Hoi Meiden, Ik val vanaf hier even in.... Voel me totaal niet lekker al een hele tijd maar hoort er allemaal bij Dames met bloedverlies... wat schrikken zeg.... Maar hoeft niks te betekenen. Welkom nieuwe dames... en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Hebben jullie ook zo last van je liezen? Ik heb last van links dat doortrekt naar mijn bovenbeen. Zou dat al banden pijn kunnen zijn?
He meiden! Ik heb zo beetje geteld, en k denk dat ik rond 10 december ben uitgerekend. Hieronder mijn testjes vd afgelopen dagen . Heb verder geen kwalen, alleen erg gevoelige borsten.. Gister een keer niet getest, kreeg een uur later gelijk te horen van mn vriend waar het testje was gebleven haha. 25 april hebben we intake gesprek bij de vk. 2/3 weken later pas de 1e echo.. Hoop dat het een blijvertje is,(veel stress afgelopen weken) Vanmorgen hebben we mn schoonvader is kunstmatige slaap laten brengen. Het is nu 5 weken dat we weten dat hij.maagkanker heeft, en dat ze er niks meer aan konden doen.
Zo dat is veel bijlezen, ook veel nieuwe zwangeren zo te zien. Gefeliciteerd dames Kwaaltjes vallen hier wel mee, moeheid vind ik het vervelendste. Dus elke avond lig ik vroeg. Dat is zeker even schrikken als je bloedverlies hebt, hopelijk is er niks ergs voor jullie! Ik heb ook redelijk vroeg eerste echo , dat krijg ik bij deze vk erbij, je hoeft het niet te doen. Ze wilde bij mij eerste afspraak eerder doen maar ik heb hem zelf later verzet omdat ik dan hoop dat er meer is te zien op de echo, ben benieuwd maandag is het zover.
bloedverlies hoeft niks te betekenen. Hier vorige zwangerschap tot ongeveer 16w bloed gehad hoeft ook geen oud bloed te zijn kan er ook gewoon bij horen Mamavandj meestal krijg je schommelden als je mks heb gehad anders pas later. Scheelt trouwens ook of je bij de vk of gyn loopt. Lieke spannend echo hopelijk idd iets te zien. Hier volgende week echo begin nu al nerveus te worden
ja bij m'n jongste ook vanaf 6 weken en ben toen ivm bloedverlies met 5 weken geweest en klopte het hartje al!
Ha meiden, Graag wil ik meedoen met jullie groepje ! Ten eerste iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Als mijn berekening klopt ben ik vandaag 5 weken zwanger en uitgerekend op 8 december. We zijn sinds maart 2015 begonnen voor een 2e kindje en nu ontzettend verrast door deze zwangerschap, want heb onlangs weer 3 miskramen achter elkaar gehad en we hadden besloten om tot de zomer wat afstand ervan te nemen om weer een beetje bij te komen van alles. Net ook klaar met een vitamine D kuur van 10 weken, want bleek na een bloedonderzoek tekort te hebben (+ B12 waarde was aan de lagere kant als het specifiek gaat om zwanger worden/blijven).... maar goed toen ineens met Pasen weer vermoeider aan het worden en dinsdag de 29e had ik ineens een sterke testdrang en heb toen testen gehaald....1 keer raden wat daar met 5 minuten ineens heel licht zichtbaar was. Mijn eerste echo staat gepland met 8 weken op 28 april. Spannende weken weer, maar ik probeer het het maar los te laten..uiteindelijk heb je geen controle over het beloop ervan. Enigste wat ik niet kan laten is mijn testdrang, zoals te zien op de foto's
Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik wil graag met jullie meekletsen als dit mag? 25 jaar, zwanger van mijn tweede kindje. 13 december 2016 uitgerekend! Hiervoor 1 miskraam gehad. Hierbij mijn testjes van 12 dpo en 15 dpo (daar is de testlijn zelfs knallender dan controle) . Nog nooit zo vroeg zulke knallers gehad! Bij mijn zoon en vorige zwangerschap op 12 dpo een heel licht streepje . En voor het eerst geen innestelingsbloeding, vorige keren wel (zegt idd niks dus, bloed. Bij mijn zoon een week lang, ook met rood, bloed verloren en hij is kerngezond! Vorige keer minder en dat ging alsnog mis). Maar moet wel zeggen dat het me een hoop stress scheelt om een x geen innestelingsbloeding te hebben. Deze zwangerschap zit nu dus al vol verrassingen Ik ben heel moe en was voor mijn positieve testen al misselijk (dacht dat ik ziek werd). Onstilbare honger. Verder hormonaal ... dorst ... 's nachts wakker worden om te plassen en levendige dromen. Ik heb 2 mei afspraak bij de verloskundige. Dan ben ik 7+6 weken zwanger. Ik krijg ook een echo. Bij mijn zoontje woonden we nog ergens anders en daar heb ik met 10+5 weken eerste echo gehad. Vorige x met 7+5 en daar was te zien dat ons kindje niet goed groeide en hij/zij een trage hartslag had; dit ging mis. Nu hopen we dus dat alles goed gaat. We gaan er vanuit!
Vandaag laatste testen gedaan.... Nu stop ik ermee. Donkerder zullen ze niet worden denk ik. Ga nu genieten.... Wat zeggen jullie van het rijtje?
Hier is na twee dagen bruinverlies net het rood doorgebroken, dus wij mogen weer opnieuw beginnen. Ik hoop dat jullie allemaal een super zwangerschap tegemoet gaan met ontzettend veel mooie baby's in december!!! Liefs
Kahlan83 Wat ontzettend rot! Veel sterkte voor jou en je partner. Hopelijk komt er snel weer een zwangerschap die wel blijft.. Xx
O nee Kahlan83, zo kort er maar van mogen genieten ! Sterkte ermee en ik hoop voor jullie dat een volgende zwangerschap wel goed mag verlopen.
Wat verdrietig Kahlan! Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer zwanger zal zijn! Sterkte met alles!