1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Fijn dat er wee goede echo's waren vandaag! Super!!

2. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Mooie echo's vandaag ook weer! Fijn zeg!

We hebben 21 juni de geslachtsecho... Spannend! Ben erg benieuwd!

3. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    De verhalen over goede echo's blijven heerlijk om te lezen! :D

pfff het is maar goed dat de vk zo meedenkend is en ik dinsdag alweer langs mag komen om naar het hartje te luisteren..... blijf nog steeds erg onzeker en heb bevestiging nodig. Alsof het "too good to be true" is. Weet bijna zeker dat ik spruitje gevoeld heb, maar nu al een paar dagen niet. Kan ik verklaren want voel mn bm tot de navel komen (dus weer flink gegroeid) waardoor de baby waarschijnlijk weer extra ruimte heeft. Toch kan ik het niet helpen dat ik dan denk "het zal nu wel mis zijn". Met Angelsound vind ik het hartje wel, hoor ook verschil in frequentie met mn eigen hart. Toch denk ik "is vast mijn eigen hart die door mn zenuwen nu sneller klopt". Vandaag loop ik leeg wat diarree betreft (excuse me haha) denk ik gelijk "had ik bij zoon ook dags voor ik ging bevallen, zie je wel!"

Hmmm ik klink aardig labiel als ik dit zo terug lees, dat valt in het dagelijkse leven wel mee hoor geloof ik ;) haha. Het verlangen en de wens is gewoon zo groot en we zijn er nu zo dichtbij, dat ik niet weet of ik de klap als het nog mis gaat, wel aan kan. Hopelijk ga ik mini heel snel iedere dag voelen!

*excuses voor deze negatieve klaagpost*

4. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Strandbal het gaat wel goedkomen! Wel fijn dat de vk je
    extra gerust stelt.

Fijn van alle goede echo's meiden, we zijn goed bezig de laatste tijd!

5. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Strandbal ikvind het een begrijpelijke "klaagpost" hier zwanger na 2,5 proberen en het is soms gewoon zoo moeilijk om te beseffen dat het nu goed lijkt te gaan! En.. we hebben op helemaal niks invloed! Fijn dat je morgen even mag luisteren en dat je vk zo meedenkt! Lucht vast op!

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Snap het wel hoor Strandbal. Het zijn gewoon onzekere weken en daar hoort ook 'gezonde' spanning bij...zolang je er maar niet teveel gestrest ervan gaat raken, want emotie gaat het kindje nu ook voelen. Fijn dat je iid langs mag komen bij de vk en kan die je weer geruststellen :)

7. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Ik heb di pas een afspraak bij de vk staan hoor. Als ik bel mag ik vast vandaag komen, maar ik werk vandaag en maandag dus niet handig. Mijn angst is ook nergens op gebaseerd dus ik kan wel tot di wachten. :)

Het contrast met mn eerste zwangerschap bij zoon is alleen zo groot. Toen geloofde ik er op dit moment al helemaal in! Ik zat op een grote roze wolk, zelfs de babykamer en wandelwagen al besteld. En nu ben ik bang de boel te jinxen omdat ik een neutraal pakje bij de hema koop of omdat iemand me feliciteert.

8. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hey Strandbal...
    Herkenbaar... Hier een kleine 4 jaar moeten proberen...
    Tot de 12 weken was ik panisch voor een miskraam, ik dacht dat het nadien wel beter ging worden...
    Nu maak ik me zorgen niet omwille van mogelijk MK maar wel dingen als 'wat als de baby een hartafwijking of andere afwijking heeft, wat als het dan toch niet goed doorgroeit, wat als...'

Echt zoooo vermoeiend...
    Ik weet dat ik beter zou genieten nu het ons eindelijk gegund is maar het lijkt zo onwerkelijk...
    We gaan nog even op onze tanden moeten bijten ;)
    Succes!!!!

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    succes komende week dames hier een weekje op vakantie !

10. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Strandbal, ik herken het wel. Door mijn miskraam kan ik het nog niet helemaal bevatten dat ik weer zwanger ben. Deze zwangerschap is ook anders. Vlak voor elke controle ben ik erg zenuwachtig. Ondanks een zeker gevoel. Door de miskramen sta ik er nu anders in. Meer terug houdend.

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hier net controle bij de VK gehad, ze kon t hartje niet goed horen, dus ik zeg, je moet hem iets naar rechts doen, hahaha, toen knalde het hartje door de spiekers :D ik wilde t nooit tegen ze vertellen, maar nu toch maar gezegd dat ik zelf een doppler heb :D

12. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heerlijk.

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

He meiden hier net een echo tussen door gehad ivm vele buikpijn. Ze denkt dat het m'n banden zijn of zelfs al harde buiken ( had dit mrt de jongste al vanaf 17 weken)
    Moet rustig aan doen. Baby doet het erg goed.

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij deze de echo helaas geen nub te zien 😫😫😫😫

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Mooie echo mamavand

@strandbal die onzekerheid is wel herkenbaar, maar ik heb mezelf gedwongen om niet toe te geven aan die onzekerheid (in de zin van vaak te bellen of zo).

Elke keer denk ik het zal wel weer mis gaan, waarom zal het nu wel goed gaan als mijn lijf me al zo vaak in de steek heeft gelaten etc etc.

Gelukkig gaat het tot nu toe gewoon goed. Gisteren weer enorm opgelucht en in een jubelstemming, vandaag al weer aan het uitkijken na het volgende bezoek :p

@4dogs; haha ik zie het al zo voor me. Fijn dat alles verder goed was.

Ik heb sinds drie dagen weer een enorme dip. Het overgeven was onder de tien keer per dag gekomen, maar zit nu weer op 15+. Zucht....

We hebben in het weekend van 24 juni een lang weekend berlijn gepland. Ik zie er nu al enorm tegenop :(

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh wat balen dat je zo aan het overgeven bent! Vreselijk. Sterkte

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    4dogs: whaha leuk is dat als je als 'niet deskundige' de deskundige even helpt :p....maar zo zie je dat een angelsound meerdere voordelen heeft hihi ;)

mamavand: ah leuke echo zo van voren :)..vervelend dat je zoveel pijn ervaart met je banden en/of al harde buiken!

Anneliesje: o vervelend meid dat het toch weer toeneemt. snap dat je dan ertegenop ziet om een weekend weg te gaan, maar het is pas eind van de maand dus wie weet hoe je hormonen dan zijn.

voelen: ja ik denk nu toch dat ik de kleine begin te voelen (zonder handen). Moet wel rustig op de bank gaan zitten, maar dan lijkt het lekker actief te worden en voel ik wat onder in mn buik hihi

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Jeetje anneliesje dat is pittig zeg zovaak overgeven. Begrijpelijk dat je goed op ziet tegen dat weekend! Hopelijk keert het weer een beetje om.

Hier vanmiddag verf gekocht voor de babykamer. Dat vind ik dan ook weer heel dubbel en denk ik nu.. ik had het niet moeten doen!

19. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Anneliesje das is een hoop zeg! Pittig hoor snap dat je er tegen op ziet om dat weekend weg te gaan. Hoop dat het tegen de tijd minder is voor.

Mamavand wat een leuke echo! Bij mij vroeger ze maandag ook al of ik veel buikpijn had toen de met de echo omdat de kleine en alles nu flink groeit dus ik denk dat het wel normaal is nu. Ik was toen 12+4

4dogs lachen dat jij het haar even kon zeggen waar ze moest luisteren hahahaha toch altijd handig zo'n ding 😊

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Zoooo ff aan de bbq. Hopelijk blijft het er allemaal in. Dit weekend 2 dagen uit eten. Oma van mijn man is 80 geworden en we zijn 2 dagen uitgenodigd uit eten te gaan. (Gescheiden ouders Enzo) en haar favoriete kleinzoon en achterkleinkind wil ze er graag beide dagen bij hebben. Ik zie er nog wel tegenop omdat ik gewoon elk moment van de dag ineens kan spugen.

Deel Deze Pagina