1 t/m 15 december 2016 28. (november) Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥ 29. (november) UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥ 30. (november) ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥ 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥ 2. 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♥ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥ Marbit, 35 jaar, 3e kindje ♥ 4. onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥ 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥ joo2, ? jaar, 3e kindje ♥ ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥ Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥ 6. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥ Smartie85, 30 jaar, 2e kindje ♥ 7. theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥ 8. Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥ 9. Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥ sm1990, ? jaar, 2e kindje ♥ Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥ 10. 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) ♥ Missreddragon, 33 jaar, 2e kindje ♥ 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥ Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♥ Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥ prima, 36 jaar, 2e kindje ♥ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥ Antje88, 28 jaar, 2e kindje ♥ 14. 15. Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Totaal aantal : 33 Jongens : 2 Meisjes : 3 Verrassing : 3 Afspraken : 13 juni - ladyw - controle VK 13 juni - Mamavand - controle VK 14 juni - Kimmiez - termijnecho 15 juni - Yaisa - controle VK 15 juni - Sjamanen - geslachtsecho 15 juni - lin1989 - controle VK 16 juni - 4dogs82 - geslachtsecho 17 juni - ciprilla - geslachtsecho 18 juni - Marcella1985 - geslachtsecho 20 juni - Desstiiny - geslachtsecho 21 juni - Desstiiny - controle VK 21 juni - Chantallcindy - suikertest 21 juni - Yaisa - geslachtsecho 21 juni - Antje88 - geslachtsecho 22 juni - Chantallcindy - geslachtsecho 22 juni - Koekie2 - 4e echo 23 juni - onzekeredame - geslachtsecho 23 juni - MiekieLief - controle VK 27 juni - Jij82 - controle echo 27 juni - Marcella1985 - controle echo 28 juni - Marcella1985 - intake eigen VK 30 juni - prima - controle VK 1 juli - Mamavand - controle gyn 2 juli - annneliesje - geslachtsecho 2 juli - Smartie85 - pretecho 4 juli - Kitsune - controle VK 4 juli - Chantallcindy - 20w echo 5 juli - MiekieLief - GUO (20w echo+) 6 juli - Antje88 - controle VK 11 juli - Strandbal87 - 20w echo 11 juli - 4dogs82 - 20w echo 13 juli - Koekie2 - 5e echo 13 juli - MiekieLief - controle gyn 14 juli - Lieke86 - GUO (20w echo+) 17 juli - UmmK - 20w echo 20 juli - onzekerdame - 20w echo 21 juli - Antje88 - 20w echo 22 juli - Yaisa - 20w echo 25 juli - onzekeredame - controle VK 5 aug - Lieke86 - controle gyn 29 aug - Lieke86 - controle gyn 30 sep - Lieke86 - 30w groeiecho + controle gyn MvM : Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Antje88, Jij82 Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Leuk mrd ziet er inderdaad uit als een knul. Ja goede oplossing 4dogs82, nu kan ik de kleuren zien We hebben net de commode in elkaar gezet, morgen ledikantje doen. Zo leuk ben nog steeds helemaal weg van de meubeltjes.
Jaaaa! Nu zie ik ook kleurtjes met mn Samsung Mrd, leuk waarschijnlijk ook een mannengezin! Wij zijn vandaag maar eens gaan brainstormen voor namen, bij zoon (grote broer haha) duurde het heel erg lang voor we er aan uit waren. We zijn er nu nog lang niet, maar hebben wel een lijst van zo'n 10 namen waar we beiden niet direct nee tegen zeggen. Uiteraard pikt mijn man precies de andere namen dan ik uit de lijst als favorieten (mensen die ons goed kennen zouden ook precies zien wie met welke suggesties is gekomen). We laten de lijst nu even rustig bezinken, lezen hem beiden zo af en toe door om elkaars namen ook te laten bezinken en dan komen we er later op terug. Een goede vriendin van mij krijgt namelijk in september een kleintje en zij hebben vrijwel dezelfde smaak als wij. Man vindt het dus verstandig om af te wachten waar zij mee komen. Als dat dan een naam van ons lijstje is, hoeven we die niet meer in overweging te nemen. Als je eenmaal een naam hebt gekozen wordt die al snel zo 'eigen' dat het dan heel vervelend is om te moeten switchen. En daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in! Gisteren en vandaag de hele dag door plopjes gevoeld, zonder twijfel! Genieten hoor.
Jeeee vandaag 14 weken. Man wat gaat het alweer snel. Ik voel me verder heel goed. Op de normale standaard kwaaltjes na. Mijn controle bij de vk gaat vandaag niet door moet nog even een nieuwe maken. Nog nier aan toe gekomen....🙈 Straks eerst 80 min naar de tandarts 😫😫😫 hopen dat dat snel achter de rug is!
