1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag overigens toch naar 10 december.
    Afspraak 20 weken echo 25/07 :)

2. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Oh voor de lijst, ik heb 20 juli de 20 weken echo ipv 21 en 29 juli gewone controle vk.

Jij, je huid kan idd gevoeliger zijn. Maar daar kom je maar op 1 manier achter. Ik heb nu wel iets sneller bultjes als ik mij van onderen heb geschoren. Oksels en benen geen last van

3. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad... One way to find out ... :)

Ik ga morgen en ga pas vanaf zondag op vakantie dus mijn huid heeft wel wat tijd om te herstellen ;)

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn buik gewaxt omdat ik overal donkere haartjes heb. Maar was geen pretje uiteindelijk kwamen er allemaal bultjes en de haren waren na 2/3 dagen weer zichtbaar. Deed bij mij niet meer zeer als normaal en ga het binnenkort weer doen, groeit als kool hier word er gek van.

5. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Positieve is wel, Ciprilla, dat je hoofdhaar ook sneller groeit? :)

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Deze mag wel in de zwangerschap staat erop. En bij de apotheek zeiden ze ook dat het mag.

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hahaha ja klopt Jij82, dat is inderdaad een pluspuntje. Vind wel overal losse haren maar blijf een dikke haarbos houden.

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Niet te vroeg roepen. In de kraam weken kan er ook nog veel haar uitvallen. ;)

Hier ook anders met voelen van de baby dan bij mijn dochter. Ene moment voel ik het schoppen en draaien. Ander moment dat voel ik een tijdje niks.
    Ik heb dat ook met de angelsound. Niet elke keer is het goed te horen. Dan is het 3 sec en daarna weer weg. Of ik zoek 15 min lang en hoor dan pas een paar seconden het hartje. Snap jullie onzekerheden wel. Herken het ook.

9. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Zo, ik heb zeker haaruitval gehad ongeveer 7 weken na mn bevalling!! 😱

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Strandbal: mooie 20 weken echofoto en succes morgen. Niet te druk maken, want vaak kan het ook gewoon onschuldigs zijn (en komt ook heus voor dat men soms dingen ziet die er uiteindelijk niet blijken te zijn achteraf).

4dogs: Mooie foto ook van je meisje en buik! Fijn dat de 20 weken echo in orde was.

Yaisa: Mooi dat jouw kleine het ook zo goed doet :)!

Miekielief: Fijn dat jouw 20 weken in orde was :)

kimmiez: haha mooi zo dat je in ieder geval de kleertjes niet meer om hoeft te ruilen :)

@antje: Oei hopelijk krijg je niet teveel last van vocht vasthouden. Zeker als je nog eventjes moet.
    Op vakantie had ik ook wat last van vochtophoping (in de voeten), maar dat is gelukkig weer weggetrokken.
    De warmte in turkije was heel goed te doen, maar scheelde ook dat het zwembad in handbereik was en vele koelkasten vol met flesjes water :)

succes met de controles/echo's morgen meiden!

11. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    hoi meiden

ik kan van de lijst af helaas ben ik vannochtend bevallen van onze zoontje. ik wens jullie een fijne zwangerschap toe en een lief klein babytje.

12. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Jeetje wat heftig zeg!

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Antje, Jaaa het is idd gelukt. Gelukkig maar... Voelde me al zo'n kluns met de computer :D hihi...

Ow doe maar rustig aan hoor. Het is ook erg gek weer dus niet gek als je toch vocht vast houdt hoor. Hopelijk wordt het snel wat minder bij je.

Jij, Ik heb geen idee maar in ieder geval succes... hihi

Linatje, Jeetje dit komt wel ff heavy aan zeg. Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje. Zomaar ineens? Sjonge jonge... geen woorden voor :(

14. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Linatje, heel veel sterkte.

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Jeetje heel veel sterkte, heb er even geen woorden voor.

16. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wow Linatje... Hopelijk gaat het een beetje met jou!

17. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het spijt me dat te horen linatje. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd toegewenst.

18. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Linatje, ik word helemaal naar van je bericht. Wat ontzettend heftig. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie (ongetwijfeld prachtige) zoontje. Want dat is hij en dat zal hij ook altijd zijn. Verschrikkelijk dat jullie ook meteen afscheid moeten nemen. Ik wens jullie heel erg veel sterkte. Hebben jullie het een beetje aan zien komen, waardoor je je (voor zover mogelijk) voor konden bereiden of kwam het als donderslag bij heldere hemel?

Lastig om daarna over iets anders te beginnen.... maar man en ik zijn op van de zenuwen voor morgen, we zijn dan ook erg kribbig naar elkaar. Gelukkig is er wederzijds begrip en laten we elkaar een beetje met rust. Vanacht de meest nare nachtmerries gehad over afwijkingen, nog meer dingen die mis bleken te zijn enzovoort. Ik hoop zo dat het achteraf mee valt of in ieder geval te overzien is, zoals net ook al iemand zo mooi in een berichtje tegen me zei. Bedankt voor jullie geruststellende woorden en medeleven, doet me goed! Ik kom morgen sowieso een update geven. Schrik niet als dat s avonds pas is, ik ga "even" op en neer vanuit mijn werk voor de GUO.

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat heftig zeg! Zomaar ineens of iets anders? Heel veel sterkte meid!

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte Linatje! Wat een nachtmerrie!
    Ik maak er wel een plekje voor op de lijst, zomaar eraf halen voelt niet goed .. :(

Succes morgen Strandbal, duim voor je dat het verkeerd gezien is en er niks aan de hand is!!

Deel Deze Pagina