Haha Lola, lekker dan! Nu al mega eigenwijs. Wanneer mogen jullie voor een herkansing? Kon je daar ter plekke niet ff op je kop staan, springen, ratslag enzo doen 😝 Zullen idd je banden zijn denk ik Koekie. Je buik groeit behoorlijk, zeker nu er weer 2 in zitten. Is de pijn wel dragelijk? Misschien anders een warme kruik ofzo er tegenaan? Spannend morgen echo. Willen jullie het geslacht weten?
@koekie ja denk ook je banden want alles groeit natuurlijk erg snel nu en denk dat het met een 2ling iets sneller gaat? Al vind ik bij mezelf dat het nu echt snel gaat ook dan bij de 1e en dat hoor ik vaker ze is ook best druk hihi als k met Angelsound eens luister hoor je alleen maar beweging haha en als k moet niesen dan voel k meteen commentaar haha
Hier begint de buik en de bandenpijn ook opeens te komen. Echt iets van de laatste dagen. Gister dacht ik ook een heel getrappel te voelen. Echt enorm bijzonder allemaal. Als je lid wordt van de facebookgroep, komt er dan een melding op je timeline of kunnen mensen alleen door actief je pagina afspeuren zien dat je lid bent?
Nou wat een rampennacht hier, op mn zij kon ik niet meer lekker liggen was niet fijn voor mn buik. En ik ben geen rugslaper.. dat wordt nog wat. Zijn er hier dames met gescheiden ouders? Ik heb namelijk een vraagje over de aangetrouwde kant met betrekking op het oma en opa noemen. Hier gescheiden ouders + een overleden schoonmoeder en een hertrouwde schoonvader. Dus er zijn 2 vrouwen die niet biologisch onze moeders zijn en daardoor willen we hun ook geen oma noemen. Ik ben alleen beetje bang dat er weerstand gaat komen.
Ciprilla, misschien een klein (sier)kussentje onder je buik leggen als je op je zij ligt? Hier wel gescheiden schoonouders, maar alleen schoonvader heeft een nieuwe partner, een philipijn en ze wonen daar, dus die zien we nooit, als ze wel in NL had gewoond had ik d'r expres wél oma genoemd, ze is 31 of 32 Maar gewoon bij de voornaam noemen hoor, moet je toch zelf weten
Thanks voor de tip 4dogs82! Hahaha ja dat had wel grappig geweest als jullie dr oma noemde. Ja wij willen ook de voornamen doen. Maar kreeg vd week al te horen dat ze wel hoopt oma te zijn, pff.. ik heb echt heel weinig met haar en zie haar niet als mn stiefmoeder alleen als de vriendin van mn vader.
Mijn man heeft gescheiden ouders. Zijn moeder is hertrouwd en zijn vader heeft een vriendin. Bij zijn moeder en stiefvader is het gewoon opa en oma , maar bij zijn vader is het alleen opa en de naam van zijn vriendin.
Tja ik zie mijn stiefmoeder ook niet als moeder of zo, maar voor onze dochter is ze wel oma. Ze heeft haar eerst bij de voornaam genoemd en nu is het oma en dan de voornaam. Ik laat mijn dochter maar doen waar zij zich fijn bij voelt. Dat is het belangrijkste. Voor in de tabel 28 juli 20-weken echo
Haha 4dogs! Ik heb zelf gescheiden ouders. Mama heeft sinds 7 jaar een vriend. Dat wordt gewoon opa hoor Part of the family
Klote van je nacht Ciprilla! Een klein kussentje eronder idd of voedingskussen? Ik heb geen ervaring met gescheiden ouders en ik snap aan de ene kant ook wel dat jullie beide dames geen oma willen noemen maar aan de andere kant is ze toch ook een soort van oma? Doen wat goed voelt, dat is het belangrijkste! En idd wat Anneliesje zegt, later kan je kindje dat zelf beslissen. Mag ik vragen waarom jullie hen geen oma willen noemen?
Ja ik ga vd week kijken voor een voedingskussen. Die moest ik toch nog aanschaffen. Mijn vader + vriendin heb ik helemaal geen band mee, heb ze ook jaren niet gezien. Nu sinds 2 jaar weer contact. Is veel voorgevallen in het verleden en de vrouw in kwestie heeft echt mijn moeder haar leven proberen zuur te maken zegmaar. Mijn moeder is mijn alles ook omdat mijn vader een lange tijd niet aanwezig is geweest. Dus krijg het niet over mn hart om haar oma te noemen. Voelt niet gewoon niet goed. Dus willen we gewoon 1 lijn trekken en alleen biologische ouders opa en/of oma noemen.
Jaaaaaaa wij gaan ook een echt mannengezin krijgen!!! Onze zoon krijgt een partner in crime 💙 De ouders van mijn man zijn gescheiden en daar noemen we de nieuwe partner van m'n schoonvader gewoon oma. Vind ze ook super leuk. Ze moest er eerst wel aan wennen omdat ze zelf nooit kinderen wilde maar nu vind ze het erg leuk en past ook weleens op 😊
Ik heb ook echt geen goede relatie met vrouw van mijn vader, maar ze noemt haar nu wel oma. Aan de andere kant is de relatie met mijn stiefvader echt top (beter dan met die van mijn vader). Mijn stiefvader behandelt mijn dochter ook als zijn eigen kleinkind en heeft ons altijd behandeld als zijn kinderen. Het zou echt enorm steken om hem dan geen opa te laten noemen (vind dat zelfs wat gemeen naar hem toe).
Ja ik denk ook dat elke situatie anders is. Als ik een hele goede band zou hebben met een stiefouder dan zou dat een ander verhaal zijn.
Hahah 4dogs heerlijk! M'n vader vind zelf de titel opa heel erg, maar blijf hem lekker zo noemen verder heeft ie in elk stadje een ander schatje dus daar begin ik niet aan haha
Wat super leuk Yaisa!! Gefeliciteerd. Weer een jochie erbij 😍 Ik kan me opzich wel voorstellen dat je die keuze hebt gemaakt Ciprilla! Wat ga je doen als je kindje haar uit zichzelf wel oma gaat noemen?