheid, ondanks nog geen kleintjes thuis weet ik ook af en toe niet wat ik moet van vermoeidheid. Mamavand, vervelend dat je waardes niet goed waren, slik je wel van die zwanger pillen?

Koekie fijn dat jullie alles al hebben, met 2 is geslacht niet weten wel extra lastig met kleertjes en namen, 4 namen bedenken, poeh he. Jullie gaan een limousine uitzoeken? Op elke rij en tweeling :)

Hier een super leuke nekplooi meting gehad. Kleine lag de hele tijd heel eigenwijs te woelen, dus we hebben alle kanten gezien en een half uur kunnen genieten. De uitslag was ook prima, met de meest slecht metingen zaten we op de kansen van een 24 jarige. Met 32 teken ik ervoor. Weer een stress minder.

11. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes allemaal vandaag

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja hoor ik slik een goede multivitamine speciaal voor zwangeren vrouwen.
    Maar de b12 tekort is echt een familie kwaaltje m'n moeder en zus hebben het ook en naar mate ik ouder word krijg ik er ook steeds meer last van

13. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Vervelend mamavand, hopelijk biedt de medicatie snel uitkomst!

14. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik heb straks om 10:00u nekplooimeting in het ziekenhuis!!

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Succes net controles en echo's vandaag meiden!

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Succes vandaag met de echo's en controles!

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Meiden succes vandaag!

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Succes met de echo's vandaag dames.

Ik mag morgen weer, spannend, zo spannend.

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @mamavand: wat enorm vervelend dat je zo moe bent. Ik hoop dat het homeopatische werkt. Het is echt niets om niet jezelf te zijn :(

20. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Tot nu toe heb ik me nog niet echt druk kunnen maken om de nekplooimeting straks. Maar nu begin ik zenuwachtig te worden. Voor de 3e dag op rij druk in de weer met ons zoontje. Ik denk dat ie buikgriep heeft. Overgeven, diarree, koorts... Niet willen eten maar drinken doet ie gelukkig wel goed. Hij is wel luier als normaal, maar zo gauw ie een auto of tractor op tv ziet is ie springlevend. De afgelopen nachten heeft ie maar bij ons in bed geslapen omdat ie zo ziekjes is... Daarom ben ik ook de afgelopen dagen wat minder actief geweest en nog geen puf om overal op te reageren, sorry...
    Om 12 uur de echo...

Deel Deze Pagina