1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dogs! Wat leuk.

En heerlijk ciprilla . Tabletten ipv injecties

2. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, nog een meisje. Gefeliciteerd dogs! Jij een echt meidengezin straks. ☺

Ik ben vandaag eens achter het schot gedoken op zoek naar de kleertjes van zoon. De bak met maatje 50/56 gevonden. Heerlijk om tussen dat kleine spul weer te neuzen. 😍 Er moet ergens ook nog een bak met 44 klein vallende 50 staan. Zoon is prematuur geboren en heeft de eerste week zelfs 44 aangehad. Maar ik had geen zin meer om verder te zoeken. Straks eerst maar eens een overzichtje maken van wat ik al heb, voor ik ga shoppen. Merk wel dat veel rompertjes gele plekken van de borstvoeding (terug geven) hadden. Die heb ik maar weggekiept, doe ik dan toch niet aan. Daarvoor in de plaats komen mooi wat nieuwe overslag rompertjes van de Hema. Die vond ik voor in het begin zo fijn, had ik achteraf wel meer willen hebben.

Ben ook het lieve jasjes met berenoortjes waarmee zoon vanuit het ziekenhuis mee naar huis kwam weer tegen gekomen *smelt*.

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hahaha, leuk he Strandbal :)

Die witte rompers met gele vlekken, kan je aanstippen met een sponsje met chloor, daarna goed uitspoelen en wassen, dan zijn ze weer wit ;) laatst alle witte shirts en rompers van m'n dochter gedaan, die heeft nooit gespuugd, maar ze wil nooit een slabbetje om, dus als ze wortels of iets anders oranjes eet is het mis :D
    Haar 56 kleertjes liggen nog in de kast, moet dat ook ff uitzoeken, de hele bovenste plank ligt volgepropt met 56,62 en 68, 50 heeft ze nooit gehad (55cm bij geboorte :) ).
    Ik vind overslag rompers juist vreselijk :p ik wil alleen maar stretch rompers! Rekt lekker mee, dus makkelijk als ze nog zo "breekbaar" zijn en je hoeft niet te zoeken naar knoopjes onder oksels ed :D

Bedankt allemaal!! Ik had een jongen ook heel leuk gevonden, maar zusjes is wel erg gezellig :D lekker ruzie maken dat ze elkaars kleding hebben gejat :D ja, ik heb ook een zusje :p

4. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de chloortip, gaan we eens proberen!

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    4dogs: leuk een meisje :D! ...wat een hoop meiden trouwens al in de lijst hihi.

Ciprilla: fijn dat je nu tabletten krijgt. Wat is nu de hoeveelheid wat je dan inneemt? :)

Strandbal: o ja het jasje met de berenoortjes ligt hier ook nog, is zooo schattig!

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Destiny, 1000 mcg volgens mij kan je niet deze hoeveelheid kopen bij de drogist. Moet er 1 per dag maar huisarts gaf al aan dat 3x in de week ook genoeg is. Maar voorlopig neem ik er lekker 1 per dag :)

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik been ook b12 van orthica ook 1000mc kan je idd gewoon zelf kopen!

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ik slik ook 1000mcg en kon dit bij een reformwinkel kopen, maar klopt dat het nog wel een hoge dosering is (geloof 4000% boven de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid..ik slik het voor onderhoud nu nog 2x per week :))

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja klopt, ik slik elke dag 1

10. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Gefeliciteerd Dogs! Leuk hoor, twee meiden. :)

Ik slik ook 1000. Elke dag, en mijn B12 is nog nooit boven de 250 ofzo geweest (tenzij injecties).

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn dan hoef ik volgende keer niet langs de huisarts als ze op zijn!

12. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Hey goed idee dat met de bevlekte rompertjes, van de week maar eens doen. Ze zijn hier helaas nooit lang wit en blijf ze maar kopen, zonde dus

13. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd 4dogs!!! :)

Ik vandaag opnieuw naar de dokter...
    Bloeddruk 9 over 6 (is echt heel laag voor mij)
    Rust tem volgende week vrijdag... :(

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Kitsune: wow ondanks elke dag slikken?? Mijne is puur door die tabletten (eerste 3 maanden slikte ik het dan wel dagelijks) van 214 naar een waarde van 570 gegaan! Bizar dat elk lichaam er dan zo anders op reageert (mits je dat ene hebt, waar ik even kwijt van ben hoe dat precies zat, wat zorgt dat je b12 niet goed wordt opgenomen of afgebroken..)

Ciprilla: haha scheelt dan inderdaad, volgende keer dus gewoon naar de winkel :p.

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn b12 waarde was 133. Moet nu over 3 weken naar de gyn en dan word het opnieuw geprikt. Hopen dat het dan wat omhoog is.
    Mijn moeder en m'n zus hebben dat ook dat hun lichaam het niet opneemt!

16. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Bij mij hebben ze mn bloed verder onderzocht omdat mn b12 49 was.. heeel laag dus. Maar kan het wel zelf opnemen dus de vk maakte zich geen zorgen. Hoop dat die volgende keer lekker omhoog is geschoten.

Bijna pretecho, zenuwen kriebelen in mn buik ben zo benieuwd :)

17. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Heel veel plezier Ciprilla!!!!
    Wij mogen morgen ben nu al nerveus hihihi

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Succes ciprilla! Spannend hé! :D

Dames bedankt! Ik vind het zo leuk!! En dan te bedenken dat ik 4jr geleden riep "Ik ben een jongensmoeder, al dat meiden gedoe is niks voor mij" :p ik krijg nog steeds de rillingen als iemand het woord "prinsesje" gebruikt :) maar ben er wel achter dat ik het ook heel leuk vind om een meidenmoeder te zijn :D en ach, Alexia (wél prinses) is ook een stoere meid toch :D

19. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Chloor tip; pas op dat je het chloor er niet te lang laat intrekken, dan krijg je gaten! Echt 1 minuut goed in de vlekken deppen en dan uitspoelen en in de machine!

20. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja we krijgen een dochter!! :)

Deel Deze Pagina