1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Strandbal, Nee wat een heftig iets zeg. Gelukkig kun je morgen al naar Nijmegen maar jeetje dit had ik niet gehoopt voor je. Vreselijk. Heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze in Nijmegen precies vertellen wat er aan de hand is.

Linatje, Bedankt dat je je verhaal wilde delen. Echt totaal onverwacht dus. Vreselijk. Heel veel sterkte de komende tijd en met de verwerking van dit alles

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wilde het niet in hetzelfde berichtje doen dus ik doe het even hier. Sorry als jullie dit ongepast vinden maar ik wil toch wel even delen dat ik erg blij ben.
    Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en beide kindjes zijn goedgekeurd!!! Zo fijn. Over 2.5 week terug omdat ze nog een exacte meting moesten hebben van iets bij het hartje van baby B en nog iets bij het gezichtje van Baby A.
    Heb dan eerst in de ochtend in ons eigen zh een echo en daarna gesprek gyn en vervolgens nog een vervolg van de 20 weken echo...

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Fijn Koekie! Ik was benieuwd of je een goede echo had ;) en leuk dat je nog een keer mag kijken ;)

4. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Strandbal, heftig. Flink schrikken. Heel veel succes morgen.

Linatje, bedankt voor het delen. Ik leef erg met je mee. Wat was het schrikken voor jullie om te horen dat je kindje al kwam. Vooral met dit termijn verschrikkelijk. Heel veel sterkte.

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Vandaag controle gehad. Alles was goed. Moet wel rustiger aan gaan doen. Werk voorlopig niet alleen en op mijn eigen tempo. Als het niet gaat dan kan ik weg. Had vorige week harde en pijnlijke buiken.

Volgende controle is bij verloskundige op 28 juli
    Bij gyn op 16 augustus.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lintje, fijn dat je je verhaal wil vertellen,
    Wat verschrikkelijk!! Zo denk je alles is goed en zo beval je....
    Is je eerste kindje ook te vroeg geboren? Weten de artsen waardoor dit kwam? Wat vreselijke ik wens jullie heel veel sterkte en ik zal voor jullie bidden of god jullie de kracht wil geven dit vreselijke verdrieten plekje te kunnen geven.

Strandbal wat verschrikkelijk. Ik hoop dat alles in zoverre goed afloopt dat jullie kindje normaal kan leven, of in elk geval dat het met het leven verenigbaar is.
    Sterkte
    En hou ons op de hoogte, sterkte en ook voor jullie zal ik bidden

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden met goede echo, hoe krom dit ook voelt gefeliciteerd.

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankjewel 4dogs en Mamavand

Miekielief goed dat je rustig aan doet... harde buiken op dit termijn moet je echt niet hebben hoor

9. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Linatje, moge God jullie bijstaan in deze periode en jullie geduld schenken

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn een goede echo Koekie! :)

Groot gelijk MiekieLief lekker rustig aan doen hoor is erg belangrijk op dit termijn. En we moeten nog even :)

K ga zo slapen morgenochtend de GUO :)

11. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Heel veel plezier morgen Lieke86 en succes natuurlijk!

Miekielief lekker rustig aan doen. Je hebt je rust hard nodig en is erg belangrijk nu.

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Linatje: zo onverwachts zo snel beëindigd, wat moet er wel niet door jullie heengaan (als je het überhaupt al kunt bevatten dat dit zo plotseling is gebeurd). Heel veel sterkte met het verwerken en om dit alles een plekje te kunnen geven.

Strandbal: Meid wat ontzettend naar ook voor jou dat je niet bent gerustgesteld. Ik duim ontzettend hard voor je dat dit goed mag gaan aflopen met inderdaad vooropstaand een leefbaar kindje.

Koekie: hoe dubbel (of ongepast) jouw boodschap ertussendoor ook lijkt voor je gevoel, voor jou is een vreugdedansje op z'n plek met jouw goede 20 weken echo.
    (In het leven gaan geluk & verdriet hand in hand en beide mag gedeeld worden als men daar behoefte aan heeft)

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxx Marcella :)

Hoeven niet heel de dag te wachten gelukkig hebben een afspraak om 10 uur :)

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden met een echo succes

15. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Fijn dat de echo goed was Koekie! Wilden jullie nou het geslacht weten?

Lieke, veel plezier en succes vandaag met de echo!

Strandbal, sterkte vandaag. Zal aan je denken

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    #4116 annneliesje, 14 jul 2016
    Laatst bewerkt: 14 jul 2016
    Koekie gefeliciteerd met de goede echo, @lieke succes en @strandbal ook

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik had btw verkeerde datum doorgegeven. Had de 12e de 20w echo en de kleine dame is helemaal goed gekeurd 😍 Gisternacht was ze plots ook van de buitenkant te voelen door m'n man

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ummk ook gefeliciteerd met het goede echo.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er nu een beetje tegenop ga zien of zo

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb dat ook hoor. Word je toch beetje zenuwachtig en is de echo niet meer alleen leuk naar je kindje kijken. Je beseft nu meer dat je ook een van degene kan zijn die geen goed nieuws krijgt

20. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ummk wat fijn een goede echo.

Wij mogen vanmiddag, ik ben zo zenuwachtig. Gelukkig is mn vriend heel rustig. Maar ik heb toch echt kriebels.

Deel Deze Pagina