MamavanD, Idd even de vk bellen als je het niet vertrouwd. En wat spannend de geslachtsbepaling! Ben benieuwd of je gelijk hebt.. hihi Miekielief, Wat fijn dat alles er goed uit zag. Toch wel een geruststelling al he. Dames met de goede nekplooimeting / echo super zeg
Goedemorgen! Fijn dat de echo's en nekplooimetingen goed waren dames!! Hoe gaat het hier verder? Hoe gaat het met de dames die zo misselijk zijn? Mamavand, hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat je er angstig van wordt. Als je twijfelt zou ik idd gewoon de vk bellen. Koekie, wat super gaaf zeg dat je hun hartjes hebt gehoord!! 😍 Strandbal, haha ik ga ook helemaal los als het een meisje is. Heb zo'n leuk geboortepakje gezien van Noppies. Is mintgroen, maar te meisjesachtig. Dus ik kan het nu ook nog niet kopen 😂 Fijne dag allemaal en succes met de echo's! 😘
Wat mooi al die goede echo's @mamavand: wat leuk dat je toch voor een geslachtsecho gaat en ook je kids meeneemt. Wat ga je daarna doen met de envelop? @vandaag intake gyn. Ik ga er stiekem vanuit dat ik nog een echo krijg (hoop ik dan maar), ben wel weer wat toe aan bevestiging dat het goed zit.
Sorry, ik ben super inactief hier de laatste tijd. Erg moe nog steeds en opeens ook flink misselijk sinds een week. Hopelijk wordt het snel minder en kan ik weer gezellig meekletsen. Over iets meer dan een uur mijn echo en ik ben zoooooo bang. Ga echt een dansje doen als alles goed is.
Succes met de echo's vandaag!! Fijn dat er gister mooie metingen en echo's waren! Ik ben niet meer toegekomen aan de lijst, ga hem nu aanpassen!
1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ Marbit, 35 jaar, 3e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ Smartie85, 30 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 9. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ sm1990, ? jaar, 2e kindje ♥ 10. 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ Missreddragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ Antje88, 28 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ 17. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 33 Jongens : Meisjes : 2 Verrassing : 1 Afspraken : 2 juni - ChantallCindy - controle gyn 2 juni - Kitsune - termijnecho 2 juni - anneliesje - intake gyn 2 juni - Desstiiny - termijnecho 3 juni - 4dogs82 - controle VK 6 juni - Lieke86 - controle gyn 8 juni - Antje88- controle VK 8 juni - UmmK - geslachtsecho 9 juni - onzekeredame - controle VK 10 juni - Sjamanen - controle VK 10 juni - Smartie85 - controle VK 10 juni - Mamavand - geslachtsecho 11 juni - Strandbal87 - geslachtsecho 13 juni - ladyw - controle VK 13 juni - Mamavand - controle VK 14 juni - Kimmiez - termijnecho 15 juni - Yaisa - controle VK 15 juni - Sjamanen - geslachtsecho 16 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 18 juni - Marcella1985 - geslachtsecho 22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho 22 juni - Koekie2 - 4e echo 23 juni - onzekeredame - geslachtsecho 23 juni - MiekieLief - controle VK 27 juni - Jij82 - controle echo 27 juni - Marcella1985 - controle echo 1 juli - Mamavand - controle gyn 2 juli - annneliesje - geslachtsecho 2 juli - Smartie85 - pretecho 5 juli - MiekieLief - GUO (20w echo+) 11 juli - Strandbal87 - 20w echo 13 juli - Koekie2 - 5e echo 13 juli - MiekieLief - controle gyn 14 juli - Lieke86 - GUO (20w echo+) 17 juli - UmmK - 20w echo 20 juli - onzekerdame - 20w echo 22 juli - Yaisa - 20w echo MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Heel veel succes en plezier dames met de termijn echo's en intakes gyn. Misselijkheid was hier weg maar komt nu savonds weer terug. Denk dat een stuk vermoeidheid wel mee speelt. Gisteren zijn mijn positie broeken binnen gekomen. Yay! Ook vannacht met kussen onder mijn buik geslapen. Sliep echt een stuk beter
jaaaaa we zijn zo blij!! vanochtend om 8 uur al de termijnecho gehad en alles lijkt tot nu toe in orde te zijn ! Definitieve datum is 9 december geworden, dus nu 12+6 dagen. Tjonge wat was de kleine druk zeg...veel drukker dan mijn dochtertje was haha. en tja....in principe hoef ik niet meer voor de geslachtsbepaling (ik ga wel hoor haha), want ik ben voor 99% zeker dat het klopt en de nub theorie werd ook nog bevestigd door de verloskundige...en ja de shotjes tussen de benen gaf bij mij ook al duidelijkheid....ik verwacht dus niet dat het nog gaat veranderen. Dus wat ik altijd al heb gezegd gaat dus denk echt uitkomen...nou dan denk ik wel dat jullie het weten hihi.
Super fijn Desstiny! Mooi plaatje ook! Gefeliciteerd! Hier was ook alles goed gelukkig. Alles zat er op en er aan. Wij hadden een luie donder die vooral een beetje onderuit lag te chillen en niet te porren was voor een dansje. Ik ben zelfs weer iets vooruit gezet; uitgerekende datum is nu 15 december. Vandaag dus precies 12 weken. Morgen heb ik WEER een echo voor de combinatietest. Spannend allemaal zeg. Helaas geen foto's, want mijn vriend heeft per ongeluk de papieren bij de vk meegenomen.
Hmm, ik pas net mijn handtekening aan en nu zou 15 december 11 weken en 6 dagen zijn. Nou ja, dan weet ik het ook even niet.
De banner loopt een dag achter hihi. Daar even de uitgerekende datum 1 dagje eerder zetten en het klopt weer
Hahaha ben benieuwd of je dat gaat uithouden mamavand. @destiny wat een mooie foto zeg. Ik zou zeggen een meisje, maar ik heb er totaal geen verstand van. Het is toch als het streepje meer omhoog staat dat het een jongetje is? @hier: prachtige echo gehad. Kindje zat qua grootte al op 13+6, maar dat kan natuurlijk niet (ivm IVF), dus hij/zij heeft even een groeispurt gehad denk ik (ben officieel 12+3). Verder mag ik over naar de verloskundige. Dus me daar lekker aangemeld. Moet wel bevallen in het ziekenhuis, maar voor nu lekker relaxt een normale zwangerschap.