1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me too me too! Haha. Graag de URL van je webshop :D volgende week geslachtsecho ..dan weten we het meer zeker dan nu hihi

2. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook webshoppen!!

3. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een meiden zeg!! Onze twee jongens hebben ze straks voor het uitkiezen mamavand 😉

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    haha ik mag geen reclame maken maar zal een hint geven....
    Denk wel dat iedereen hem snapt..

Ik vind dat dat kindjes wel... hip spul moeten dragen.. ;) Alleen dan aan elkaar plus een extra l op het eind... duidelijk toch :D

Of niet :)

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hahha ja idd! Ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe denk weer een meisje waarom wij niet😬😬😬 alhoewel ik een boy ook evht leuk vind hoor. Maar dit is voor ons wel evht de laatst dus het feit dat ik nooit een dochter zou krijgen moet ik even verwerken😂😂😂

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Leuk een dochter, kan niet stoppen met shoppen oeps.. :) echt heerlijk om gericht te kunnen kijken en alles is zo leuk en schattig.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ooohhh die nieuwe Newborn collectie van Z8 meisjes is zooooo leuk!! Ga k ook wat van kopen binnenkort :)

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Smeren: oke ik weet genoeg. Daar ga ik dus niet teveel aan uitgeven. Hihi.

Wat een meisjes idd. Maar er zijn nog heel veel zwarte hartjes dus wie weet komt er nog veel concurrentie!

Ik fluister dit volgende even omdat ik Het niet hardop durf te zeggen. . Sinds dinsdag lijkt mijn misselijkheid omgedraaid te zijn.. ben van de medicatie af en voel me stukken beter. Wel nog optijd eten. Maar goed dat is prima! Wat is dat fijn zeg.. maar sst.. ik fluister t dus nog even.
    Vond t wel zo ineens maar dat schijnt vaker zo te zijn.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lin fijn is dat he ik ben nu ook sinds een week van de medicijnen af en toe gaat veel beter. Soms wel zown raar gevoel nog maar het is te doen :)

Zo k heb ineens een groeispurt..k voel me meisje ook zo mooi!! Over 4 weken de GUO spannend!!

10. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Sow wat een meiden al ☺ ik durf nog niet zo goed op blauw aangezien het toch echt een jongetje lijkt. Die 20 weken echo duurt nog zo lang. 26 juli pas 😔 en 5 juli pas weer controle bij vk. Morgen maar eens in alle rust zelf het hartje proberen te zoeken. Misschien vind ik m nu een keertje.

Zijn er meer dames die momenteel meer sex hebben dan normaal? Bijna iedere avond hier op dit moment. We lijken wel ineens sex verslaafd 😂

Het misselijk zijn en het braken word nu ook weer minder. Lijkt er op dat het weer met 16 weken voorbij zal zijn. En als dat zo is lijkt het er op dat mijn lichaam niet zo goed tegen het hcg hormoon kan. Want met 16 weken word deze omgezet in het progesteron hormoon.

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Fijn Lin!! Meestal rond week 16, dus hopelijk blijft het weg nu ;)

Ik kreeg donderdag te horen dat de placenta tóch weer aan de voorkant ligt, bij t Flevo zeiden ze "bovenaan" ;) maar goed, daardoor voel ik nu nog niks.. Kan niet wachten op 't eerste gekriebel!!

Hier gister ook een flinke groeispurt, van 2 vingers onder m'n navel naar navelhoogte.. En ik had me daardoor toch een bandenpijn!! :$ Was niet normaal meer savonds! :( vandaag al een stuk minder gelukkig!

MamavanD, ik kan me wel een beetje voorstellen dat dat een idee is waar je even van moet slikken.. Uiteindelijk zeker niet het belangrijkste, maar toch...

MRD, hier niet hoor, libido van manlief is sinds de positieve zwangerschapstest weer gedaald naar vriespunt....

Goed weekend meiden! Hier een druk weekend voor de boeg!

12. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Lin, super fijn ! Dat het maar weg mag blijven !

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Haha MRD waar haal je de energie vandaan..hier niet hoor 😂

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    geef een beetje van dat verhoogde libido aan mij MRD hier staan we al weken droog! hihi! (kwam door de misselijkheid)

4dogs dat is jammer dat je placenta vooraan ligt. hopelijk voel je het binnenkort!
    o ja die bandenpijn kan soms echt vervelend zijn!

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hahaha hier al weken niets gedaan, mijn libido is ook echt gedaald tot een diep vriespunt (daarnaast word ik nog steeds misselijk van allerlei luchtjes (inclusief alle shampoos etc).

Hij baalt wel, maar snapt het wel. Dus geen problemen of zo mee.

@4dogs jammer dat je placenta een de voorkant ligt.

@lin wat fijn dat het beter gaat met de misselijkheid

@mrd ow fijn dat het wat beter lijkt te gaan.

Nog steeds hondsberoerd, veel overgeven, maar daarnaast ook momenten dat ik minder misselijk ben. Daarnaast kan ik eindelijk weer bruin brood binnenhouden en wat komkommer en tomaatjes. Kortom best positief.

Komende vrijdag vertrekken we naar Berlijn; ik zie er tegenop :s

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wij krijgen een zoon💙 we zijn zo blij 😍

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Marcella!

18. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Marcella !!

19. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Gefeliciteerd marcella ☺

20. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen!

Tijdje niet meegelezen en een hoop gemist zie ik!
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat en wat leuk dat al meerderen weten wat ze gaan krijgen. Lekker shoppen! 😍

Fijn MRD en Lin dat de misselijkheid minder is. Hopelijk blijft dat zo. Lekker joh dat je elke dag sex hebt. Dat had ik bij mn zoontje ook!! Nu niet... beetje jammer haha! Merk eigenlijk niet dat de zin meer of minder is, maar mn vriend en ik lopen de laatste tijd behoorlijk langs elkaar heen. Dinsdag en woensdag allebei vrij, dus misschien dan de schade ff inhalen. Lijkt wel agendasex 😂 Ik droom wel veel over sex btw 😱

Ik ga ook ff op je site kijken. Ben benieuwd!!

Hopelijk is je bloeddruk de volgende keer goed Mamavand.

Dinsdag geslachtsbepaling. Ben zo benieuwd! Als het een meisje is, wordt het nog kibbelen voor een naam. Alles wat ik leuk vind, vindt mijn vriend niet leuk. Grrrrrr!

Deel Deze Pagina