Dank jullie wel 😍 Spannend Antje88 de echo dinsdag! En natuurlijk echt super leuk! Mrd en lin wat heerlijk dat de misselijkheid nu eindelijk minder is!!! Hopelijk blijft het zo en zijn jullie ervanaf.
Gefeliciteerd marcella! Wij gaan donderdag voor de geslachtsecho, terwijl we al een eerst indicatie hebben gehad hihi. Vandaag 16 weken dansje! Gisteren verjaardag van mijn dochter gevierd. Een pijn aan mijn banden savonds haha. Iets te veel gedaan. Voor alle (aanstaande) vaders, een fijne vaderdag toegewenst!
Marcella: Ah eindelijk weer een jochie hihi, leuk hoor meid ! libido: bij mij is het ver te zoeken, ben gewoon te moe s'avonds en maal er even helemaal nog niet om. Hoop voor m'n man dat het weer wat bij zal trekken spoedig ......maar vanaf vandaag 3 weken vakantie, dus zal vast wel goed gaan komen haha ....vrijdag naar Turkije en begreep van collega die er nu zit dat het momenteel 40 graden is!!! *hellup, das warm* maar goed eerst maar eens focussen op morgen voor de geslachtsecho om 13:00 uur !
Meiden met echo morgen succes Marcella super gefeliciteerd! Mrd fijn dat je minder misselijk bent. Andere dames sorry ik ben het vergeten. Ben ook evht doodmoe hele dag naar wildlands geweest met de familie en evht helemaal op. Lekker slapen voor straks ik kruip er zo lekker in.
Hey!! Leuk al die kleurtjes!! Hier is de misselijkheid aardig verdwenen. Alleen de moeheid is nog erg extreem Lijkt erger te worden. Libido is hier wel hoog. Ik droom zelfs over sex. :'s Van het weekend last van nesteldrang. Haha. Huisje is weer aardig netjes.
Sorry dames kom snel weer meekletsen. Zit op de bank met echt een enorme buikpijn, voor link onder. Erg heftig... en in het midden een beetje.... Voelt wat beurs... hopelijk is het bandenpijn...
Koekie: hier ook onderin en n btje in t midden beurs gevoel. Vond ergens op internet dat je baarmoeder rond 16 wk n groeispurt maakt. Dat zal t wel wezen. Bij jou dus dubbelhard! Marcella: gefeliciteerd! Miekielief:vwat fijn dat bij joude misselijkheid ook aardig is verdwenen!
Koekie, hopelijk is het vandaag al minder! Ik heb het vorige week ook een paar dagen gehad, was echt super pijnlijk! Veel erger als bij m'n vorige zwangerschap, maar wat Lin zegt klopt, schijnt normaal te zijn
Sorry jongens, maar zoals ik al had verwacht ga ook ik weer de meiden vertegenwoordigen Heb even geen mooie 'potty- shot' foto, maar het was overduidelijk een meid hoor
Wat leuk destinny!! Wij hebben ook 3D echo's mee gekregen, ik durf ze alleen niet te laten zien aan familie ed. vind ze er altijd een beetje eng uitzien Die van jou vind ik wel een stuk minder eng!
Gefeliciteerd destinny, waat gaaf dat jouw sterke voorgevoel juist is. Dit had ik ook haha. En die 3D echo 😍