Wat leuk dat je daar heen gaat MRD. Maar je uk zit dus nog lekker verstopt. Hihi. Ummk succes dadelijk! Spannend zeg. Heb je zelf een voorgevoel?
Jaaa indd bij mij zit ze vlak onder m'n navel te zoeken en daar t echo apparaat op en bingo Leuk MRD! Fijne vakantie nog ciprilla Leukkkkkkk UmmK!! Spannend Mamavand Lange werkdag gehad en afgepeigerd nu blegh. ..
geen idee waar je baarmoeder hoort te zitten. met 11 weken wees mijn verloskundige hem redelijk laag aan. maar ik voel mijn banden soms even trekken rond mijn navel! dus denk dat ie weer aan het groeien is ofzo! leuk ummk een meisje! leuk al die geslachtsecho's! Hier even een onzeker momentje vanavond ik merk dat mijn lijf veranderd, mijn buikje groeit ,mijn borsten zijn enorm aan het worden, ik ben nog misselijk maar toch baal ik dat ik me zo bescherm en over sommige dingen nog niet echt durf na te denken of te beslissen over de baby! dat heb ik vaak een avondje.. en dan voel ik me de volgende dag weer beter! dus laat ik zo maar lekker slapen! Het zullen de hormonen wel zijn. maar vast ook wel heel herkenbaar voor vele van jullie dit! hihi! jij: wat een uitgebreide uitzetlijst heb je gevonden zeg. bij de hema vind je er 1 bij de babyartikelen kun je gratis meenemen. ik vond deze beknopt en heel praktisch!
Oke ben benieuwd ummk!!! Nog 2 nachtjes slapen.... Hoop dat de kleine dan goed ligt! Vandaag m'n neefjes opgehaald met de hele familie op Schiphol! Was erg bijzonder. 6 jaar Geleden ging m'n broer emigreren met vrouw en kinderen. Maar zij vertrok 6 weken eerder ivm start van school. Zo had m'n broer nog de tijd z'n bedrijfje hier te regelen en de laatste spullen te verschepen. Eenmaal bij aankomt was mevrouw weg met de kinderen..... Eindelijk na al die jaren rechtzaken.... Heeft m'n broer nu z'n boys terug. Wat een emoties vandaag. Ben totaal gesloopt maar oh zo blij. De jongens waren zo blij met een snoepje hebben al die jaren of water en rijst geleefd omdat alles dat zo duur is. Bijzondere dag vandaag voor ons.
Jeetje MamavanD het lijkt wel een film. Maar wat een geweldig einde. Zal idd erg emotioneel zijn Lieke nou dan denk ik dat mijn baarmoeder ook wel ergens onder mijn navel zit... hihi.. Lin, onzekere momenten horen erbij.. Hier ok nog niks gekocht voor de kindjes omdat ik het allemaal nog spannend vind.. ook al gaat het goed, je kunt niet even een luikje openen en binnen kijken helaas
Wat een nachtmerrie mamavand en wat een enorme opluchting dat het nu op zijn pootjes terecht is gekomen. Rust maar lekker uit!
Goedemorgen meiden, Jemig manavd. Wat heftig. Ben blij dat de kids weer terug zijn. Meiden met echo's en controles afgelopen dagen. Ben blij dat deze goed waren (ook als ze zich wouden verstoppen ). Er was nog iemand op vakantie. Geniet er heerlijk van. Ik mag vanmiddag om 5:15 naar vk. Ben best zenuwachtig of alles goed is, terwijl ik nu bijna dagelijks wel de kleine voel denk ik. Super slecht geslapen door werk stress en een drukke dag vandaag. Dat gaat wat worden. Ik weet dat er nog iemand controle heeft vandaag. Jij ook veel succes!
Ja wij zijn ook onwijs blij dat ze terug zijn. Zij wist dat als ze in nl zou blijven ze de kinderen nooit toegewezen zou krijgen omdat ze meermalen in een psychiatrische kliniek opgenomen heeft gezeten. Maar ze had alles van te voren slim uit gepluist....zo is het bijv zo dat als je op de Antillen een rechtzaak aanspant je dat niet meer vanuit nl kunt doen. Oftewel m'n broer en z'n advocaat moesten steeds naar Curaçao vliegen als er een rechtzaak was. Ja het is heel bijzonder maar eindelijk zijn ze hier en kunnen we al die nare jaren achter ons laten en verder gaan!
Leuke echo's weer voorbij zien komen, gefeliciteerd! Ik mag volgende week ben zo benieuwd! Heb de bloed uitslagen nu wel binnen en was niet helemaal ok. Schildklier te traag en suiker iets verhoogd. Moet nu op 1 dag even 3x gaan prikken en voor de Schildklier gaat de gynaecoloog meekijken dus ik moet daarvoor op afspraak. Pff spannend en ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest. Weet iemand van jullie wat die dan extra gaat doen naast de vk?
Wat heftig Mamavand! Fijn dat jullie nu eindelijk de strijd gewonnen hebben!! Succes voor de dames die vandaag een afspraak hebben! Wij volgende week de geslachtsecho, zo spannend! Straks moet ik naar het CB met m'n dochter, die krijgt weer een vaccinatie, vreselijk vind ik dat altijd! Jij, ik heb een lijst in een app op m'n telefoon, van Mama & Zo, vond die bij m'n dochter heel fijn. Die van jou is Vlaams, wat is een "relax"? en ik zie dat erop staat "nagelschaartje", ik heb een nagelsetje gekocht, maar het schaartje nooit gebruikt, ik vind dat eng, ik heb in het begin de vijl gebruikt en nu gebruik ik de knipper, dus niet het schaartje. Verder staat er niet bij hoeveel je van alles nodig hebt. Ik heb betere lijsten gezien de Consumentenbond voor kinderen heeft ook een mooie uitgebreide lijst.
Das heftig Mamavand fijn dat ze terug zijn nu @koekie ja indd moet haast wel toch 15 weken dansje vandaag!!
Das heftig zeg mamavand. Kimmiez ik heb geen idee wat de gynaecoloog gaatbdoen nu ik loop voor mijn schildklier bij een internist. Ciprilla hele fijne vakantie nog! Hier vandaag een 14 weken dansje. Volgende week hebben we geslachtsbepaling ben zo benieuwd of onze kleine uk een jongen of meisje is😍 kan niet wachten
Hoi, Een relax is zo'n wipstoelding... Da's ook wel een Vlaams woord veronderstel ik... Eeeehm... https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwij08bIrprNAhVlDsAKHXYDAR4QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.babyhouseonline.be%2Fnl%2Ftransat-easy-rose-chicco-xml-351_405-1747.html&psig=AFQjCNGbO2zXpN0NweKZD0LgL-7ooHxVgw&ust=1465541689150019 Zoiets En nagelschaartje = nagelknipper... Mag er niet aan denken om met welke vorm schaar dan ook in de buurt van die ienimienievingertjes en nog meer ienimienienageltjes te komen
Jij, dat heet hier indd wipstoeltje. Dat heb ik niet gehad en ook niet gemist. Ik had zo'n elektrische schommelstoel, maar die heb ik ook maar 3x gebruikt, mijn dochter wilde eigenlijk alleen maar bij mij zitten als ze wakker was en toen ze zichzelf ging vermaken (in de box) was ze al te groot/zwaar voor die stoeltjes (is vaak tot 7 a 8 kg). Dit vind ik wel een goede lijst http://www.consumentenbond.nl/tests/vergelijken-themapaginas/baby-kind/de-ultieme-baby-uitzetlijst.pdf