Leuk zeg dat jullie je baby al voelen! Ik voelde mijn dochter vanaf week 18, ik verwacht het nu ook rond die termijn. Spannend Antje en dank je wel Ik ga de lijst morgen weer bijwerken dames, dan zal ik jullie afspraken er bij zetten Ik ben echt een slechte moeder, ik had er vroeger echt een hekel aan als mijn moeder voor mijn zusje hetzelfde kocht als voor mij (zij deed het dan nog wel in een andere kleur), ik heb nu hetzelfde gedaan Het verschil is dat ik toen al 10 was ofzo (en mijn zusje 5) en mijn kleine meisjes straks nog echt klein zijn We zijn al voorbereid op zomer 2017
Zal ik het jongensgehalte dan maar ff opkrikken 😝 We krijgen er weer een zoon bij. Kleine boef lag eerst met zn beentjes over elkaar, maar ging er daarna goed voor liggen. Echoscopiste dacht zelfs dat ze kleine man zag plassen 😂 Placenta ligt aan de rugkant, dus dat verklaart waarom ik hem zo vroeg voel
Gefeliciteerd Antje, @4dogs hahaha, ik vond dat ook zo irritant bij mijn moeder. Ben benieuwd of ik ook zo word als het een meisje is
Aah er komrn meer mannen bij! Leuk! Voor t lijstje: 18 juli 20 wk echo Ik denk ons kindje ook te voelen. Maar twijfel.. soms geplop soms gekriebel nog heel licht. Mja mis wil ik t ook graag voelen! Koekie hoe ist nu?
Baby zat rechtop in m'n buik in kleermakers zit, de VK kon het geslacht niet zien. Ze zei dat ze niet eens een vermoeden heeft haha, nu al een dwarsligger! We moeten nog even geduld hebben 😉
Hahaha lola wat een pittig ding nu al. Ben heel benieuwd of hij/zij het voor de bevalling nog gaat laten zien
Haha dat hoop ik toch wel!! 😂 Zijn we er eindelijk uit dat we het willen weten krijgen we dit ☺️ Vriendlief wilde eerst het geslacht niet weten 😉 Volgende afspraken: 13-7 controle VK 26-07 20 weken echo
whaha lola wat een geweldig kind hebben jullie nu al! gewoon lekker dwars in kleermakerszit! hihi! hebben jullie dat!
Antje, Wat lief dat je aan me denkt. De pijn verplaatst zich. Nu veel last in het midden en rechts onderin mijn buik dus zullen wel mijn banden zijn die behoorlijk trekken... En wat leuk een jongetje... gefeliciteerd. Lin, Ook lief dat je aan me denkt... zie hierboven Lola, Ooooooooooooh wat een eigenwijsje! Hahaha geweldig. Nog even geduld dus.. wanneer mag je weer terug? Hier, Morgen weer een echo. vind het zo spannend. De meiden gaan mee.
Spannend lola! Nu al een dwarsligger indd haha ben heel benieuwd naar de volgende keer of jullie het dan wel zien