80 minuten naar de tandarts pfff. Jij liever dan ik. Dames die vandaag naar de verloskundige moeten; veel succes en plezier. Hier nog steeds hondsberoerd, maar er blijft wel af en toe wat meer binnen. Daarnaast zijn we uit een naam voor wanneer het een jongen/meisje wordt.
Jup kleurtjes zijn zichtbaar! Mamavd: Pff 80 minuten tandarts succes! Wat gaan ze doen? Strandbal. . Ik ben nu al benieuwd welke naam t uiteindelijk gaat worden. Hihi Anneliesje: fijn dat er af en toe iets binnenblijft. Pittig hoor!
Ik ben weer niet gaan werken. Al het hele weekend keelpijn en hoofdpijn. Nu ook nog eens zeurende buikpijn erbij pfff
Mamavand jeetje 80 min 😦 heel veel succes hopelijk valt het mee. Succes meiden die afspraak hebben bij de verloskundige en of echo's hebben Jij82 wat vervelend! Beterschap hopelijk trekt de buikpijn snel weg.
Ik heb twee jaar geleden twee kronen gekregen. Toen direct aangekaart of ik geen wortelkanaalbehandeling behandelingen moest en nee dit was niet nodig! Met als gevolg half jaar geleden dikke ontsteking en kroon moest dus kapot genaakt worden voor de wortelkanaalbehandeling. Dus vanwege de kroon. Die ze beschadigd hadden. Kreeg ik nieuwe in de garantie. Als je een kroon inboort worden ze gewoon minder sterk en kans op afbreken is dan groter. Dus ze hebben nu m'n oude kronen verwijderd en even tijdelijke geplaagd krijg over 2 weken definitief m'n nieuwe kronen.
Heb die van m'n zoontje ook nog en is idd duidelijk. Vind deze zelf onduidelijk, maar andere vinden t overduidelijk een meisje. Koop voorzichtig al roze, maar na de 20w ga ik los
Succes mamavanD, hopelijk vliegen die 80 min voorbij! Ik heb morgen een kleine ingreep bij m'n teen. Loop een jaar lang rond met een vreselijk ingegroeide teennagel, loop al t hele jaar alleen nog maar op slippers omdat ik vanwege de pijn niks anders meer kan dragen. Ik bespaar jullie de details van hoe het eruit ziet, maar m'n oude dokter schrok zich een hoedje. Kijk enorm uit naar morgen haha eindelijk kunnen de slippers in de prullenbak
Ik ook!! Al moet ik zeggen dat er voor man gisteren 1 naam uit sprong en die naam zit vandaag ook al de hele dag in mijn hoofd. Past mooi bij onze andere namen en voldoet aan al onze criteria. Had zelf nooit aan deze naam als optie gedacht, grappig want dat hadden wij bij zoons naam ook! Maar ja, mijn man is stellig: we hervatten het gesprek in aug/sept pas weer Jij, wat heftig joh! Paracetamolletje en op bed gaan liggen? Anneliesje, bij jou houdt het ook niet op he?! Gelukkig zie jij het nog best positief in als ik je zo lees. Ummk, wat zal jij opgelucht zijn als de ingreep voorbij is, succes! Hier vandaag een energielevel van 0.0. Ben vandaag vrij en zou eigenlijk echt moeten gaan poetsen en ruimen nu zoon slaapt. Maar ik trek het gewoon echt niet. Heb mn rustmoment zo hard nodig. Geef me er maar aan over maar voel me dan zo'n luie en slechte vrouw als man na een dag hard werken in de bende thuis komt (hij zegt er nooit iets van hoor, is heel begripvol. Maar mijn gevoel is er niet minder om) Heb wel al mn derde was draaien en hoop in ieder geval iets te kunnen doen straks als zoon lief gaat spelen en ik mn uurtje rust heb gehad.
Jeetje, wat een ellende met de pijnen bij tanden en tenen zeg! Sterkte! Hier zijn we langzamerhand toch maar spullen aan het kopen. Gisteren naar de Ikea geweest voor commode en kast, en ik heb al wat (uniseks kleuren uiteraard) kleding gekocht. Oh ja, en een wollen dekentje. Ik voel me nog steeds 'schuldig' om het kopen, maar ja, met 13,5 week en twee goede echo's op 12 zou je toch wel een soort van genoeg zekerheid krijgen om iets te kopen toch?
Lekker shoppen hoor kitsune zit nu wel Goed!!! Hier ook alweer wat gekocht maxicosi pebble en wat kleertjes
Wij hebben alles nog van ons zoontje dus hoeft niet veel aangeschaft te worden dan wat roze dingen 😃😍
Me buik begint echt te groeien. net gedoucht en gewogen. Donderdag was ik 62.4 en nu gewoon 63.8.. Of misschien heb ik gisteren gewoon te lekker gegeten haha. Nog iets meer dan een weekje en dan echo! Succes meiden vandaag.